Gyvendami su savo antrąja puse dažnai turime derintis viską vienas su kitu. Kartu gamintis maistą, eiti miegoti, leisti savo didžiąją dalį  laisvalaikio. Tačiau ką daryti, jei jūs abu  norite siekti to paties tikslo, sumažinti kūno svorį? O gi kodėl nepabandžius to daryti kartu! Tikslo siekimas kartu turi labai daug pliusų. Tad juos šiame straipsnyje aptars Kilo.lt mitybos specialistė Greta Bučnytė. 

Nuo ko viską pradėti?
 

Pradėkite nuo virtuvės. Išmeskite, o gal būt atiduokite kam visus skanumynus, visą netinkamą maistą, kad nekiltų jokių pagundų laikantis planų. 
 

Kas skirsis Jūsų planuose?
 

Mitybos planas dažnai skiriasi kaloringumu. Moterims jis būna mažesnis (priklausomai nuo antropometrikos), o vyrams  didesnis. Tačiau tai nereiškia, kad negalite suderinti patiekalų mitybos plane. Plane produktai ir patiekalai gali būti vienodi, tačiau, kadangi skiriasi kaloringumai, skirsis ir porcijos dydžiai.
 

Kodėl yra gerai tikslo siekti kartu?

Didesnė motyvacija.

Kartu siekti tikslo yra žymiai lengviau, nes vienas kitą galite motyvuoti, palaikyti ar net padėti. Kuomet matote, kad mylimas žmogus stengiasi, siekia savo tikslo yra žymiai lengviau nepasiduoti ir nenuleisti rankų pačiam. Tai suteikia net daugiau jėgų ir motyvacijos matant kitą siekiantį tikslo, siekti savo. 

Mityba.

Kartu ruošti maistą yra net smagiau. Taip sutaupote pinigų, nes nereikia pirkti skirtingų produktų, o galite valgyti lygiai tą patį. Tik žinoma, reikia nepamiršti, kad dažniausiai moterų  ir vyrų dienos kalorijų norma skiriasi, todėl pasiskaičiuokite kiek kalorijų Jums reikia suvartoti dienoje.  Taip pat, kodėl yra lengva kartu maitintis sveikai? Nes nei vienas iš Jūsų į namus neparneš jokių skanėstų. Žiūrėsite vakare filmą - užkandžiausite kartu sveikais produktais. Taip nebus jokių pagundų nukrypti nuo plano. 

Sportas.

Šiais laikais yra labai daug įvairių pratimų video internete, kurie sudaryti būtent raginant, skatinant  poras sportuoti kartu. Video medžiagoje pateikiami pratimai būtent poroms, kad galėtumėte kartu sportuoti ir būtų lengviau siekti tikslo kartu. Net ir atšilus orams yra žymiai smagiau išeiti prasibėgti kartu nei vienam. 

"Cheat day".

Turėkite savaitėje tik vieną dieną "cheat day". Ši diena padeda apsisaugoti nuo emocinio valgymo, o ir kartu galite išeiti praleisti mieste laiką, ir pasmaližiauti ar pasimėgauti kitokiu nei pagal dietą maistu. 

Svėrimasis.

Susitarkite kartu, kad nesisversite dažniau  nei kartą per savaitę. Dažnas ar kasdieninis svėrimasis tik gadina mums nuotaikas, nes kasdien besisveriant matote tik maisto judėjimą organizme, ne tikrus svorio rezultatus. Vieną dieną suvalgote šlapesnio maisto, kitą sausesnio, todėl taip ir yra. Todėl rekomenduojama svertis tik kartą savaitėje ir geriausia prieš "cheat day". Pavyzdžiui, jei ši diena yra šeštadienį, sverkitės visad šeštadienio ryte, tik ką atsikėlus, dar negėrus vandens ir nevalgius, po tualeto ir vilkint kuo mažiau rūbų. Tik tuomet matysite tikslius svorio skaičiukus. Be to, jei pasisveriate kartu ir Jūsų rezultatai skiriasi, dėl to taip pat nereikia jaudintis. Juk jūs abu esate skirtingi  ne tik lytimi, bet ir kūno sudėjimu, organizmo veikla. O taip pat, dažniausiai didesnį riebalinį sluoksnį turintiems žmonėms svoris kris greičiau, nei kūdesniems.
 

Todėl vertėtų pabandyti kartu siekti tikslo. Tai ne tik lengviau, bet ir smagiau, nes tai darote ne vienas. Tačiau siekdami kartu užsibrėžtų tikslų turite vienas kitą palaikyti, patarti ir padėti, o ne pašiepti jei kas nepavyksta. Juk esate kartu, vadinasi turite vienas kitu rūpintis.