Varškė  - tai rūgusio pieno produktas,  kuris turėtų papildyti kiekvieno iš mūsų mitybą. Joje gausu įvairių naudingų maistinių medžiagų, vitaminų ir mikroelementų, kurie teigiamai veikia sveikatą. Pateikiame penkias priežastis dėl ko varškė turėtų atsidurti ant mūsų stalo.

  1. Varškės baltymai naudingi, nes juose yra medžiagų kaip metionino, triptofano. Šios medžiagos yra nepakaičiamos aminorūgštys, kurios reikalingos nervų sistemai ir virškinamajam traktui.
  2. Varškėje taip pat yra kalcio ir fosforo. Kalbant apie šias mineralines medžiagas - būtina pabrėžti, kad jos yra kaulinio audinio ir dantų pagrindas, o dar stiprina ir širdies raumenį.
  3. Varškėje dar yra ir vitamino B, kuris, kaip žinia, apsaugo nuo aterosklerozės bei gerina nervų sistemos darbą, taip pat joje dar yra ir geležies bei magnio.
  4. Produktas prisotintas metioninu ir lizinu, kuris turi savybę mažinti cholesterolio lygį kraujyje.
  5. Svarbu žinoti, kad varškės baltymai pasisavinami geriau nei mėsos ar žuvies baltymai, be to šis baltymas vadinamas “ilgo vekimo” baltymu, dėl to puikiai tiktų vakarienėms ar lengviems naktipiečiams, nes raumenyną aprūpins baltymais net ir miego metu. 

Svarbu žinoti: laikantis dietos patartina valgyti liesą varškę, tačiau, kitu atveju, prisiminkite, kad riebesnėje varškėje yra daugiau karotino ir B1, B2 vitaminų.