Sporto treniruočių programa internetu vyrams ir moterims

Tai profesionalų sudarytos asmeninės sporto programos vyrams ir moterims su video instrukcijomis.

Kilo komanda

Individuali treniruočių programa padės susikurti norimas kūno linijas!

Pagal Jūsų tikslą ir pageidavimus asmeninis sporto treneris sudarys Jums individualią treniruočių programą tiek vyrams, tiek moterims (merginoms), tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems, tiek sporto klube (salėje), tiek namuose, tiek raumeninės masės auginimui, tiek svorio metimui – raumenų ryškinimui.. Galėsite patys pasirinkti sportuoti namuose ar sporto klube. Norite sportuoti 3 kartus per savaitę? Treneris sudarys 3 dienų programą. Norite sportuoti 4 kartus? Gausite 4 dienų programą. 5,6,7? Tai padaryti taip pat galime! Viskas priklauso nuo Jūsų. Patys pasirinksite, kuriomis dienomis ir kiek kartų per savaitę treniruositės. Bet kokiu atveju, padėsime Jums sutvirtinti kūną, atsikratyti nepageidaujamų riebalų ar išryškinti tobulus raumenis!

  • Pagal Jūsų tikslą ir fizinį pasirengimą sudarysime sporto programą tiek moterims (merginoms), tiek vyrams.
  • Suteiksime galimybę kasdien konsultuotis su sporto treneriu.
  • Visi pratimai bus pateikti su video demonstracijomis ir aprašymais.
  • Galėsite patys pasirinkti treniruočių vietą: sporto salė, namai, laukas.
  • Sportuojantiems namuose pritaikysime treniruočių programą pagal Jūsų turimą įrangą.
  • Treneris internetinėje sistemoje nuolat stebės Jūsų progresą.
APIE MUS RAŠO:
Delfi
Žmonės
Respublika

Kokių rezultatų galiu tikėtis iš sporto programos namuose ar sporto salėje?

Kartu su Kilo.lt sistema galite sumažinti kūno svorį ir apimtis, sudeginti riebalus, padidinti raumeninę masę, pagerinti raumenų tonusą, padailinti šlaunis, sėdmenis, taliją, išryškinti raumenis ar tiesiog sustiprinti kūną. Sudarysime Jums sporto programą nepriklausomai nuo to, kur sportuosite, namuose ar sporto klube. Pasiekti rezultatai priklausys nuo Jūsų treniruočių intensyvumo ir mitybos, todėl šalia sporto treniruočių programos gausite ir dietologo sudarytą asmeninį mitybos planą skirtą sportuojantiems. Jūsų rezultatus lems Jūsų nuoseklus laikymasis šių dviejų planų.
Mitybos planas
Siekiant pradėti gyventi sveikiau taisyklinga mityba yra labai svarbi. Laikantis subalansuoto valgiaraščio dėl su maistu gaunamų vitaminų ir mineralų jausitės žvaliai ir energingai. Sustiprės plaukai, nagai ir, svarbiausia, imunitetas, o tai leis pamiršti peršalimo ligas ir galvos skausmą


Mitybos planas
Siekiant atsikratyti svorio ir sudeginti riebalus per savaitę galima atsikratyti 1-2% kūno masės. Priklausomai nuo antsvorio, galite tikėtis atsikratyti 1,5 – 2 kg per savaitę. Pirmąją savaitę svoris kris greičiausiai. Dalis Kilo.lt narių jau pirmą savaitę atsikrato 3-5 kilogramų, tačiau daugumai po 2-3 savaičių svoris pradeda kristi kiek lėčiau, tai yra normalu, tačiau jis ir toliau krenta, jei to siekiate.


Mitybos planas
Norint priaugti raumeninės masės dažnai pirma tenka tirpdyti sukauptus riebalus. Tačiau sumažinus riebalinį sluoksnį, galėsite priaugti 300-500 gramų raumeninės masės per mėnesį. Tai nėra lengva, bet Kilo.lt narių sėkmės istorijos įrodo, kad tai tikrai įmanoma.


Sužinokite ko galite pasiekti. Įveskite savo duomenis:
Dabartinis svoris (kg):
Norimas svoris (kg):

Skaičiuoti


Norimą svorį pasiekti Jums prireiks sav.
Tapkite Kilo.lt nariu ir siekite tikslų padedami profesionalų!

Kam skirta asmeninė sporto treniruočių programa?

Sporto treniruočių programa skirta visiems vyrams ir moterims, vaikinams ir merginoms, siekiantiems sustiprinti savo kūną. Visos Kilo.lt paslaugos suteikiamos internetu, tad nesvarbu gyvenate Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, užsienyje ar kur kitur, galėsite kasdien bendrauti su sporto specialistais. Atsižvelgsime į visus Jūsų pastebėjimus ir atsakysime į Jūsų klausimus. Sudarome profesionalias asmenines sporto programas, todėl treniruočių planas bus tinkamas tiek pažengusiems, tiek pradedantiesiems, tiek norintiems atsikratyti svorio, tiek norintiems priaugti raumeninės masės. Savo tikslą pasieksite. Svarbu, pradėti ne rytoj ar pirmadienį, o dabar!

Asmeninis treneris
Tiesiog, pradėkite dabar - geresnio laiko nebus. Registruotis
Mitybos planas

Kaip sudaroma asmeninė sporto treniruočių programa (namuose arba klube)?

Asmeninė sporto treniruočių programa sudaroma pagal Jūsų duomenis pateiktus Kilo.lt specialistams. Jūsų kelias į tvirtesnį kūną prasidės nuo registracijos Kilo.lt sistemoje. Registracijos metu prašysime užpildyti klausimyną su pagrindine informaciją apie Jūsų sveikatą, mitybos įpročius, laisvalaikį, fizinį pasirengimą, įkelti nuotraukas, nurodyti dabartinė svorį bei apimtis ir t.t. Pagal gautus duomenis per 24 valandas sudarysime Jums pradinę sporto treniruočių programą tiek vyrams, tiek moterims (merginoms). Vėliau, pagal Jūsų pageidavimus ir poreikius ją keisime. Visi pratimai bus pateikti su video instrukcijomis ir aprašymais, tačiau treneris bet kada atsakys į Jums iškilusius klausimus. Mūsų tikslas – padėti Jums susikurti tobulą kūną. Laikas pradėti!

Susidomėjote KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui
Registruotis