Linos sėkmės istorija

Linos rezultatai
Kilogramai
Numetė
-13 kg
Svoris
Prieš
80 kg
>
Po
67 kg
Tikslas: Sumažinti kūno svorį ir apimtis, sudeginti riebalus
Svoris
Ūgis
160 cm.
Laikas
Amžius
40 m.
Pasiekimų nuotraukos
Pokyčių grafikai
Nerasta
Deja, kol kas neturime duomenų.
Linos atsakymai į Kilo komandos klausimus

Koks buvo Jūsų tikslas?

- Mano tikslas buvo atsikratyti nereikalingų kilogramų. Sverti 64 kg. Šiuo metu sveriu 67 kg. Dar liko trys kilogramai.

Kas buvo sunkiausia laikantis dietos? 

Sunkiausia laikantis dietos suplanuoti ateinančią dieną ir įsigyti reikiamų produktų iš anksto.

Kas buvo sunkiausia sportuojant?

Labiausiai mėgstu sportuoti lauke. Vietoj rekomenduojamų pratimų dažnai renkuosi energingą pasivaikščiojimą arba bėgimą. Taigi sportuojant sunkiausia daryti rekomenduojamus pratimus dėl to, kad man iš viso nepatinka daryti pratimus namie arba sporto salėje.

Kaip pasikeitė Jūsų savijauta? 

Savijauta pasikeitė labai ir tik į teigiamą pusę. Kai esu lengvesnė, viską daryti daug lengviau. Jaučiuosi daug energingesnė nei anksčiau. Kai šiais metais buvau prie jūros, pirmą kartą po daugelio metų visiškai negalvojau apie savo išvaizdą. Tiesiog mėgavausi jūra ir saule:) Daug smagiau apsipirkinėti drabužių parduotuvėje, nes perku ne tai į ką "įtelpu", bet tai kas man iš tikrųjų patinka.

Jūsų patarimas norintiems pradėti keistis:

Patarimas norintiems keistis: jei jūsų tikslas yra sulieknėti ir net jei tai bandėte n kartų, bet nesėkmingai, patikėkite, su KILO KOMANDA tai įmanoma. Nepasiduokite ir bandykite dar kartą. Norint sulieknėti, labai svarbu turėti aiškų tikslą ir susikoncentruoti ties juo, nes lieknėjimas prasideda pirmiausia galvoje (kažkur esu girdėjusi, kad norint sulieknėti, pirmiausia turi sulieknėti mintyse:)) Manau, kad svarbu susitaikyti su ta mintimi, kad kaip ir jūsų sukaupti nereikalingi kilogramai atsirado palaipsniui, nejučiomis, nepastebimai, per kelis, o gal per daugelį metų, taip ir lieknėjimas vyksta palaipsniui. Esant KILO nariu, kas savaitę reikia įrašyti savo svorį. Iš tikrųjų mane tai labai motyvuoja, nes man būtų gėda įrašyti, kad aš priaugau svorio, todėl stengiuosi, kad taip nebūtų.

Keli Jūsų mėgstamiausi receptai:

Labai mėgstu džiovintus vaisius: slyvas, abrikosus, razinas. Patinka kokteilių receptai. Mūsų namuose dažniausiai vegetariškas meniu, taigi kas susiję su daržovėmis, man nebuvo didelė naujiena, ar sunku priprasti:) Viskas labai skanu. Dėl jūsų rekomenduojamo meniu, tai labai patinka, kad yra nurodytas kaloringumas ir pirkinių sąrašas:)

Kas yra KILO.LT?
Pateikiame Linos mėgstamiausių patiekalų receptus:
Informacija
Primename, kad Kilo.lt publikuoja tik savo klientų nuotraukas. Visos nuotraukos, grafikai ir terminai yra tikri, todėl prašome gerbti šių žmonių ryžtą siekiant rezultatų. Įžeidžiantys komentarai bus trinami. Mokėkime pasidžiaugti vieni už kitus. Ačiū už supratingumą.


Narys gauna
Mitybos planas Jums bus sudarytas profesionalus mitybos planas, kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.
Sporto programa Sudarysime sporto programą nepriklausomai nuo to ar norite sportuoti namuose, ar lankysitės sporto klube.
Konsultacijos ir motyvacija Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.






Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui!
Registruotis
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS