Lino sėkmės istorija

Lino rezultatai
Kilogramai
Numetė
-10 kg
Svoris
Prieš
(2017-06-04)
95 kg
>
Po
(2017-10-30)
85 kg
Tikslas: Sumažinti kūno svorį ir apimtis, sudeginti riebalus
Svoris
Ūgis
183 cm.
Laikas
Amžius
28 m.
Pasiekimų nuotraukos
Pokyčių grafikai
Nerasta
Deja, kol kas neturime duomenų.
Lino atsakymai į Kilo komandos klausimus

- Kiek svėrėte ir kaip atrodėte, kai nusprendėte kažką keisti? Kas paskatino?

Svėriau 96kg ir turėjau solidų pilvą, kuris man nelabai patiko. Juolab, kad prieš pusmetį buvau numetęs nemažai svorio. Be abejo, tada svorį mečiau netaisyklingai, nežinodamas kaip reikia jį teisingai mesti, tiesiog valgiau mažai ir taip svoris krito, bet su laiku jis ataugo į pradinę padėtį t.y 96kg. 

Nuolat siekiu savo tikslo verslo pasaulyje, vis užsibriežiu didesnius tikslus ir juos pasiekiu. Tad nusprendžiau įrodyti sau, jog galiu susitvarkyti ir su savo kūnu, žinau, kad mėgstu valgyti, tad nusprendžiau mesti sau tokį išukį ir pažiūrėti ar sugebėsiu sukontroliuoti save.

- Ar bandėte atsikratyti svorio savarankiškai? Kaip sekėsi?

Buvau savarankiškai numetęs nuo 96kg iki 82kg. Bet vėliau jie ataugo, nes neturėjau mitybos plano, supratimo apie tai, kaip reikia taisyklingai maitintis. Noras valgyti perdirbtą maistą buvo stipresnis už valią. Gyvenime esu įpratęs vadovautis planu. Tiek versle turiu plana, tiek prieš akis turiu tikslus, kuriuos stengiuosi pasiekti. Bet mitybos plano neturėjau, todėl ir atrodžiau ne taip kaip turėčiau atrodyti.

- Kodėl nusprendėte naudotis Kilo.lt paslaugomis?

Ieškojau internete nemokamo mitybos plano, bet jo tiesiog neradau, daug informacijos buvo iškreiptos. Vienur skaičiau, jog reikia vienokio kiekio kalorijų per dieną, kitur jau skaičiai nesutapo. Naršydamas po internetą radau Kilo.lt. Skaitinėjausi apie Kilo.lt, skaičiau kitų žmonių sekmės istorijas, man patiko tai, kokia sistema čia veikia. t.y bendraujama su klientu, stebimas jo rezultatas, sudeliotas mitybos planas taip pat ir sporto planas. Vaikščiodamas į sporto salę pastebėjau jog yra nemažai savimokslių, kurie duodavo patarimus kaip ir ką turiu daryti. Iš patirties žinau, jog reikia klausytis specialistų nurodymų, tik tuomet bus atitinkami rezultatai. Kadangi aš tokių žinių neturiu, tad teko rasti specialistus, tad taip ir pasirinkau kilo.lt 

-Kokį tikslą norėjote pasiekti, kai prisijungėte prie mūsų? Ar šio tikslo siekiate ir dabar?

Niekada neturėjau ant savo kūno preso raumenų, tad mano toks yra tikslas :) Rezultatų sieksiu ir toliau, stengsiuosi laikytis mitybos plano.

- Kiek laiko laikotės Kilo.lt nurodymų? Kas skatina siekti tikslo ir nemesti programos?

Kilo.lt mitybos plano laikausi nuo 2017 birželio pradžios. Tikslo siekimas stiprėja tada, kai rūbai darosi per dideli, sporto salėje akivaizdžiai matosi ryškėjančios kūno linijos, kai pradėjau sportuoti padarydavau 5-6 prisitraukimus, dabar padarau daugiau nei 20. Taip pat pavyko ir "muscle up" pratimas, kurio niekad ankščiau nepadarydavau.

Kilo.lt specialistai gan dažnai pasiteirauja kaip man sekasi siekti savo tikslų. Iš kilo.lt gavau labai aiškų ir išsamų plana ką ir kaip turiu daryti, tad klausymų kyla nedažnai, kilogramai krenta, vadinasi viską darau gerai :)

-Kaip sekasi laikytis mitybos plano? Ar liekate alkanas? Kokio maisto labiausiai pasiilgstate

Pirmus 2 mėnesius mitybos plano sekėsi laikytis gerai, vėliau pradėjo kilti pagundos kažko paragauti ko nereikia, tad svoris automatiškai stoja kristi, kuomet pamatau svarstyklėse jog svoris sustoja kritęs greit grįžtu prie plano. Viskas priklauso tik nuo pačio žmogaus. Čia svarbiausia yra kantrybė, o rezultatai kaip bebutų jie ateina. 

Alkį jaučiu gan dažnai, jeigu negeriu vandens. Nors porcijos didelės, bet po maisto prabegus 30 minučių, aš jau galiu vėl valgyti, turbūt todėl savarankiškai ir nepavyko išlaikyti numesto svorio. Geriant daug vandens, alkis tikrai minimalus ir sėkmingai sulaukiu sekančio valgymo. 

Mėgstu labai įvairų maistą, tad įvardinti kurio labiausiai pasiilgstu yra gan sunku. Dažniausiai per "cheat day" su žmona einame išbandyti kavinėse naujus patiekalus, naujas virtuves mėgstame Kinų restoraną, Uzbekų virtuvė padarė įspūdį, taip pat Gruzinų virtuvė patinko.

- Sportuojate namuose ar sporto klube? Ar sunku? Kokių turite pastebėjimų? 

Sportuoju sporto klube, visada stengiuosi, kad būtu sunku, mėgstu raumenų skausmą :) Per laikotarpį, kurį sportuoju, pastebėjau jog nereikia persistengti. Persistengus kūnas tampa lengviau pažeidžiamas, keletą kartų turėjau nedideles traumas ir tai buvo dėl per didelio krūvio. Tad sporto salėje stengiuosi, kad būtų sunku, bet nepersunku, tai mano optimaliausias pasirinkimas.

- Kokia Jūsų savijauta dabar? Kaip reaguoja pažįstami, draugai?

Savijauta nuostabi ypač pamačius save veidrodyje :)) Dauguma pažįstamų ir šeimos narių mato rezultatus ir jie patenkinti jog sėkmingai siekiu savo tikslo. Teko išgirsti pasakymą jog dabar visai kitaip atrodau nei pradėjus lankyti sporto salę ir laikytis mitybos plano. Be abejo, tai smagu girdėti ir skatina nenuleisti rankų. Išauga pasitikėjimas savimi. Nuolad stengiuosi visur važiuoti dviračiu. Būna žmonės net nustemba, kad važinėju dviračiu.. "pas mus į kursus dar niekas nebuvo atvažęvęs su dviračiu" :)) taip pat labai nemėgstu automobilių spusčių, man ten bereikalingas laiko praleidimas, tad jei tik oro sąlygos leidžia renkuosi dviratį. Dauguma žmonių sako jog ir jie rinktusi dviračius, bet jiems tenka važiuoti 20 km iki darbo ar kur kitur. Bet su šypsena atsakau jog šios vasaros dviračio mynimo rekordas buvo 121 km. Tad minti į darbą ar kažkur gali kiekvienas, tik klausimas kiek yra noro :) 

- Ką patartumėte kitiems norintiems atsikratyti nepageidaujamo svorio?

Man labai gražu, kai apkūnūs žmonės pradeda sportuoti, laikytis mitybos plano ir pasiekia didžius rezultatus tokius kaip numeta 30-50kg ir pradeda gyvenimą iš naujo. Ir tikrai čia yra sunkus darbas, net labai sunkus. Nes pagundos slypi ant kiekvieno kampo, kur yra greitas maistas, mieste visur kvapai taip ir traukia užsukti suvalgyti miltų ar išgerti cukraus. 

Tad svorio metimas tikrai yra labai sunkus darbas. Bet tai gali kiekvienas, tik reikia susikaupti ir žengti žingsnį. Visada reikia atsiminti jog sėkmė vienu laipteliu aukčiau nei nesėkmė. Šiandiena nesiseka, tai nenuleisk rankų, daryk tai ir rytoj, poryt, savaitę ir rezultatas bus. Svarbiausia, būti kantriam ir dirbti su savimi. Nelauk pirmadienio ir pradėk dabar. Nes nuotaika bus nuo pačio ryto super gera, kai tik atsikėlęs gali pažvelgti į save veidrodyje ir pasididžiuoti savo pasiektais rezultatais.

Sekmės visiems, o aš toliau einu ryškinti savo presą :))

Kas yra KILO.LT?
Pateikiame Lino mėgstamiausių patiekalų receptus:
Informacija
Primename, kad Kilo.lt publikuoja tik savo klientų nuotraukas. Visos nuotraukos, grafikai ir terminai yra tikri, todėl prašome gerbti šių žmonių ryžtą siekiant rezultatų. Įžeidžiantys komentarai bus trinami. Mokėkime pasidžiaugti vieni už kitus. Ačiū už supratingumą.


Narys gauna
Mitybos planas Jums bus sudarytas profesionalus mitybos planas, kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.
Sporto programa Sudarysime sporto programą nepriklausomai nuo to ar norite sportuoti namuose, ar lankysitės sporto klube.
Konsultacijos ir motyvacija Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.


Klientų atsiliepmai
Gedimino atsiliepimas
Gedimino atsiliepimas

 Rasa atsikratė 30 kilogramų!
Rasa atsikratė 30 kilogramų!




Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui!
Registruotis
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu