Lauros sėkmės istorija

Lauros rezultatai
Kilogramai
Numetė
-6 kg
Svoris
Prieš
(2017-06-22)
58 kg
>
Po
(2017-11-16)
52 kg
Tikslas: Padailinti šlaunis ir sėdmenis
Svoris
Ūgis
166 cm.
Laikas
Amžius
34 m.
Pasiekimų nuotraukos
Pokyčių grafikai
Nerasta
Deja, kol kas neturime duomenų.
Su 6 kg atsisveikinusi Laura tapo kantresne ir energingesne mama

Laura, atrodote puikiai, kaip pasiekėte tokio rezultato? Koks buvo Jūsų tikslas?

Žinodama, kad ankstesni mano bandymai savarankiškai pagražinti pilvą būdavo nepakankamai efektyvūs, nutariau, kad vien sportas nėra patikima priemonė pasiekti norimą tikslą. Tam reikalinga ir subalansuota mityba. Nusprendžiau pasinaudoti sveikatingumo projekto KILO.LT paslaugomis. Patikėjau jų siūlomu sporto bei mitybos derinimu, sėkmės istorijomis, galimybe sportuoti namie pagal mano tikslus atitinkančią programą. Taip pat norėjosi kontrolės, nes be jos dažnai leidžiu sau, tarkim, pasmaližiauti. Užsiregistruodama į KILO.LT norėjau turėti stangresnį kūną, dailų pilvą. Tikslo siekiu ir toliau. Nemanau, kad sustosiu jį pasiekus, nes ilgalaikis tikslas yra gera savijauta: tiek fizinė, tiek emocinė. O mityba ir fizinis aktyvumas neabejotinai prie to prisideda.

Kiek laiko užtruko pasiekti dabar matomą ir jaučiamą rezultatą?

Programoje dalyvauju jau 4.5 mėn. Siekti tikslo skatina jau minėti trumpalaikiai bei ilgalaikiai tikslai. Miegoti neleidžia ir KILO.LT komanda, kurie nuolat domisi, kaip sekasi, ar kyla sunkumų. Koreguoja mitybą bei sporto programą pagal mano poreikius, išlaikant sveikos gyvensenos koncepciją bei atsižvelgiant į individualiai išsikeltus tikslus.

Su kokiais sunkumais susiduriate?

Kartais atrodo, kad KILO komanda žino, kuriuo etapu kils problemos, nes dažnai sulaukiu konkrečių klausimų apie mitybą, sportą, savijautą, kai problemų kyla. Visada sulaukiu pagalbos ir naudingų patarimų. Mitybos plano laikytis dabar jau nėra sunku, bet kurį laiką buvo. Dėl žindymo apetitas buvo žvėriškas. Pradžioje su KILO komanda sutarėme, jog pradėsime nuo riebalinio sluoksnio mažinimo, todėl buvo labai sumažintas suvartojamų kalorijų kiekis. Tačiau vėliau programa buvo dar kartą adaptuota ir netrukus jau nejaučiau alkio ir kitų nemalonių fizinių simptomų.

Ką pakeitėte savo mityboje?

Labiausiai mityboje teko pakeisti vakarinius įpročius.  Taip pat keičiau tai, kiek kartų per dieną valgau.  Dabar žinau, kokius produktus geriau valgyti ryte, kuriuos vakare – atitinkamai ir elgiuosi. Džiaugiuosi, kad yra "lucky day", tada patenkinu savo saldumynų poreikį. Iš KILO.LT siūlomų patiekalų labiausiai mėgstu avižines košes su įvairiais priedais, ypač su žemės riešutų sviestu ir bananais. Taip pat kuskusą su priedais. Priešpiečiams - bananų su greipfrutu arba kiviais salotas. Pietums- grikius su jautiena ir visus patiekalus su žuvimi. Itin patiko jūros lydekos su daržovėmis receptas. Pavakariams renkuosi daržovių salotas su įvairiomis sėklomis. Vakarienei - salotas su paukštiena arba krevetėmis.

Ar sportuojate? Jei taip, kur?

Sportuoju namuose. Man taip patogiau, nes turiu mažylį, taigi nereikia galvoti, kam jį palikti, kol sportuosiu. Tuo labiau, kad sportas namuose man nėra naujiena- tą dariau labai daug metų. Tik dariau tai pagal savo susikurtą programą. Dabar sportuoju pagal KILO.LT sudarytą programą, kuri vis koreguojama pagal tikslus ir fizinį pajėgumą. Sportuoju kas antrą dieną, 3-4 kartus per savaitę.

Kokia Jūsų savijauta, kaip pokyčiai pakeitė Jūsų gyvenimą?

Savijauta šiuo metu gera, jaučiuosi tvirtesnė, ištvermingesnė, žvalesnė. Ne taip greitai pavargstu būdama su kūdikiu, nes ne paslaptis, kad kūdikis reikalauja daug energijos resursų. Aš pokyčius vertinu kaip reikšmingus - vizualiai raumenys yra ryškesni, nereikalingi kilogramai "ištirpę". Subalansuota mityba - valgau įvairų maistą, vis išbandau kažką naujo, tai įdomu ir nenusibosta.

Ką patartumėte norintiems pradėti sveikiau gyventi?

Kitiems pirmiausiai patarčiau aiškiai įsivardinti tikslus, turėti motyvacijos keistis, kantrybės, nes pokyčiai neįvyksta greitai. Tada belieka išsirinkti priemones, kaip to pasiekti. Man KILO.LT yra geras pasirinkimas, nes šioje komandoje dirba specialistai ir jie visada šalia, pasiruošę padėti, pasidalinti savo žiniomis, palaikyti ir paskatinti.

Kas yra KILO.LT?
Informacija
Primename, kad Kilo.lt publikuoja tik savo klientų nuotraukas. Visos nuotraukos, grafikai ir terminai yra tikri, todėl prašome gerbti šių žmonių ryžtą siekiant rezultatų. Įžeidžiantys komentarai bus trinami. Mokėkime pasidžiaugti vieni už kitus. Ačiū už supratingumą.


Narys gauna
Mitybos planas Jums bus sudarytas profesionalus mitybos planas, kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.
Sporto programa Sudarysime sporto programą nepriklausomai nuo to ar norite sportuoti namuose, ar lankysitės sporto klube.
Konsultacijos ir motyvacija Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.






Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui!
Registruotis
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu