Laisvūno sėkmės istorija

Laisvūno rezultatai
Kilogramai
Numetė
-15 kg
Svoris
Prieš
86 kg
>
Po
71 kg
Tikslas: Padidinti raumeninę masę
Svoris
Ūgis
178 cm.
Laikas
Amžius
25 m.
Pasiekimų nuotraukos
Pokyčių grafikai
Nerasta
Deja, kol kas neturime duomenų.
Laisvūno atsakymai į Kilo komandos klausimus

Per pusę metų 15 kilogramų atsikratęs Vilnietis Laisvūnas sveikai maitintis ir sportuoti pradėjo, nes gavo KILO.LT narystę dovanų. Apie tai, kaip jam sekėsi laikytis mitybos ir sporto planų, daugiau skaitykite žemiau.

Laisvūnai, kiek svėrėte ir kaip jautėtės, kai nusprendėte kažką keisti savo gyvenime? Kokį tikslą užsibrėžėte pasiekti?

Pirmasis tikslas - numesti riebalinį sluoksnį, to tikslo vis dar laikausi ir dabar. Prieš užsiregistruodamas KILO.LT sistemoje svėriau 86.4kg. Jaučiau, kad turiu kažkiek antsvorio, bet nesitikėjau, kad tiek galiu numesti ir taip paprastai! Kūno svorį mažinti iki maždaug 71 kg buvo paprasta, tereikėjo laikytis griežtos dietos, o pasiekus 71 prasidėjo sunkumai, pasidarė sunku kovoti su likusiu riebalų sluoksniu. Bet įveiksiu ir jį!

Kodėl nutarėte prisijungti prie KILO.LT? Kiek laiko laikotės KILO.LT nurodymų?

Užsiregistravau KILO.LT sistemoje, nes gavau tokią dovaną. Kartu su žmona užsiregistravome, kartu laikomės rėžimo ir kartu siekiam savo tikslų :) Kažkada esu bandęs svorį numesti pats, bet nežinojau, kad visa esmė susiderinti mitybą ir šiaip nežinojau nuo ko pradėti. KILO.LT specialistų nurodymų laikausi jau apie 5 mėn, jaučiu pastovią motyvaciją, nes jaučiuosi nepalyginamai geriau. Aišku būna smulkių nuklydimų nuo režimo, bet po to užgraužia sąžinė ir vėl grįžtu prie mitybos plano :))

Ar bendraujate su Kilo.lt specialistais?

Su KILO,LT specialistais tenka susirašyti gan dažnai, atsiliepimai tik geri. Jaučiu, kad dirba profesionalai, pataria kaip ką teisingai daryti, padeda, kai nesuprantu kažko, plačiai paaiškina, be to nedaro tiesioginio spaudimo, viskas kalbama paprastai, dėl to labai paprasta susikalbėti, jautiesi susidraugavęs, o draugų juk nenori pavesti :))

Kaip sekasi laikytis mitybos plano? Ar teko daug ką pakeisti mityboje? Ar neliekate alkanas?

Mitybos plano laikytis sekasi gan gerai. Aišku, būna, kad kiek pabosta valgyti kažkokį patiekalą, bet tada jį tiesiog pakeiti kitu iš sistemoje esančių receptų ir vėl viskas iš naujo :) Mityboje teko pakeisti beveik viską. Valgiau daug, nenormuotai, nesveikai ir nelaiku, dažniausiai. Laikydamasis mitybos plano nesijaučiu alkanas, aišku kartais taip nutinka, bet tada būna arba didelis tarpas tarp valgymų, arba būnu kątik po sporto, tada labiau noriu valgyti. Porcijos sudėtos į valgiaraštį tikrai geros, pačioje pradžioje jaučiau, kad buvo netgi per didelės, bet po to įpratau. Didžiausias sunkumas buvo pradėti valgyti pusryčius, o dabar pabudus tiesiog juntamas alkis iškart. 

Papasakokite apie savo sporto programą. Kaip dažnai treniruojatės?

Sportuoju pagal KILO.LT sudarytą programą, dažniausiai, 5 kartus per savaitę, bet kartais būna, kad pavargstu, tai 1 dieną praleidžiu. Aišku, sportuojant būna nelengva, reikia spausti iš savęs kiek įmanoma, bet tokia juk sporto esmė.

Kaip jaučiatės dabar? Ar aplinkiniai pastebi pokyčius?
Savijauta dabar puiki, jaučiuosi tiesiog puikiai, pakilo pasitikėjimas savimi, jaučiuosi geriau, nes ir drabužiai gražiau atrodo, ir pats jaučiuosi laisviau. Pažįstami žmonės po kurio laiko, kai jau ėmė matytis pokyčiai, stebėjosi ir pasiekimais, ir skaičiais svarstyklėse. Atsiliepimai teigiami. Aišku, tik vyresnei kartai visada atrodo, kad numesdami svorį žmonęs sunyksta, kad vargšas nieko nevalgo ir panašiai... Bet taip nėra, tikrai maisto medžiagų užtenka :)

Ką patartumėte kitiems norintiems atsikratyti nepageidaujamo svorio?
Norintiems atsikratyti nepageidajamų kilogramų tikrai rekomenduočiau KILO.LT sistemą, nes čia viskas paprasta ir aišku. Gauni mitybos programą, kuri jau sudaro apie 70% būsimo rezultato, ir dar gauni sporto programą, kurios laikantis, bendra savijauta bus daug geresnė. O dar negana to - profesionalūs patarimai, konsultacijos ir pastovus specialistų dėmesys!
 

Mėgstamiausi Lauryno receptai:

  • Pusryčiams - kokteilis su avižomis, pienu ir bananu arba avižų košė su riešutų sviestu ir bananu.
  • Priešpiečiams - bananai arba kiaušiniai.
  • Pietums - varškėčiai, sušiai, žuvis su ryžiais, vištiena su ryžiais ir daržovėmis arba silkė su batatais ir svogūnais.
  • Pavakariams - proteino kokteiliai arba kefyro gėrimai.
  • Vakarienei pats mėgstamiausias dalykas - salotos su karšta lašiša arba kiaušiniai su duona.
Kas yra KILO.LT?
Informacija
Primename, kad Kilo.lt publikuoja tik savo klientų nuotraukas. Visos nuotraukos, grafikai ir terminai yra tikri, todėl prašome gerbti šių žmonių ryžtą siekiant rezultatų. Įžeidžiantys komentarai bus trinami. Mokėkime pasidžiaugti vieni už kitus. Ačiū už supratingumą.


Narys gauna
Mitybos planas Jums bus sudarytas profesionalus mitybos planas, kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.
Sporto programa Sudarysime sporto programą nepriklausomai nuo to ar norite sportuoti namuose, ar lankysitės sporto klube.
Konsultacijos ir motyvacija Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.


Klientų atsiliepmai
Gedimino atsiliepimas
Gedimino atsiliepimas

 Rasa atsikratė 30 kilogramų!
Rasa atsikratė 30 kilogramų!




Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui!
Registruotis
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu