Štangos trauka prie pilvo pratimas



Aprašymas

Pozicija: Paimkite štangą pečių plotyje paėmimu iš viršaus ir pasilenkite. Pėdos pečių plotyje, kojos šek tiek sulenktos per kelius, dubuo atmestas atgal, nugara tiesi, krūtinė ir smakras pakelti. Pradedant judesį, rankos tiesios, svoris apačioje.

Atlikimas: Iškvepiant, traukite štangą prie pilvo. Įkvepiant, grįžkite į pradinę padėtį. Kartokite judesį.

Tempimas: Po kiekvienos serijos arba treniruotės pabaigoje rekomenduojame atlikti aukščiau pavaizduotą (-us) raumenų tempimą (-us).

Pagrindinis raumuo
Platusis nugaros raumuo

Antriniai raumenys
• Tiesusis nugaros raumuo
• Žastinis raumuo (brachialis)
• Trapecinis raumuo
• Dvigalvis žasto raumuo (bicepsas)
• Galinis deltinis raumuo

Reikalingą įranga
• Grifas su svoriais
Narys gauna
Mitybos planas Jums bus sudarytas profesionalus mitybos planas, kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.
Sporto programa Sudarysime sporto treniruočių programą nepriklausomai nuo to ar norite sportuoti namuose, ar lankysitės sporto klube.
Konsultacijos ir motyvacija Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.
Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui! Registruotis
Tik dabar - Didžiausia akcija KILO.LT istorijoje!
Net 75% nuolaida metinei narystei
Pasinaudoti pasiūlymu
Liko narysčių 9
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu