Rankų lenkimas stovint su štanga pratimas



Aprašymas

Pozicija: Paimkite štangą pečių plotyje paėmimu iš apačios. Pėdos pečių plotyje, nugara tiesi, krūtinė pakelta. Pradedant judesį, rankos turi būti ištiestos, svoris apačioje.

Atlikimas: Iškvepiant, lenkite rankas per alkūnes ir kelkite svorį į viršų. Įkvepiant, lėtai leiskite į apačią ir vėl kartokite judesį.

Tempimas: Po kiekvienos serijos arba treniruotės pabaigoje rekomenduojame atlikti aukščiau pavaizduotą (-us) raumenų tempimą (-us).

Pagrindinis raumuo
Dvigalvis žasto raumuo (bicepsas)

Antriniai raumenys
• Trigalvis žasto raumuo (tricepsas)

Reikalingą įranga
• Grifas su svoriais
Narys gauna
Mitybos planas Jums bus sudarytas profesionalus mitybos planas, kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.
Sporto programa Sudarysime sporto treniruočių programą nepriklausomai nuo to ar norite sportuoti namuose, ar lankysitės sporto klube.
Konsultacijos ir motyvacija Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.
Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui! Registruotis
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS