Riešų lenkimas su štanga delnais į apačią pratimas



Aprašymas

Pozicija: Atsiklaupkite ant kilimėlio, alkūnes ir dilbius padėkite ant suolelio. Paimkite štangutę pečių plotyje paėmimu iš viršaus. Pradedant judesį, štanga turi būti nuleista į apačią. Tam, akd dilbiai dirbtų dar aktyviau, nykščius padėkite ant grifo.

Atlikimas: Iškvepiant, lenkite rankas per riešus. Įkvepiant, lėtai nuleiskite svorį į pradinę padėtį ir judesį kartokite vėl.

Kartokite judesį.

Pagrindinis raumuo
Tiesiamieji dilbio raumenys

Reikalingą įranga
• Grifas su svoriais
• Suoliukas
Narys gauna
Mitybos planas Jums bus sudarytas profesionalus mitybos planas, kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.
Sporto programa Sudarysime sporto treniruočių programą nepriklausomai nuo to ar norite sportuoti namuose, ar lankysitės sporto klube.
Konsultacijos ir motyvacija Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.
Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui! Registruotis
Paruošk kūną vasarai su KILO.LT
6 mėnesių lieknėjimo programa vos už €100 €60
Vėl pasižadėjai naujais metais sportuoti, sveikiau maitintis ir numesti svorio? Nori iki vasaros pasiekti tobulas kūno linijas? KILO.LT specialistai paruoš individualius mitybos ir treniruočių planus jūsų tikslui pasiekti, prižiūrės, konsultuos bei lydės jus tikslo link.
Su KILO.LT profesionalų komandos paruoštais individualiais planais, nesunkiai pasieksi norimą tikslą iki vasaros! Neatidėliok!
40% Nuolaida
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu