Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

Meduolio denoraštis

2014-02-25 00:00:59
Labas visiems.

Trumpai drūtai:
Ū: 181 S: 110

Tikslas:
-15kg / 3 mėn.

Pradžia: 2014.2.25

Atnaujinsiu kas savaitę.
2014-02-25 07:17:03
Sekmes, Meduoli :)
2014-02-25 15:30:32
sekmes meduoli :)
2014-02-26 12:39:17
Sekmes, Meduoli! :)
2014-02-26 13:48:03
Zinoma reikia linketi sekmes, bet gal labiau palinkesiu kantrybes, valios ir geros nuotaikos siekant uzsibreztu tikslu :)
2014-02-26 22:24:17
Skaniuk, tu gali!!! :)
2014-03-04 13:31:13
Savaitė praėjo.
Turiu -2kg.
Su mityba viskas tvarkoje. Kai netingiu gaminu, jei tingiu į trasą eina avižos, ryžiai, varškė ir vaisiai.
2014-03-11 11:44:52
Praėjo dar viena savaitė.
Rezultatas 106,5kg (-3,5kg)
Kiekvieną sporto dieną darau kardio ant bėgimo takelio, ~1km bėgimo prieš treniruote ir kombinuotai greito ėjimo ir bėgimo 2km po treniruotės.
Šią savaitę bandysiu 4 treniruotes padaryt + sekmadienio krepšinis.
2014-03-11 11:46:46
Geriau prieš treniruotę daryk 5 min apšilimo o po tren jau tuos 3km kardio. Naudos bus daug daugiau. Nedegink glitogeno atsargų be reikalo prieš treniruotę.
2014-03-11 11:54:28
Nepergyvenk, nuo 7 min. bėgimo niekas nepasikeis, o ir neišprakaituoju kaip koks gyvūlys. Kiekvienas organizmą žadina sportui savaip.
Rašyti atsakymą

Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS