Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

Tik gražyn ir jaunyn

2020-07-29 13:48:35
taip tada sunkiau.
Vadinasi pietums būtinai baltminis maistas be išimčių. O kitaip jau sunkiai pavyt.

Aš sudarytą dietologės planą išsisaugojau , kad žinočiau kas yra teisinga. Kaip tik peržiūrėjau, kad mano baltymų kiekis vėl krenta, nejučia renkuosi angliavandenius :) tai reiks vėl atsisatyti. O tu turi išsaugojusi? ar teisingai spėju, kad pietums duominuoja baltymai? O gal visuose pagrindiniuose valgymuose jų daugiau paplanuota?
2020-07-29 18:44:31
Rytoj pas mane nenumatyta cheat day. Sūnus parvažiuoja su drauge. Šiandien tortą iškepiau, ryt bulvių plokštainį su vištiena kepsiu. Pagalvojau, kad neatsilaikysiu.
O valgiaraštį , sakė sustatys iš naujo. Tai pradėsiu penktadienį .
2020-07-30 05:47:21

Planai planais bet žmonės - svarbiausia.
Jaukiai pasibūk su vaiku.
2020-07-31 07:16:39
Eidama ar važiuodama mieste ieškau savęs atspindžiuose. Tai kaip save matau juose man patinka.
Ofise stiklinėse sienose irgi nuolat nužvelgiu ir vaizdas mane džiugina.
Ieškau savęs visur, ir pamačiusi - ne gi tikrai čia aš?
Pati sau graži
Šiandien šis grožis sveria 82.8 - vos mažiau kaip praėjusį šeštadienį.

Įdomu, kaip praėjo Mišelės diena?
2020-08-01 09:19:22
Ketvirtadienis praėjo puikiai, o vakar ,kai išvažiavo, taip pasidarė liūdna . Vėl tušti namai ir vėl viena.
Subalansavo tipo valgiaraštį, vistiek trūksta baltymų ir riebalų ir gana nemažai. Pridėjo avokadų, kurių negaliu valgyt . Visiškai nėra košių, kiaušinių, varškės. Tiesiog nervai ima, neturiu ką valgyt.
2020-08-01 11:28:55
Kaip ten sako: nervus į konservus ;)

Parašyk, kas netinka dietologei. Pavyzdžiui man netinka salierai stiebai - sužinojau, kad geriausia keisti į agurkus.
Patarė arba perrašys.
2020-08-03 06:53:27
Šiandien matmenų fiksavimo diena
82.8 kg ir po -1cm (per 2 savaites) nuo liemens, šlaunies, rankos.
Krūtinės ir klubų apimtis nepasikeitė. Labai dėl to džiaugiuosi - ryškėja smėlio laikrodžio figūra. :P

Man taip gera! Laikas valgyti pusryčius: avižų košė su miško uogomis. Niam :)))
2020-08-03 12:35:48
Savaitgalį kelionės metu perskaičiau Pauliukevičiaus knygą apie "idealią figūrą per 100 dienų". Nežinau, ko tikėjausi, bet nusivyliau. Ištisais tekstais kartojama tas pats kas jau yra video.
O sau pasiimu tai, kad pagal mano figūros tipą angliavandenius reikėtų valgyti tik pusryčiams. Tai iš esmės atsispindi mano mitybos plane...
Ai, ir dar vienas dalykas: cheat day ne tam, kad valgytum viso per savaitę atsisakyto maisto ( kaip kad aš dariau šį šeštadienį), o kad galėtum įtraukti į vieną kitą valgymą tai kas dietos dienomis neleistina.
Dar vienas - saldumynai, tai atskiras valgymas, jokių desertų iš karto po valgio.
2020-08-03 12:53:28
Nors mano svoris krenta tik po truputį, bet ir man jau smagu užsisegti džinsus neįtraukus pilvo. Neskaičiau Pauliukevičiaus knygos ir nežiūrėjau video, bet dėl deserto sutinku, taip tai atskiras valgymas. O aš karts nuo karto paskaitinėju Vaidos Kurpienės knygą.
2020-08-03 12:55:17
O koks tavo figūros tipas ? Aš tai stora per pilvą :)
Rašyti atsakymą

Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu