Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

Pradžia

2017-02-04 21:41:52
Pradžia pati sunkiausia. Ne veltui yra liaudies posakis: darbo šaknys karčios, bet vaisiai saldūs. Ir dabar man taip kartu, kaip gyvenime dar nebuvo. Organizmui lengvas šokas. Anksčiau kiekvieną dieną valgydavau kaip norėjau... 10 užkandžiavimų, saldainiai, šokoladai, skaniausi kepsniai ir kas tik nori ir kada nori... Bet visada viduje jaučiau, kad noriu tvarkingo, sveiko maisto, mano organizmas kartais tyliai šaukėsi to, ką dabar turi.
Pirmomis dienomis laikantis mitybos plano buvau tokia laiminga, nors ir kartais alkana... Treniruočių metu pilna jėgų. Bet entuziazmas senka, net nepraėjus savaitei. Pagalvodavau, kad man nieko nepavyks ir gal geriau grįžti prie savo senų įpročių ir kam man viso to reikia? Šiandien cheat-day ir tai man yra kažkokia katastrofa...Bandžiau lyg ir laikantis mitybos plano,: ryte avižinė košė... tada nukrypau kaip ir priklauso cheat-day ir pradėjau valgyt skirtingu laiku, įvairesnį maistą, nors nieko blogo nevalgiau, nepersivalgiau, bet jaučiuosi tragiškai... Kažkaip virškinimo sistema įprato jau prie grafiko, lengvo maisto. Manau, reikia labai stebėti save ir savo organizmą ir tikriausiai atsisakysiu cheat-day. Juk visada reikia klausytis savo kūno. Manau, dar susidursiu su daug karčių iššūkių, bet tikiuosi valios ir motyvacijos man pakaks ir galiausiai aš valgysiu saldžius darbo vaisius :) Didžiuojuosi ir gerbiu visus, kurie stengiasi dėl savęs, savo sveikatos. Sėkmės visiems :)
2017-02-06 09:51:42
Sveika prisijungusi Viktorija101. Papasakok daugiau apie save. Kas paskatino cia prisijungti? Kokie siandien tavo duomenys ir ko tikiesi?
Labai svarbu pakeisti poziuri i si plana, ypac jei tavo tikslas nera numesti 10 kg per menesi, o paskui jau kaip dievas duos.
Cia nera dieta, tai keitimas gyvenimo budo ir jis turi vykti labai palaipsniui ir nesukelti priesiskumo, kanciu. Saldumynu atsisakymas, bent jau man taip atrodo is patirties, yra labai sunkus, nes cukrus veikia kaip narkotikai, tu daraisi nuo jo priklausomas, daznai tavo nuotaika priklauso nuo jo. Bet jei jo atsisakai, tai po to ir nebereikia.
Kaip ir pastebejai pati, kad jau po savaites organizmas pripranta prie sveikesnes mitybos ir tas pojutis, kai tavo organizmui gera nuo to, yra labai svarbus. Tad vadinasi tu taip maitindamiesi nesikankini, o tik rupiniesi savo kunu.
Nors as cia jau seniai, bet dar nesu simtu procentu ismokusi kontroliuoti savo mityba. Per lucky day valgau visokias nesamones ir po to pykstu ant saves del blogos savijautos. Na bent jau kitas 6 dienas ismokau gyventi pagal kilo.lt principus ir jau nebeisivaizduoju ka galeciau kitaip valgyti :) Sekmes ir tau
2017-02-06 16:13:21
Labai faina skaityti atsiliepimus ir nuomones, aisku mes visi turime savo nuomone, bet neignoruokime ir kitu. Taigi, as pradejau laikytis sito plano, nes visada norejau keisti gyvenimo buda tai mityba ir pradeti sportuot, bet nespaudziant saves ir nedarant organizmui soko, nes cia turi buti ne laikinas planas o ilgalaikis.Ir visada norisi pasidalinti su kitais dalyviais patirtimi. As zinau praejo ne tiek daug laiko, bet as istveriau ir nebuvo l sunku, gal tik po pagrindiniu patiekalu sunku istverti be uzkandziu, kaip saldainio su kava:) Bet cia juk iprotis kuri galima pakeist, jeigu sugebi mesti rukyti ir vartoti alkoholi tai ir sita silpnybe galima iveikti.Zinau ir kad krites svoris gali sustoti, netgi priaugti, bet cia nereikia issigasti ateis tikrai laikas kaip pasidziaugsim rezultatais. Svarbiausia motyvacija, ir kad as galiu ta padaryti, juk as ne pirma ir nepaskutie. Mane motyvuoja kiti zmones kurie atsikrate virssvorio ir pradejo gyventi pilnaverti,sveikesni gyvenima. As net miegoti pradejau geriau, ir tikiuosi uzteks motyvacijos ilgam, o jeigu ne, visada galiu parasyti jums, nes jus l greitai ir maloniai parasote. Aciu kilo kolektyvui ir dalyviams.;)
2017-02-07 09:17:53
Sveikos prisijungusios Viktorija 101 ir Gitute67 :-). Palaikau jus, dalinkitės savo rezultatais ir mes pasidžiaugsime kartu :-).
SĖKMĖS!
2017-02-10 21:40:57
Sveikos merginos, ačiū už palaikymą. :) Atsakau į Nora klausimus. Manęs niekas neskatino, tiesiog žinojau, kad reikia rūpintis savo sveikata. Mano tikslas keisti gyvenimo būdą :) Siekis - įprasti sveikai gyventi. Mano duomenys: esu 173cm, jau dabar (po kelių sav. laikymosi mitybos plano) sveriu apie 63kg :) bet labai reikia palaikyti tinkamą fizinį krūvį, nes tik taip pailsiu, atsipalaiduoju ir sustiprinu save (žymiai sumažinu nugaros skausmą, kurį jaučiu, dėl sėdimo darbo). O kaip Jums sekasi su fiziniu aktyvumu? Ar sportuojate? :)
2017-02-12 11:07:29
Sveikos, užkabino forumo temos pavadinimas- pradžia:) Man taip pat dar visai pradžia, esu prisijungusi tik keletą dienų, bet jau jaučiu, kaip keičiuosi: nevalgiau saldumynų, kas man smaližei, esančiai vaiko auginimo atostogose, yra žymus pasiekimas! Nuo rytojaus, kai šeimos nariai iškeliaus į darbus, leliukas eis pietų miegelio, pradėsiu sportuoti, tik baisu persitempti, kadangi nėštumas, gimdymas, naujagimio rūpesčiai nuo intensyvesnio sporto nei pasivaikščiojimas buvo sulaikę ir pristabdę. Taigi, palaikau visas, kurios valios pastangomis siekia rezultato! Cha cha, beje, vyras irgi jau susidomėjęs meniu pokyčiais, bando rytais valgyti košę vietoje sumuštinių :)) labai tikiuosi, kad irgi užsikrės sveikesniu pavyzdžiu, nes man tada neteks varvinti seilių bežiūrint, kaip šokoladą kerta, ach ... :D
2017-02-13 11:06:11
Saunuole Viktorija101 :) Kaip matau antsvorio neturi, tad belieka tau tik pagrazinti figura. Greiciausia dirbi sedima ir protini darba (oi parasiau ir pamaciau, kad pati ta parasei :) ). Vadinasi tavo padetis labai panasi kaip mano :) Fizinis kruvis labai pravalo smegenis ir atpalaiduoja nugaros raumenis, ypac man patinka tas pratimas pasisukimai sedint su lazda, po jo jauciuosi kaip dideli svori nuo peciu nusimetusi :)
2017-02-13 11:10:10
Vviktoricha, sveika prie musu prisijungusi. Gera pradzia, puse darbo. As irgi labai megau saldumynus, tad ir dabar kartais noras uzeina, bet jei neparagauju ju, tai ir praeina. Per lucky day irgi maziau ju jau norisi.
Labiausia pavyksta pakeisti mitybos iprocius, kai seima maitinasi taip pat. Tad mano vyras puikiai prie to priprato ir mielai valgo koses rytais, zuvis jam skaniausias patiekalas (na man tai nepasakyciau). Bet jis valgo ir sausainukus prie arbatos... as jau pripratau, zinau, kad as ju nebevalgau ir galiu ramiai ziureti :)
2017-02-13 13:37:39
Dėkui, Nora už pasisveikinimą ir pasidalinimą patirtimi :) jaučiu, kaip svarbu, kad keistum įpročius ne vienas, o su palaikymu, ypač kai būnu namuose ir socializacijos galimybės apribotos... Tai va, jau po pirmosios treniruotės, visa sušilusi, tikiuosi, kad ryt nelabai raumenukus maus...nes turiu būti sveika ir laiminga mamytė ir žmona...ką rytoj per Valentiną valgysit??? kaip vyrą lepinsit???
2017-02-14 10:54:35
As planuoju issisukti nuo gaminimo ir nupirkti sushi :)
Rašyti atsakymą

Karščiausia vasaros nuolaida!
-75%
Akcijos laikas ribotas
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu