Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

Nuo Naujų metų tobulesnių formų link....

2017-01-06 12:02:49
Kaip smagu Nora, kad pasidalinote rezultatais :) O jūs namuose pati turite išmaniąsias svarstykles..? aš vis noriu tą pasidaryti, mačiau siūlomą paslaugą :) idomų išsamiai būtų viską sužinoti :)))

Smagu, kad prisiverčiate šitiek daug sportuoti,,, nežinau labai dvejoju, kad namuose darant rekomenduotus pratimus, galima pasiekti tokių rezultatų :/ bet pirmam mėnesiui pabandysiu, tada galvosiu kaip čia į tą klubą prisiversti... nors patirtis mano su sporto klubais „apgailėtina“ ... bet va į savaitę po 1-2 kartus nueinu į baseiną paplaukioti :))) Mano darbas daugiau mažiau sėdimas, tad fizinio krūvio tikrai mažai :/

Gal galite merginos pasidalinti pvz kurios nors dienos (tarkim sekmadienio) mitybos planu, šiaip palyginimui, koks jūsų kolorijų sk. dienai?
2017-01-06 13:04:23
Sveikos merginos! Peeenktaaadieniss!!! Uhuuu! :)

Labai noriu pasigirti nes labai savim didziuojuos! Visa sia savaite laikiausi plano be menkiausio nusizengimo..! Valio! :)) Sportavau tik karta, vakar buvau 1.5 val Kickboxo treniruoteje.. :)

Cami - vestuves geriausia motyvacija.. as numeciau 7 kg vestuvems. pries uzsiregistruodama sveriau mazdaug 82 kg, po tryju menesiu altoriumi zengiau sverdama 75 kg. :) as niekada nebuvau liekna, amno formos labai apvalios, platus klubai, didele krutine, 175 ugis tai pasiektais rezultatais labai dziaugiausi.. :) Jeigu kam idomu, stai taip atrodziau vestuviu diena. (nuotrauka prisegtuke).

Kaip Nora ir minejo begimas geriausias sportas lieknejimui, bet jau taip sunku.. :D pas mus cia kur gyenu grupele zmoniu pasidare kaip organizacija ir kiekviena sestadienio ryta 9 val. begdavom 5 km. Pavasri kai aktyviai dalyvavau toje grupeje - pagridine motyvacija buvo kaskart pagerinti begimo laika kol pasieksiu 26 min. (pradejau nuo 34 min) - pasiekiau 28 min ir sustojau :D na bet kai tik orai atsils varysiu vel.
Man labai sporto klubai nepatinka (treniruokliai) jauciuosi kaip ziurkenas narvely tai mieliau lankau uzsiemimus tokius kaip Zumba, kinetika ir tt.

Mano Sekmadienio planas:
Pusryciams - Avižų kokteilis su bananais
Priespieciams - Bananai (bet keisiu i persimonus, nes bananu per daug veinai dienai)
Pietums - Tuno salotos;
Pavakariams - Obuoliai
Vakarienei - Krevetės su šparagais


Nuotrauka
2017-01-06 13:23:09
Sveikos prisijungusios merginos :)
Cami, man su mitybos planu kuo toliau tuo sunkiau :( Atrodo per dideles porcijos, tačiau čia dėl to kad nelabai skanu :D Suvalgau mažiau tada norisi užkandžiauti tai irgi negerai :( Nu bet dar laikausi :) Šaunuolė dėl vakar, kad dar pasportavai :)
2017-01-06 14:54:34
Agulis, pagirimai TAU!!!! O kiek laiko reikėjo tokiems rezultatams pasiekti? mano tikslas 10 kg, tai nežinau kaip čia bus, bet stengiuosi mąstyti pozityviai :D nes pokyčiai prasideda mūsų galvoje/mityse :))))
Beje kaip faina surasti tokią aktyvo grupę ir kartu siekti tikslų!!! O ZUMBA , labai norėčiau lankyti, buvau jau susiradusi kur ir kada vyksta, bet taip ir nebenuėjau, pritrūkau motyvacijos, tada pradėjau eiti į baseiną... et... ŠAUNUOLĖ beje dėl mitybos plano :)

Kristy man ir norisi vis kažko „kito“, bet jaučiu dėl to, kad nesurandu mėgiamų patiekalų kolkas (nes seniau, ankstesnės registracijos metu, valgiau skaniau) - tai dabar pats tas ieškojimų metas, jei kas netinka, tarkis su dietologe, tikrai surasit alternatyvą... paeksperimentuok su receptais :) AŠ iš ankstesnių laikų susiradau labai skanų patiekalą čia - makaronai su tunu bei žirneliais (nors makaronai, kaip čia pasakius ar jie labai vertingi ... ) bet tai mano vienas skanesnių dalykų gyvenime (visokiausi makaronai su sūriu, varšu... mmmm....) ;D Beje ar turi Kristy LUCKY DAY? kada tau ji?

Tai kas šiandien sportuoja namuose?:D

2017-01-06 15:23:04
Is savo patirties galiu pasakyti, kad nieko negalima daryti per prievarta, nes tada rezultatu nebus. jei neskanu, keiskite pacios i tuos patiekalus, kurie jums skanus, o tada parasykite dietologei, paklauskite ar jie tinka. As stengiuosi patiekalus issirinkti kuo paprastesnius, kad patogu butu gaminti, kad ingridientai butu tokie, kuriuos visada perku. Va butent Aguli, kad sportas turi tapti rutina, gyvenimo dalis, o ne prievarta. Geriausia yra kai su kazkuo eini i sale, begioji, eini pasivaikscioti ir ta darai reguliariai.
P.S. Aguli, nuostabi nuotrauka ir labai grazi jaunoji :)
2017-01-06 15:26:40
Cami, rezultatams pasiekti reikejo 3 men, bet per du men viskas gryzo atgal :D Reik keist mastyma bet taip norisi ir man tu makaronu su farsu ir suriu :D

As siandien planuoju daryt pratimus namuose.. Sakau taip kol darbe esu, grysiu namo turbut nieko nebenoresiu :D
2017-01-06 15:27:59
Aciu Nora uz pagirimus :)*
2017-01-06 18:04:36
Aguli, dv pasportuok nors ir labai tingėsi :)))) Nors man šiandien ne sporto diena, bet labai noriu pasimankštint, tad prisijungsiu prie tavęs !!! nors 1 seriją pratimukų :)

*visur garsiai kalbama yra, norint kažką paversti įpročiu reikia tą atlikti kiekvieną dieną nors 1 mėn. laiko :) kartais tikrai nesinori, bet... (paliksiu pamąstymui) :D

Gero vakaro, šaunuolės!!!
2017-01-06 18:27:08
Mano LUCKY DAY sestadieni, bet rytoj dar jos manau neturesiu, dar per anksti lepintis :D
2017-01-06 19:46:49
Aguli, aš tave prisimenu iš anksčiau :-). Vis dėl to pasiekei savo ir svarbiausią dieną atrodei iš ties puikiai :-). Šaunuolė!
Kadangi šiandien šalta ir neisiu su lazdomis (vyras tai išėjo), nes bijau vėl atkristo po persirgto viruso, einu gultis ant kilimėlio kartu su jumis. Gal aš paminsiu dviratį.......
Na ką merginos, padarom mankštelę namuose?
Rašyti atsakymą

Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu