Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

Kaip atsitiesti, kai reikia pradėti nuo pradžių?

2017-01-10 18:04:05
Aš kai paskaičiau savo senąjį dienoraštį tai buvau šokiruota, tas pats užsidegimas, norai, siekiai... judėjau į priekį ir bac nežinau kas pasidarė, bet „dingau“ ir naujam starte viskas dar blogiau :) aišku dabar turiu konkretų tikslą, kuomet tiesiog privalau atrodyti gražiausia per visą laiką kokia buvau :))) bet nesinori, kad arba siekimo kelyj sustočiau ir vėl „dainelę iš naujo“ arba pasiekusi jį, vėliau turėčiau tą ką turėjau ir dar dvigubai tiek... brrr... beabejo, kad kažką turėti reikia tai paversti gyvenimo įpročiu/būdu, bet vienintelis klausimas KAIP? aš apskritai esu „maisto vergę“ ir turiu klaidingai suformuotą mąstymą, kad atsipalaidavimas = skaniai pavalgyti (o tas skaniai greitas maistas), tokiu būdu aš per 2 metus priaugau kone 10 kg :o bet visgi galvojant apie ateity nenoriu aš būti tą perdėm maniakė (dažnai ant mitybos sutrikimų ribos (kalbant apie anoreksiją)), kuomet reikia skaičiuoti kiekvieną suvalgytą kasnį ir visam laikui apsiriboti... nežinau žiauri ambivalencija mano galvoje šiuo metu :///
2017-01-11 10:21:26
Nerasyk, as asmeniskai neskaiciuoju kaloriju ir tikrai nezinau kiek ju suvartoju per diena. Man tas 1200 kcal atrodo per mazai, nes as pradedu jausti alki, silpnuma. Bet paprasius 1500 kcal man parenkama 400-200-400-100-400 dienos paskirstymas. Man tas netinka, nes 100 kcal pavakariams nera kas rinktis, man ju mazai, nes po pavakariu as sportuoju, o 400 vakarienei suvalgius, as ju neisnaudoju. Tad as valgau man atrodo panasiai 400-200-400-200-300. Svarbiausia nedaryti jokiu nuodemiu visa savaite, o geriau sveiko maisto suvalgyti daugiau.
Cami, mastyma reikia keisti, nes maistas tik energijos saltinis, ir skanus tik tas, kuris tau naudingas :) As nebuvau niekada greito maisto megeja, man visi hamburgeriai atrodo smirdantys riebalais. Picu pirktiniu nevalgau, nes jos is atlieku :D Desrelese irgi vien atliekos, mesos nerasta :D Va taip ir atsikratai blogybiu :)
Be to juk 5 dienas dirbi, tad malonumams kaip ir nera laiko. Sestadieni gali sau leisti pasilepinti, o sekmadienis juk jau pasiruosimo i darba diena.
Svarbiausia islaikyti principa: pusryciai angliavandeniai, pietus - baltymai, riebalai, angliavandeniais o vakarienei - baltymai su darzovemis
2017-01-23 12:39:22
O jums nebūna kad apima nevaldomas noras valgyti saldumynus? :/ bandydavau išsisukti su medum, bet ir jis kaloringas.. Atrodo galiu atsisakyt visų picų, kebabų ir pan, nu bet šokolado gabaliukui atsispirt kartais neįmanoma... :D
2017-01-23 13:04:38
Ach buna tas beprotiskas potraukis saldumynams... Bet jei karta suvalgai, tai suvalgysi ir kita karta. Dabar bandau jokiu budu nevalgyti, geriu vandeni, arbata, valgau morkas... dazniausiai taip ir praeina. Kai buvau isslidusi is kelio, tai nesugebedavau vakare atsispirti sokoladui, bet tai padedavo tik ta akimirka, po to gailedavausi, bet kita diena tas pats. Kaip visada sakau, cukrus yra narkotikas, jei jo paragauni, negali sustot. Man lengviau jo visai nevalgyti, nes gabalelio sokolado nesugebu suvalgyti paragavus, suedu visa plyta :D
Rašyti atsakymą

Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu