Motyvacija

/

Motyvacija

/

Be fanatizmo!

2016-08-24 15:41:49
Sveiki.

Paskaičius bendruomenės įrašus, pastebėjau, kad nemažai dalyvių įstato savo į kilo.lt rėmus ir po to:
1) kenčia dėl tų rėmų
2) graužia save dėl menkiausio nukrypimo
3) sunkiai randa motyvacijos tęsti.

Taigi, noriu šiek tiek pasidalinti savo įžvalgomis, kurios galiausiai pramušė ir mano žmonai, galbūt ir jums bus kiek naudinga. Mano ūgis 182, 39 m., pradžia buvo 103 kg, per 3 mėn. nukrito iki 91, tikslas - 85.

Mano devizas - "Be fanatizmo!".

Pagrindiniai dalykai, kuriuos darau/nedarau:
- Norisi valgyti tarpuose tarp valgymų? Valgau. Šviežias daržoves, kaip pvz., morkytės (ypač – morkytės!!!), pomidorai, agurkai - valgau kiek noriu ir kada noriu. Ypač padėjo pradžioje, kai dėl „įsistatymo į rėmus“ jaučiau alkį (manau, daugiau psichologiškai nei realiai - panašiai kaip metus rūkyti) ir savotišką nerimą, kaip čia išgyventi iki luckyday.
- Nesinori sportuoti – nesportuoju. Nors kilo.lt primygtinai rekomenduoja jėgos pratimus, ypač prie didelio svorio juos sunku daryti, todėl labiau myliu kardio – pasivaikščiojimas su vaikais, pasivažinėjimas dviračiais, darbas sode... :) Dabar net ir svoriui nukritus nežinau kaip prisiversti jėgos pratimams, tad kol reikia save versti – neverčiu, tikiu, ateis noras savaime.
- Per savaitę nukrito mažiau nei 1 kg? Na, ir velniop, aš vis tik noriu gyventi su džiaugsmu šiandien ir dabar, o ne po pusmečio. Svarbiausiai, kad teisingos mitybos principų laikausi su malonumu.
- Pusryčiai – angliavandeniai (tinka belenkokios kruopų košės, juoda duona, sausi pusryčiai, nesaldus jogurtas, nors kilo.lt ir neleidžia, kartais ir sviesto užsitepu ar makaronų suvalgau + DAUG daržovių) , užkandis - saldus vaisius/riešutai, pietūs - angliavandeniai+baltymai (valgau kavinėse, maistą atsirenku, bet pvz., kokias turi salotas su vištiena, tokias valgau, nesvarbu, ar uždėjo 5 gramus majonezo, ar ne, ir bulvė – ne priešas, tik nedaug), užkandis - nesaldus vaisius/sriuba, vakarienė – baltymai (vištiena, jautiena, veršiena, kiaušiniai, žuvis, tuno konservai, krabų lazdelės + DAUG žalių ar šaldytų ir apvirtų daržovių). Pradžioje itin kruopščiai valgiau pagal Kilo.lt receptus, po to prasidėjo improvizacijos skaičiuojant kalorijas, dabar net ir jų nebeskaičiuoju, maždaug iš akies ir pagal organizmo poreikį.
- Pusvalandį po kiekvieno iš valgymų skysčiams griežtas NE. Kavinėje gautą sriubą parsinešu į ofisą. Prašau be grietinės, bet tikrai nesigilinu, kiek kokios druskos ten įdėta ar aliejaus įpilta.
- NE kiaulienai, konservuotoms daržovėms, greitam maistui, saldumynams, vytintiems/rūkytiems mėsos produktams (išskyrus lucky day)
- Alus lieknėti netrukdo, nors kilo.lt ir sako kitaip :) Jei norisi užkandos – šviežios morkytės visai tinka.
- Kavos nebesinori automatiškai, bet porą pusinių puodelių per dieną išgeriu. Su pienu.
- Didžiausia motyvacija – traukiami iš spintos dar vis puikios būklės 5 metų senumo rūbai, kurie po truputį irgi darosi per dideli. Senai matytų ir sutiktų pažįstamų nuostaba. Energija, puikus miegas, švarus protas (galvos dar nė karto neskaudėjo). Pradėjau pirkti slim-fit marškinius!
- Kilo.lt nevalgymą prilygina netinkamo maisto valgymui. Nors dar neklausiau, vis tik manau, kad susiklosčius aplinkybėms ir neturint pasirinkimo, vis tik geriau sušlamšti dešrainį, nei nevalgyti apskritai. Be to, sekmadieniais miegu iki 11:00, su penkiais valgymais jau sunku įtilpti, bet neimu į galvą ir , pvz., vakarinį užkandį praleidžiu.
- Iš tiesų Kilo.lt naudojuosi ne tam, kad numesčiau svorį, o tam, kad įprasčiau prie kitokio gyvenimo būdo, tokio, kokio noriu visam likusiam gyvenimui.
Beje, paskutines dvi savaites atostogavau Turkijoje, "suspendavau" savo dalyvavimą, iš penkių valgymų teliko trys, buvo ir kebabų, ir daug alaus, ir avinžirnių ar kukurūzų sėklų traškučių, ir angliavandenių vakarais (tiesa, kiaulės – ne), ir ledų... Labai daug šviežių daržovių, vaisių ir fizinio aktyvumo . Grįžęs pasisvėriau – plius vienas kg. Arba kitaip – nieko, natūralus organizmo masės svyravimas. Šiandien atsikėliau – jau 0,5 kg nelikę.

Taigi, neįsitempkime „kilo.lt dietos“ laikydamiesi, padarykime iš to malonumą, nereikia fanatizmo. Gyvenimas gražus, mėgaukimės. Net jei 4 kg nukris ne per mėnesį, o per tris – nėra tragedijos, svarbiausia, kad krenta apskritai :)
2016-08-25 09:06:15
Labai apsidžiaugiau perskaičiusi Warle žinutę. Apie kilo.lt sistemą galvoju panašiai. Svarbu yra perprasti principus, kas yra teisinga mityba. Nedideli nukrypimai tikrai nėra priežastis save graužti.

Mano ūgis 1.60, pradėjau nuo 68 kg, dabar, po pusės metų, sveriu 60. Svorio pokytis nėra labai didelis, gal būtų didesnis, jei sportuočiau daugiau. Bet savęs kankinti nenoriu. Kaip rašė Warle, noriu - sportuoju, noriu - ne :) Ir nei kiek nesigraužiu :)

Ketinu ir toliau likti su kilo.lt nes man labai patinka čia esanti receptų bazė. Yra tikrai labai skanių receptų, reikia tik nepatingėti juos išmėginti :)
2016-08-26 00:03:29
:)
Beje, vieną svarbų dalyką pamiršau paminėti. Lucky day - ne privilegija, o prievolė!!! Teigiu tai remdamasis savo ir savo mylimosios, kuri kažkodėl vis dar skeptiška šiuo principu, praktika. Po "išeiginės" užsimetu viršaus 1-1,5 kg, bet, o, tačiau, stebuklas, jau po poros dienų einu žemyn tiek, kad maniškė net pavydi. O iš ties nėr ko pavydėt. Baikit su savo tais "varškiniais blyneliais ir gana" - kol metat svorį, per "išeiginę" normaliai atitrūkit. Tai BŪTINA sąlyga normaliam svorio metimui.,
2016-08-27 08:26:38
nežinia, kaip čia su tais rėmais. aš tris mėnesius tik truputi atleidau vadžias - kelis kartus valgiau ledu, gal net šokolado. atrodo vos kažkokius keis nukrypimus sau leidau ir 4 kilogramai priaugo atgal.
2016-08-29 10:55:45
hh, o per tuos tris mėnesius sportavote?
2016-08-29 11:50:05
Pagrindine problema yra, kad visi norime greito efekto. Turintys didesni antsvori sumazine kaloriju kieki ne ekstremaliai (t.y. leidziant sau mazus nukrypimus) rezultata mato visviena akivaizdu, kadangi pries tai buvo daug didesnis kaloriju suvartojimas. Jei jie pradeda laikytis duoto plano 100 % pirmieji rezultatai buna stulbinantys, po to svorio kritimas sumazeja ar sustoja, nes organizmas prie viso sito pripranta. Jei kcal kiekis rekomenduojamas didelis, galima ji truputi sumazinti ir vel svoris kazkiek kris. Bet tiems, kam tas virsvoris mazas dazniausiai paskirta 1200-1500 kcal norma, realiai tokia, kad zmogus turi tik guleti lovoje ir nieko neveikti. Pradzioje atrodo irgi viskas labai puiku, puolama laikytis plano 100 proc., svoris puikiai krenta ir tada stop, nes isijungia bado rezimas. Kiekvienas suvalgytas papildomas kasnis eina i kuna, nes organizmas pradeda viska kaupti. Jei plano laikomasi grieztai ir turime lucky day, tai svoris krenta arba laikosi. jei pradedame plano nesilaikyti ir leidziama kasdien ar kelis kartus per savaite nuodemes, tai svoris pradeda kilti net nuo mazu nuodemeliu, nes pries tai buvo 1200 kacal, o dabar padidejo. Mano manymu tos 1200 kcal yra nerealios, nes tiek judanciam zmogui neuztenka normaliai gyventi, o ne laikytis dietos.
2016-08-29 15:40:00
Taip Nora, čia yra mano planas. Mano planas buvo 1200, ir labai griežtas režimas. dabar 1500, bet tai vis viena griežtas režimas. apie jokius ledus vasarą, gabaliuką šokolado, torto per gimtadienį ar kokio kito maisto, net kalbėti negalima. vištiena, tunas, liesa varškė, daržovės. aliejaus nė lašo (net kokosų, kuris sako naudingas organizmui). o jei nuo to nukrypstu bent kiek - atauga atgal. kažkaip pamąstau sau, kad ji noriu atrodyti ok, turiu nuolat laikytis tokio režimo ir liūdnoka pasidaro. ypač, kai aplinkiniai nuolat valgo neleidžiamus dalykus. užtat darausi sektante ir bandau prastumt aplinkiniams kilo.lt požiūrį :D dabar padariau ledų pavakariams receptą. labai norėčiau, kad tiktų.
2016-08-29 15:51:49
aš kilo.lt daugiau negu metai. per tuos tris mėnesius nesportavau visai. nuo rugsėjo grįžtu į savo sportus. ir tikiuosi prie griežto mitybos plano :)
2016-08-29 15:56:38
Na matai hh reikia labai objektyviai ivertinti savo idealu svori, kiek pamenu tavo ugis 171 cm, liemuo ir kojos lieknos, o koks siuo metu svoris?
2016-08-29 16:07:04
šiuo metu nuo 53 pakilo iki 56. aš ir nenorėčiau ištisai valgyti šlamštamaisčio. bet kartais norisi. galvoju, nors ir netinkama, gal pasidarysiu ledų iš vaisių ir natūralaus jogurto. juo labiau, kad mėlynes galima valgyti pavakariams. bus mėlyniniai ledai. pažiūrėjus į skaičius galima pavadinti mane anoreksike, bet mane vis dar veikia tai, kad a) visada jaučiaus stambi; b) kad laikydamasi režimo vis viena atrodau stambesnė negu visos mane supančios merginos, nesilaikančios jokių režimų.
Rašyti atsakymą

Karščiausia vasaros nuolaida!
-75%
Akcijos laikas ribotas
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Narys
( m.) ką tik įsigijo
.