Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

Kofemanės plepalai

2016-05-11 15:19:38
Labas, mieli kolegos ir likimo draugai :). Pradedu dienoraštį, turbūt, kaip ir visi, tam, kad labiau save motyvuočiau ir sekčiau pažangą (taip, aš nepataisoma optimistė) :). Prie kilo.lt prisijungiau kiek daugiau nei prieš mėnesį, sverdama 54 kg. Ne ne, aš ne beprotė, o tiesiog esu smulki ir maža (157 cm), todėl šis svoris vos vos telpa į normalaus KMI ribas ir man reiktų sulieknėti - numesti gerus 5 kg ir padailinti bendrą vaizdelį. Taigi, toks mano tikslas. Per pirmas 3 savaites be streso nukrito 2 kg, o dabar - nė krust! Nor42iau pasakyti, kad plano laikausi griežtai, bet jei jau ranką prie širdies pridėjus... būna nukrypimų, būna... Sportuoju namie. Prie manęs prisijungia ir vyras (kuris yra iš prigimties "kūdas ir gražus", bet nori susigrąžinti anksčiau buvusią sportinę formą, ir 1,5 metų dukrytė - kai darau atsilenkimus, atsisėda ant mano BŪSIMO pilvo preso ir juokdamasi virsta į šalis). Sau gaminu atskirai. Mityba iš esmės pasikeitė, nes teko atsisakyti mano mylimų saldumynų ir DIEVINAMŲ makaronų, be to, teko skirti dėmesio sau ir valgyti tvarkingai. Užtai man leista gerti kavos, be kurios, garbės žodis, negaliu gyventi! Kava man - ir desertas, ir ritualas, ir poilsis, ir visiškas gėris :)
2016-05-11 17:35:08
Sveika Silva84, na musu ugiai panasus, as ir nediduke, 160 :) dabar sveriu 57,5 kg, buvau numetusi max iki 55,8 kg. Tada nusprendziau kad gana ir emiau intensyviau sportuoti, priaugau raumenu ir pasiekiau 57 kg. Bet keliones metu viska isbalansavau, o sugrizti i vezias sunku. Jau kaip ir atrode, kad tikslas buvo pasiektas, tad tas pyrago gabaliukas lyg ir nebaisus, na dar porcija ledu, na dar koks skanumynas kai labai norisi.... o sustoti sunku. Tad realybe tokia, kad jei tikslas numesti svori, tai jokiu nuodemiu :) Kai jau tiksla pasieki, negali atsipalaiduoti irgi per daug, gali leisti max du kartus per savaite po nuodemele :) Tokia mano patirtis
2016-05-11 23:17:48
Labas,
Kaip tai nėra makaronų? :)
Pas mane yra toks: http://www.kilo.lt/receptas/664/spageti-su-vysniniais-pomidoriukais.
2016-05-11 23:25:48
Sveika Silva84 ir gerai kad uzsivedei dienorasti, man jo rasymas labai padejo.neveltui tiek ir prirasiau....
kava ir as megstu. o kokia tavoji megstamiausia?
man atrodo esi sauni jauna mamyte, dideles tau sekmes! o tu keliu kg numesti tau prireiks laiko ir kantrybes, nes nelabai is ko yra mesti...visai gali buti kad kilo pasodins tave ,,ant baltymu dietos,, nelietuviskai rasant, arba sporto./bikinio fitneso dietos. figura butu istobulinta bet per smegenis tikrai trenkia-veikia nuotaikas, nuovargius ir pan.gal uzteks jei ramiai laikysies subalansuotos mitybos?tvarka mityboje jau labai gerai.
kaip su apimtimis?ar seki jas? mes cia senbuves jau issiaiskinom , kad kg ne viska sako ir ypac fuguras tobulinancioms reiketu svertis analizinemis svartyklemis ir tikslus sau kelt cm, o ne kg.
sekmes!
2016-05-12 09:08:56
Labas rytas, draugai! Kaip smagu sulaukti žinučių :). Nora, taip taip, netrukus laukia 10 dienų atostogos, kadangi skrendame kompanija su visai mažais vaikais, tai pasirinkome patogų viskas įskaičiuota variantą. taigi, pavojai tykos už kiekvieno kampo! Reikės gerai pamąstyti, kaip išlaviruoti ir negadinti chebrai nuotaikos savo salotom ir panašiai. Phd, haha, būtent, pamačiusi, kad valiagarštyje yra mano mylimų makaronų receptų, labai apsidžiaugiau, bet kai juos valgiau jau porą kartų į savaitę, mitybos specialistė įspėjo, kad vieno karto tikrai per akis. Taigi... Pasilieku makaronus arba cheat day, arba vieną kokią kitą dieną (šiandien, pvz, jau svajoju apie grikių makaronus su daržovėm kinų estorane už kampo per pietų pertrauką). Makaronai kartą per savaitę man yra mažai... Galėčiau gyventi Italijoje... (sverčiau turbūt dvigubai haha). Piešiny, kol kas man sudarė paprastą treniruočių planą, su visokiais atsilenkimais ir pan., kurį kaitalioju su Ilkos aerobika arba sportu lauke. Baltymų dietos man nesiūlė, nes turbūt iš tiesų reikia tiesiog susibalansuoti mitybą ir laikytis plano, tada ir pokyčiai bus. Apimtys sumažėjo tik labai nedaug - po 1-2 cm nuo "probleminių vietų", bet ir tai man - pažanga :). Kol kas sunkiausia nesusigundyti darbe amžinai prie kavos siūlomais saldumynais!!!!! O vakar, žinokit, kaip buvo faina - sudalyvavau treniruotėje atviram ore. Fantastika :)
2016-05-12 09:27:21
Labas rytas, atosotogos tikrai puikus dalykas, tik laaaabai sunku per jas laikytis ritmo, o rezultatas buna plius keli kg :( Ilka siulo 3 variantus: 1 valgai kiek nori ir atsipalaiduoji-rezultatas keli kg plius, 2- valgai tik viena karta ka nori (geriausia vakare), o kitus maitinimusis laikaisi plano, rezultatas - svoris nepakinta , 3- laikaisi plano, rezultatas - svoris krenta.
Kai viskas iskaiciuota tai dar sunkiau, juk atrodo kaip sumokejus neparagausi visko :) O ir kiti juk atsipalaidave megaujasi maistu, ach.... stiprybes :)
Mes daznai maista vertiname kaip viena is malonumu, va todel ir turime problemu su tais papildomais kg :)
Apimciu mazejimas ir yra tas rezultatas i kuri turi orentuotis, nes kg neatspindi visko. O ypac sportuojant, riebalu mazeja, raumenu dideja, o jie sunkesni :)
2016-05-12 09:54:52
Nora, ačiū, jau planavau domėtis variantais, kaip maitintis per atostogas, o tu man taip sutaupei laiko :). Mano atostogų su vaikais patirtis tokia, kad laiko valgyti nėra, ypač dabar, kai mano mažytė laksto kaip vijurkas, taigi, ji bus mano išsigelbėjimas (nors, kai su vyru ją "įpareigojome" būti mūsų žadintuvu, nes ji punktualiai keliasi 6 ryto, tai visgi teko žadintis patiems - panelė pradėjo ilgiau miegoti, haha, neperspėjus). Taigi... 2 variantas gal būtų pats tas - vakarienei kartu su visais tikrai norėsis skirti laiko, o pusryčiai ir pietūs dažniausiai vyksta greitai, nes visi skuba pramogauti, maudytis ir t.t.
Piešiny, tavo pasisakymus ir dienoraštį dažnai paskaitinėju, tu garsėji kaip visus motyvuojanti ir labai supratinga narė. Šanuolė!!! O mano m4gstamiausia kava - tikra ir stipri juoda be cukraus!
2016-05-12 11:53:39
A, tiesa, mano oficialus tikslas yra 49 kg. Tiek svėriau studijų laikais (ir mačiau), ir tada visiškai nesukdavau galvos dėl svorio ir figūros. Apsiaudavau kablus ir eidavau į pasimatymus su 190 cm ūgio būsimuoju vyru :)
2016-05-12 22:31:44
Miela Silva, pirmiausia, sveikinimai sukūrus gražią šeimą, kurie palaiko, motyvuoja ir net kartu sportuoja. Jaunai mamytei tai turėtų būti tikra palaima. Antra, Andrius Pauliukevičius savo knygoje siūlo per atostogas apie nieką negalvoti, atsipalaiduoti, viską valgyti ir tiesiog kuo daugiau judėti. Jei jau pasirinkome tokį sveiką gyvenimo būdą, kuris tikimės pakeis mitybos įpročius ilgam, o galbūt net visam laikui, tai viena, dvi savaitės per metus nieko tokio. Ir trečias dalykas, oi ta kava...anksčiau negėriau jos, bet kai pastebėjau, kad turiu žemą spaudimą ir nuolat jaučiuosi pavargusi, svaigsta galva, prisijungiau prie kavos manjakų klubo. Skaniausia man yra capuccino be cukraus, arba tiesiog kava su trupučiu pieno. Per cheat day tai būdavo vos vos pasaldinta kava su daug pieno ir aiškų daug saldumynų šalia. Bet geriausia kava tai tokia kuri priverčia nusišypsoti. Ar tai būtų su drauge ramią popietę, ar vienai ryte. Kavos kvapas yra meditacija, gražiausia simfonija ir preliudija. Tai yra kažkas. :)
2016-05-13 09:48:28
Aaa, taip skaniai apie kavą parašei, kad dabar norisi pasidaryti antrą puodelį... :) Labas rytas visiems! Nauja diena - nauji iššūkiai. Vakar man pasiūlė pakeisti Mitybos planą, jau maniau, kad sumažins kalorijų skaičių (dabar 1200) arba rekomenduos vartoti daugiau baltymų, tačiau tik sudarė naują valgiaraštį - padidino įvairovę ir vienus patiekalus pakeitė kitais (matyt, mano valgiaraštis per šį mėnesį buvo pasidaręs nuobodus net kilo.lt sistemai :D). Tokios įvairovės kaip čia siūloma užtikrinti vistiek negaliu, nes tada reiktų į darbą neštis maišus įvairiausio maisto, bet išbandyti naujus receptus ryšiuosi, o gal patiks? Nes šiaip buvau tiek prikaitaliojusi, kad siūlomi receptai kuo labiau sutaptų su tuo, ką gaminu šeimai.
Rašyti atsakymą

Paruošk kūną vasarai su KILO.LT
6 mėnesių lieknėjimo programa vos už €100 €60
Vėl pasižadėjai naujais metais sportuoti, sveikiau maitintis ir numesti svorio? Nori iki vasaros pasiekti tobulas kūno linijas? KILO.LT specialistai paruoš individualius mitybos ir treniruočių planus jūsų tikslui pasiekti, prižiūrės, konsultuos bei lydės jus tikslo link.
Su KILO.LT profesionalų komandos paruoštais individualiais planais, nesunkiai pasieksi norimą tikslą iki vasaros! Neatidėliok!
40% Nuolaida
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu