Mityba

/

Papildai

/

L-carnitinas :)

2016-04-19 11:53:13
Koki naudojate ? ar veiksmingas?:)
2016-04-19 12:08:55
Sveiki, aš naudoju 30 min. prieš intensyvias treniruotes. Kažkokių pasikeitimų nepastebėjau, gal kiek lengviau mankštintis. Naudingiau manau gerti chromą. Bet tai du skirtingi dalykai.
2016-04-19 12:30:53
o koki naudojat?, nes ju pilna yra
2016-04-19 20:41:34
Pirkau čia :) iš kilo.lt parduotuvės. O Chromą pirkau iš biofitus.
2016-04-19 20:43:21
Taip pat vartoju lėto veikimo vitaminą C ir magnį, nes pradėjus laikytis valgiaraščio, nemiga kankino.
2016-04-25 21:30:49
o kam reikia papildu? mitybos planas labai ivairus, vitaminu turi pakakti?
2016-04-25 23:07:40
1200 Kcal yra minimalus kiekis, jei sportuojate to tikrai nepakanka. Plius vitaminai ir mineralai iš maisto nepasisavina taip lengvai. Jei dar yra nuolatinis stresas, organizmui reikia papildomų šaltinių. Pvz.: mane kankino nemiga ir nuovargis, galbūt tai signalas kad trūksta magnio. Pradėjau jį vartoti ir šie reiškiniai išnyko. Bet vėl gi, papildų vartojimas yra labai individualus dalykas. Kaip ir pvz įvairūs kokteiliai. Sakytume, kam pirkti kilo kokteilį, geriau pasidaryti iš vaisių ir daržovių, daug sveikiau. Bet, antras variantas bus tik skystos papildomos kcalorijos. Apskritai, maisto specialistai nesutinka dėl papildų vartojimo, vieni pasisako už (ypač dėl Žuvų taukai), kiti prieš. Dar treti kategoriškai neigia multivitaminų ar probiotikų naudą. Manyčiau reikia žiūrėti ne tik į mitybą, bet kompleksiškai - į savo gyvenimo būdą, aktyvumą, ir tuomet jau rinktis reikalingi Jums papildai ar ne. Aišku, kuo mačiau chemijos dedame į kūną tuo geriau :)
2016-05-29 10:57:17
Jei del riebalu degintojo As vartoju MusclePharm Carnitine Core skysta forma 30 minuciu pries treniruote porcija su zuvies tauku kapsulemis, ciklais 2 savaites vartoju viena praleidziu arba 3 savaites 2 praleidziu, (organizmas kai kurias lkarnitino formas pats moka gaminti, todel reikia daryti ciklais kad neuzmirstu ateityje pats kaip gaminti) taupant galima ismesti jegos dienos treniruotes ir vartoti tik pries kardio, Man padeda motyvacijai, pakelia darbinguma, matosi rezultatas, yra pigesnes formos kapsulem ar milteliu pavidalu nusipirkti galima visose sporto papildu parduotuvese.
2016-05-29 10:59:53
Tik atminkite kad be sunkiu treniruociu, suderintos mitybos su kaloriju deficitu nieko pats is saves joks riebalu degintojas Jums nesudegins cia tik papildomas faktorius greiciau pasiekti norima rezultata.
2016-06-27 12:33:38
as ji L-carnitine vartoju dabar bet nezinau kiek jis priduoda energijos nes papildomai dar magni su priedais geriu. Del svorio metimo irgi pries si sporto is maisto kursa lankiau Myhero.. 3 menesius ir kartu geriau tik maistas buvo belekoks.. tai nieko nepadejo :D. fiziskai sustiprejau bet svoris visai nepakito
Rašyti atsakymą

Karščiausia vasaros nuolaida!
-75%
Akcijos laikas ribotas
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu