Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

IKI VASAROS

2016-04-26 11:19:10
Stengiuos valgyti tai, kas turi daugiau angliavandenių, pirmoje dienos pusėje, o antroje - daržovės, baltymai, numečiau db vieną kg, na, aš labai savęs ir nelaužiu.
2016-04-26 11:39:32
Nezinau Roberta kaip tau, bet man jeigu tik pradedu laisviau ziureti ir saves nespausti, tai ir rezultatu nera. Faktas toks, jei nori numesti svori, susikaupi, apriboji save, numeti svori iki kiek reikia ir tada jau palaikai svori maziau save spausdama.
2016-04-26 12:56:34
O tai kas dabar blogai mano parašyme??:)
2016-04-26 12:58:58
pirma, kai parašiau, ką valgiau, sakėt blogai, kad per mažai, dabar per daug?:) nors normų net nerašiau:) ar negerai baltymai su daržovėm vakare ar kas čia dar tokio labai negero? man kažkaip atrodo, kad kilogramas per porą sav.yra pats tas, man užtenka, aš nesveriu 120 ar 150, kas iš to, kad labai spausiuos ir paskui atšoksiu.
2016-04-26 13:21:13
Oi ne taip supratai Roberta, viskas gerai, as tik turejau galvoje ta nespaudima kaip truputi nusizengima. As cia rasiau tik is savo patirties, kad jei atsipalaiduoju ir leidziu daugiau nukrypimu, tai ir stoja svoris. O tu tikriausiai turejai galvoja visai ka kita del atsipalaidavimo. O kilogramas per pora savaiciu yra tikrai geras rezultatas.
2016-04-26 13:32:03
o as toleruoju nukrypimus, bet tik pagal kilo-pakeiciu patiekala :)man pilnai uztenka tokiu nukrypimu, na ir siektiek saldumynu prie kavytes. Sakyciau kolkas mano tikslas ismokt valgyt, o svorio kritimas papildomas bonusas :)
2016-04-26 14:02:41
mano nusižengimas yra ryte kava su juodu šokoladu, kvadratėlis tas. labai noris tų angliavandenių visą dieną, deja, ryte, po pietų, vakare, leisčiau, tai suėsčiau kilogramą sausainių:( reikia gal ir to rytinio kvadratėlio atsisakyti, šiaip tai daugiau sveriu maistą, valgau kas REIKIA. taip noriu susiharmonizuoti, o ne staigiai sukūsti visgi:)
2016-04-26 14:08:10
aš pernai vasarą bandžiau valgyti žaliavalgiškai, labai man patiko, neskaičiavau jokių kalorijų, nežiūrėjau laiko, kada valgau vaisių, uogų ar riešutus, bet jokių miltinių, jokių cukrų, jokių mėsų, bulkų, jokių sausainių ar saldainių ir pan. tik daržovės, vaisiai, medus, aliejus, riešutai, sėklos, grūdų truputis, truputis buvo sūrio, gero sūrio, brandinto, jo kartais panorėdavau, tai štai nebuvo jokio super noro sausainių ar dar kokios nesąmonės. keista, ar ne? svoris krito pamažu, lb gerai jaučiaus, buvau įsivažiavus, bet... sutrukdė Turkija:) paskui kažkaip neėdžiau, bet ir atsigamino noras valgyti viską ir dabar jau trauka didelė prie tų saldėsių nesveikų. na, bet gal kaip nors vėl įsivažiuosiu į ritmą, dbar bandau šią sistemą, paskui, jei ši nepadės... na, bus matyt:) turi padėti ir turi būti viskas gerai:)
2016-04-26 14:18:43
As ir dar vis mokausi... bet va jeigu neleidziu sau jokiu nukrypimu, tai ir rezultatas yra. O kai tik nusizengiu nors truputi (gabalelis tortuko darbe, ledu porcija -ir tas tik 1 karta per savaite), tai svoris ir stop. Man irgi kelione viska isbalansavo, tai nors jau prabego menuo po jos, bet i ritma negaliu 100 proc. ieiti.
Pastebejau, kad sknumynu labiausiai norisi per PM, arba kai pietums valgau ilgesni laika mesa, zuvi be ryziu ar grikiu tik su darzovemis. Bent jau gerai tai, kad vakare nesinori man jokiu saldumynu, nes mano kunas linkes vakarini maista kaupti.
Rašyti atsakymą

Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu