Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

Apimtis mažinantis mokslininkas

2016-06-04 08:50:16
Atostogų planavimas yra stresas :) reik sugalvoti kur nuvažiuoti, antra reik sugalvoti kas pažiūrės šuniuką. Yra ir daugiau...svarbiausia, kad planavimas užima laiko, o dar kai ne vienas planuoji tai reik tartis :)
Keliones visokias mėgstu :) dabar galvoju gal poilsinę, o gi nusigavus į poilsio vietą nėra būtinybės gulėti ir taip toliau - galima ir kur nueit pasivaikščioti ar nuvažiuoti :)
Mokslininkai paprastai per atostogas dirba toliau - tik mažesniais tempais ir krūviais nei vasarą (nors mokslininkai irgi žmonės - visokių yra tai ir per atostogas visaip būna elgiasi)
Studentai tai kaip ir visi kiti žmonės - visokių yra :)
Šeštadienis :)
važiuosiu netrukus į universitetą darbuotis, o ryt bus galima ilsėtis. Kita savaitė vėl nuo ryto iki vakaro užimta išskyrus savaitgalį (kol kas). Apie dar kitą savaitę konkrečių planų nežinau, bet jei viskas kaip planuota tai būsiu iškomandiruotas į Palangą trim dienom :)
2016-06-04 21:59:24
Mitybos pokyčiai: vakarais išimti vaisiai, gal būt tai turės kokį tais efektą :)
Pagaliau susitvarkiau dviratį, šiandien su juo važiavau į universitetą ir atgal :)
Važinėti dviračių takais man pavojingiau nei gatvėmis - šiandien man kone po ratais nukrito vaikas su dviračiu - gerai, kad spėjau jį apvažiuoti ir nekliudžiau. Ir šiaip - daug lėtai važiuojančių keistai manevruojančių po kelią ;)
Taigi fizinis aktyvumas turėtų padidėt dar labiau, nes pradėsiu tikriausiai dar ir į darbą važinėti su dviračiu :)
2016-06-17 19:41:52
Po pertraukėlės vėl aš čia :)
Kas gero gyvenime: praktiniame darbe faktiškai prasidėjo atostogos - formaliai bus nuo Liepos, bet mano darbo grafikas toks dabar, kad nebereikės daugiau eit iki jo.
Rezultatuose svoris panašu, kad lėčiau, bet krenta (reikės šeštadienį ar sekmadienį lipt ant svarstyklių, matuotis apimtis tada ir tiksliau parašysiu).
2016-06-19 08:40:22
Taigi, dabartiniai rezultatai.
Svoris: 115kg.
Apimtys: Klubai - 107, Liemuo - 101, Krutinė - 106, Šlaunys - 67 ranka - 37.
Užsibrėžtas tikslas - 105kg (liko 10kg). Kas keistai atrodo...svoris krenta, bet apimtys krenta gerokai silpniau (pvz., klubai, krūtinė, šlaunys jau stabilūs trečią savaitę, o liemens, rankų apimtis irgi nemažėja įspūdingai).
Kiek vėliau reiks aprašyti ne fizinę, o psichologinę pusę :)
2016-06-20 11:41:53
Sveikas! Taip, psichologinė pusė įdomi ir man. Nežinau, kaip tau, bet mano emcoinė būsena pradėjus mitybos ir sporto plano buvo smarkiai pagerėjusi. Dabar ta euforija jau nuslūgo, bet vis tiek jaučiu, kad jei kurią dieną nesilaikau plano, jaučiuosi blogai, o laikydamasi - geriau.
2016-06-20 11:41:58
Sveikas! Taip, psichologinė pusė įdomi ir man. Nežinau, kaip tau, bet mano emcoinė būsena pradėjus mitybos ir sporto plano buvo smarkiai pagerėjusi. Dabar ta euforija jau nuslūgo, bet vis tiek jaučiu, kad jei kurią dieną nesilaikau plano, jaučiuosi blogai, o laikydamasi - geriau.
2016-06-20 23:09:01
Su ta psichologine puse tai kaip čia pasakius :)
pastarąją savaitę yra noras nesilaikyti struktūros ir valgyti ne tik suplanuotu metu :)
Kas yra keisčiau - noriu ne "kažko skanaus" (cukraus), o šiaip kažko. Kai būna psichologiniai niuansai paprastai norime "kažko skanaus" ir tai nebūna varškė, daržovės, o būna miltai, cukrus, o man tada puikiai tinka tiek pomidorai, tiek islandiškas ar graikiškas jogurtas ar, kad ir liesa varškė... parašiau ir kilo.lt dėl šito.
Na aišku aš pilnai dar neatmetu prielaidos, kad tai yra lėtinis nuovargis (pirmadienis tokia na paskutinė daugiau/mažiau diena po kurios galėsiu jau būti ramiau).
Šviesioji pusė - bent jau galiu nuo šios savaitės išsimiegoti :)
2016-06-23 10:29:09
Taigi gavau nurodymą po sporto būtinai valgyti liesus baltymus (varškė, baltyminiai kokteiliai) ir noro valgyti epizodai praeis :)
Reiškiasi į treniruotes reikės neštis varškės arba pirktis baltymus :)
Kaip sekasi kitoms/kitiems? :)
2016-06-23 10:58:26
Labas :) Manau, tikrai nuovargis. Kai smegenys pervargsta, tai norisi valgyti, man, asmeniškai, angliavandenių
2016-06-27 08:54:59
Sveiki prisistatau:
pradėjau pereitą savaitę pirmadienį. Per savaitę pažanga -2,2 kg. apimtys:
Svoris 77,8
Krutine 104
Liemuo 100
Klubai 97

Bizepsas 32
Slaunis 60

kaip pradžiai tikiuosi neblogai. Dar kiek kovoju su maisto kiekiu.. man 110 ar 120 gramu grikiai ryžiai, sunkiai įveikiamas kiekis. Visa kitą lyg norma.
Rašyti atsakymą

Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu