Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

9 savaites iki...

2017-01-20 23:05:16
Šiandienos rezultatai (01-20)
Mitybos planas - 6
nespėjau laiku papietauti, tai vėliau suvalgiau per daug, ir vakarienė buvo per vėla, ir dar puodelis kavos su pienu pavakariais :(
Judėjimas - 30 min + 1 val. sporto salėje, gerai
2017-01-22 19:52:44
Savaitgalio rezultatai: viskas blogai :(
Na niekaip nepavyksta savaitgaliais, ypač kai nuvykstu pas ką nors į svečius (šįkart buvau pas mamą) normaliai valgyti :(
2017-01-23 09:56:56
Eima, o ar tavo artimieji zino apie tavo mitybos plana? Mano visi zino, taip daug lengviau, pirma - geda valgyti kazka netinkamo pries kitus, antra - jie tave palaiko, supranta ir nesiulo nesveiko maisto. Man tas labai padeda savaitgaliais. Sestadieni mano lucky day, o sekmadieni jau jokiu nuodemiu. Kol laikiausi plano, visi ta zinojo, tai buvo lengviau. Bet kai atsipalaidavau ir leidau sau mazas nuodemes, tai sekmadienis budavo antroji lucky day. Negana to dar uzeidavo vidury savaites koks protrukis saldumynams. Rezultatas plius keli kg. Nors kitas dienas ir laikiausi plano. Dabar vel visiems pasakiau, kad as nevalgau jokio s... 6 dienas ir gana puikiai laikausi :)
2017-01-24 16:48:09
Ačiū, Nora, reikės pasinaudoti tavo patarimu ir informuoti saviškius, kad aš maitinuosi sveikai ir normaliai... Dabar niekas nežino... Bet ir nelabai yra kam žinoti, šiuo metu mes gyvenam dviese su dukra, tai darbo dienomis visai nesunku valgyti normaliai pagal planą. Na, vienintelė problema, saldumynai kai užklumpa vienatvinė nuotaika, žodžiu, emocinis saldumynų poreikis. Šitam beveik radau vaistą, dabar šokoladą ir saldainius prie kavos keičiu datulėmis, net klausiau kilo.lt dietistės, tai leido suvalgyti 3 -4 datules prie kavos.
O kai nuvažiuoju kur į svečius, tai nesakau apie savo "dietą", tai ir nesusilaikau. Turiu vieną artimą giminaitį, kuris per visus susitikimus garsiai trimituoja, kaip reikia laikytis mitybos plano, ir kemša viską iš eilės. Nesinori ir man atsidurti tokioje situacijoje...
2017-01-24 16:50:01
Vakar rezultatai (01-23)
Mitybos planas - 8 ( nebuvo laiko pavalgyti normalių pietų, tai gavosi tik užkandžiai tarp pusryčių ir vakarienės:( )
Jidėjimas - 30 min + 1 val. sporto salėj,gerai :)
2017-01-24 16:50:15
Vakar rezultatai (01-23)
Mitybos planas - 8 ( nebuvo laiko pavalgyti normalių pietų, tai gavosi tik užkandžiai tarp pusryčių ir vakarienės:( )
Judėjimas - 30 min + 1 val. sporto salėj,gerai :)
2017-01-24 18:38:49
Svarbiausia Eima valgyti bent 5 kartus, pietums nors truputi, nors ir ne pagal plana. Nes kaip suprantu sio plano pagrindine uzduotis yra suaktyvonti medziagu apykaita. Tad pietums pora obuolių yra geriau nei nieko
2017-04-19 16:42:06
sveiki!
Štai ir radau Jūsų dienoraštį! :)
Žinokit kaip suprantu Jus!!! su tais saldumynais tai man turbūt dar baisiau nei Jums.. nesuprantu ko mano organizmui trūksta, bet nuo paauglystės galėdavau suvalgyt du šokoladus po 100 gramų ar razinų su šokoladu didžiausią maišelį, ir vis tiek mažai :D :)

tik tas kad jaunai į svorį tiek nėjo, o po gimdymų tai ir netirpsta riebaliukai... :)
Įdomu kaip Jums dabar sekasi?
ar maitinatės pagal šią programą? kiek sportuojat?

laikau kumščius, kad ir man, ir Jums pasisektų siekiant savo 71 ir Jūsų 69 kg :)
2017-04-19 18:53:28
Kaip jau kažkada rašiau, pirmą kartą prisijungus prie kilo.lt rezultatai buvo gana akivaizdūs, mitybos plano tuomet, sakyčiau, laikiausi kokius 80 %. Sportas... kaip kada, bet šiaip su sportu nesu sisipykusi, mėgstu sporto klubus, dažniausiai turiu abonentą ten. Buvau užmetusi sportą po dukros gimimo, kol buvo maža, neturėjau galimybės išlėkt iš namų pasportuoti. Bet, įsitikinau 100 %, kad sportas, nesureguliavus mitybos, visiškai nieko neduoda :(
Dabar irgi nuo sausio mėn. turiu abonentą sporto klube, na, ir kol kas gana sėkmingai ten lankausi 3-4 kartus į savaitę. Su mityba turiu daugiau reikalų:) Pagrindinė bėda - negaliu atsisakyt arba sustot valgyt, jei maisto yra (pav. svečiuose, kavinėje, jei kiti valgo ir pan.) O ir namuose, sukus apsukus ir vėl einu kažko užkrimsti. Tai vienintelis vaistas yra griežta kontrolė, ir tam labai tinka kilo.lt. Šiuo metu darbo dienomis jau yra šioks toks progresas, maitinimasis gan reguliarus ir tinkamas, na bet viską sugadina savaitgaliai, nes juos dažniausiai leidžiu pas sesę, su jos šeima, o ten maistas liejasi laisvai... Ir kaip sau pasakyti stop?
2017-04-19 19:35:34
Sau pasakyti "stop" galima vieninteliu būdu, t.y. sakant "stop". Aš turiu tą pačią problemą - negaliu sustoti ryti!:) Na esu maistoholikas! Nuo 2017-03-06 laikausi disciplinos, bet jaučiu, jog tą discipliną galiu lengvai mesti, t.y. būti ištižusiu yra lengviau nei disciplinuotu:) Bet malonumas būti disciplinuotu yra ženkliai didesnis nei būti ištižėliu - jautiesi geriau, turi daugiau energijos, tvirtėji, rečiau valgomas maistas yra skanesnis ir t.t. Taigi susiimam Eima ir sakom "stop" blogiems įpročiams ir "start" - geriems!:):)
Rašyti atsakymą

Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS