Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

9 savaites iki...

2015-10-26 19:43:53
mano tai ši problema sena sena... tiksliau sakant, seniau tai nebuvo jokia problema. Ilgą laiką mano eiliniai pusryčiau būdavo puodelis kavos ir, pav., "Manija" šokolado batonėlis :)) Net "gerų" anekdotų gyvenime dėl to esu turėjusi. Na ir ką, būdavo valgau sau tokius pusrytukus, ir nei man angliavandeniai, nei kolorijos, nei dar kokios tai svarstyklės rūpi:)) Ir be jų buvo super. Betgi metai, ir stebuklo gimimas, kai mamai 35-eri padarė savo. Nebesugebėjau nukratyt per nėštumą priaugtų kg ( nors kaip čia pasakius, važiavau gimdyt 95 kg, grįžau kažkur su 87 kg plius 3,5 kg nešuliukas) iki 75 kg nusirideno kažkaip be pastangų, o va toliau - stopas ir reikia pastangų, o jų šitam reikalui skirti visai neįpratus... Tai vat tep. mergaites :))
2015-10-27 08:06:56
Ilkos Adams knygoje "Super maistas" rašoma, kad jei nuolat norisi ko nors saldaus, reiktų vartoti daugiau kalio turinčių produktų, nes būtent to organizmui reikia. Tai būtų špinatai, lapiniai runkeliai, garbanotieji kopūstai, batatai, grybai, briuselio kopūstai, cukinijos su žieve, smidrai, šparaginės pupelės.

Bet pirmiausia, manau, reiktų savęs paklausti, ar saldumynų nesiekiame tada, kai patiriame įtampą, stresą, turime daug ir įtemptai mąstyti, esame nusiminę.
2015-10-28 08:55:27
Papildau. Štai, neseniai įsigijau Gražinos Gum knygą "3 dienų kokteilių programa". Joje kaip daug kalio turintys produktai įvardijami abrikosai, avokadai, bananai, burokėlių lapai ir šakniavaisiai, įvairių rūšių kopūstai, jūrų kopūstai, kakava, nektarinai, persikai, pievagrybiai, pomidorai, smidrai, špinatai.
Truputį skanesnis sąrašas :)
2015-10-28 11:42:01
Aciū leliumai, naudingas pastebėjimas. Aš prieš pora mėn dariausi tyrimą, kuris parodė, kad trūksta kalio (na ir dar kitų medžiagų). Kažkaip praeitą savaitę vaistinėje užmačiau magnio ir kalio papildų. Nusipirkau kelis paketėlius, geriamus sumaišius su vandeniu, bet taip jie man nelenda. Reiks išbandyti tavo minėtus maisto produktus, nors bananų tai daug valgau, bet va kakava tai labai traukia. Ir ne ta saldi kaip pavyzdžiui MIxFix, ar Nesquic, bet ta karčioji, pati tikriausia :)
2017-01-19 09:26:36
Labas, aš vėl čia :( ir su daug didesniu kraičiu, Naujuosius pasitikau su 80 kg. Man tai tikra viršūnė, niekada nemaniau, kad taip gali nutikti, bet ėmė ir nutiko... :(
Teoriškai, atrodo, žinau daug, ką ir kaip reikia daryti, bet praktiškai susiimti nėra lengva, tai bandau vėl pasitelkti kilo.lt . Nusprendžiau dabar pildyti savotišką savo dienoraštį ir čia vertinti kiekvieną praėjusią dieną. Vertinsiu savo pasiekimus laikantis mitybos plano ( 10 balų sistema) ir judėjimo - sporto plano. Sporto planas mano šiuo metu yra toks: 3-4 kartai per savaitę sporto klubas ir kiekvieną dieną 60 min ėjimo (čia minutes skaičiuoja programėlė mob.telefone. t.y. ėjimas iki darbo, pasivaikščiojimas, vaikščiojimas po prekybos centrą ir pan. Tas laikas, kai vaikštau ir su savim nešiojuosi mobilųjį telefoną)
2017-01-19 09:30:13
Taigi vakar diena (01-28)
Mitybos planas - 9
(pietus sukimšau ant greičio ir tai buvo labiau užkandis, o ne pietūs, bet sveiki :)
Sportas - 60 min. ėjimas + 1 val. sporto salė.
2017-01-19 10:06:58
Sveika sugrizus Eima ;) Kiek laiko is viso buvai kilo.lt? Kokios priezastys leme, kad pasiekiai toki svori? Ar tai ivyko per metus? Nesportavai ta laika?
2017-01-19 18:38:19
Priežastis yra labai blogi mitybos įpročiai ir "ryjimas" :) Šiaip su sportu aš kaip ir draugauju, pastoviai turiu abonementą sporto klubo, bet dažnai pasitaikydavo dienų, kai atsirasdavo priežasčių ten nenueiti, o šiaip judėti irgi nelabai prisiverčiu... Bet iš tikro nelabai ir supratau, bet per du vasaros mėnesius prilipo 6 kg., anksčiau tokiu tempu svoris neaugdavo. Gal čia ir amžius duoda savo, kiek žinau metams bėgant mažėja suvartojamų kalorijų poreikis, o kai jų vis dar didelis perteklius, tai greičiau viskas į lašinius eina.
Bet, nieks kits čia nekalts, tik pati...
2017-01-20 10:26:16
Na Eima, reikia susiimti :) Blogiausias dalykas yra tas rijimas, mane budavo irgi jis uzklupdavo. Dabar kazkaip pasakiau sau NE daugeliui dalyku, tad kai nenukrypsti, tai ir lengviau laikytis. Norisi kartais kakzo skanaus, bet isgeriu zalios arbatos ir praeina.
2017-01-20 23:02:13
Vakar dienos(01-19) rezultatai:
Mitybos planas - 9
buvo per daug kavos ir 1 saldainis prie jos :(
Judėjimas - blogai, tik 30 min :(
Rašyti atsakymą

Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS