Sėkmės istorijų dienoraščiai

/

KILO.LT narių dienoraščiai

/

Mano pradžia - 60 kg

2015-10-27 17:08:50
Sekmadienis:
Avižinė košė su uogomis ir riešutais
Bananai
Kalakutiena kiniškai
Žemaitijos kefyras
Graikiškos salotos
2015-10-27 17:38:43
kaip įdomiai. man sakė priešpiečiams valgyti vaisius, pavakariams daržoves. buvau pasikeitusi į pieno produktus, sakė man jie per maistingi. tai sąžiningai (kai apskritai laikausi) taip ir valgau: vaisiai pirmoj, daržovės antroj dienos pusėj. jokių angliavandenių po priešpiečių (tiek, kiek daržovėse tik).
2015-10-27 22:35:32
Is esmes visi sportininkai vakare valgo varske.. tai idomiai jeigu neleido.. as pati megstu salotas ir anksciau pries kilo.lt valgiau ivairias salotas vakare..
2015-10-29 14:00:53
Merginos, kaip jūsų svoris svyruoja mėnesinių metu, po jų? Turiu dabar jas įpusėjusias, šeštadienį svėrimasis ir matavimasis. Šiandien užlipau ant svarstyklių, svarstyklės rodo mano svorio pradžią.. :( Galvoju, ką čia reikės daryti sulaukus šeštadienio..
2015-10-29 16:22:52
Man yra atvirkščiai - kiek pastebėjau svoris užsringa pirmoj ciklo pusėj, o po to svoriu kritimas įsibėgėja :)
2015-10-29 23:56:17
Įdomūs dalykai vyksta su tuo svoriu.. Agne, man dar labai įdomu tavo mitybos savaitės planas, gal gali parašyti?
2015-10-30 13:44:31
Hh, įdomu būtų sužinoti ir tavo mitybos planą, jei gali surašyk :)
2015-10-30 16:33:44
Pusryčiams - košė arba kokteilis, viena kartą juodos duonos riekė su avokadu ir lašiša
Priešpiečiams - vaisius (kadangi turiu savo sodą, dabar valgau obuolį arba kriaušę, kad nereiktų pirkti)
Pietūs - 2x vištiena, 1 x jautiena, 1x x varškėčiai, 1 x žuvis ir dar kažkas vienas, neatsimenu :)
Pavakariai - labai įvairiai, nes būna padirbu ilgiau, tai visad darbe turiu greipfurtą ir obuolį, valgau kurį papuola. Jei spėju namo, tai traputis su lašiša, kiaušinis, sriuba.
Vakarienė - salotos, kiaušinis ar pan.

Kažkas tokio :)
2015-10-31 11:33:50
Ačiū, Agne :)
2015-10-31 11:41:54
Taigi beveik mėnesiukas kaip laikausi programos. Sportuoju 3 kartus per savaitę namuose, valgau pagal planą. Jokių nuodėmių iki Lucky day :) Per Lucky day neturiu apsiėdimo, tiesiog valgau tai ką valgiau anksčiau. Rezultatai po beveik mėnesio tokie:

Svoris - -2 kg (59,2 kg)
Rankos apimtis - nei kiek nepasikeitė nuo pradžios (28 cm)
Šlaunų apimtis - -1 cm (57 cm)
Krūtinės apimtis - nepasikeitė (86 cm)
Liemens apimtis - - 3 cm (71 cm)
Klubų apimtis - - 2 cm (97 cm)



Rašyti atsakymą

Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS