Motyvacija

/

Motyvacija

/

Is kur gauti motyvacijos...

2015-01-24 18:55:11
Sveiki visi :) visa gyvenima buvau apvali, istekejau sverdama 70kg, ugis 168, visuomet sau patikau, buvau apvali, bet mane tai tenkino, per 11 metu pagimdziau 2 dukrytes, pirma karta priaugau 25kg.....grizti i senas formas beveik pavyko savaime ir opa...vel laukiames :D tad vel papildomi kg, tik jau 8..oi, kokia as sau buvau grazi, ne tas zodis, mamyte, kuri priaugo nedaug,tiesiog svytejau...Na, o dabar jau soktelejo svoris iki 79 kg, nebetenkina manes jis, o valios....nebijosiu prisipazinti, kad labai labai truksta. Uzsiregistravau cia ir tikiuosi, kad mitybos planas man pagelbes, sportuosiu taip pat ir namuose, ir saleje, bet sportas- dar baisesnis man, nuo vaikystes nekenciau kuno kulturos, gal kas sakys, kad del to, juk buvau stambesne..ne, tiesiog...ir vel prisipazinsiu, turbut, esu tingine ir nerandu motyvacijos...
2015-01-24 20:20:38
Sveika, edastra :) Gaila, neturiu aš laiko surašyti "paklodės", kaip iš tikrųjų lengva mesti svorį :) Bet paminėsiu principus - svorio metimas iš esmės yra mitybos reikalas, sportas - nebūtinas. Aš pati nesportuoju. Na, kartais pasivaikštau, tvarkau namus ir pan. Žodžiu, aš "sportu" laikau bet kokią fizinę veiklą :))) Kitas dalykas - šokiai. Šitas dalykas malonus ir puikiai gali pakeisti sportą. Laikinai nepraktikuoju, bet šiaip... Reali galimybė toms, kurias purto nuo sporto salės (aš viena iš jų). Mityba vėlgi... Sunkiausia yra susižinoti, kaip maitintis. Sužinojus - vienas juokas. Galima maitintis skaniai, pakankamai sočiai ir mesti svorį tuo pat metu. Ir netgi be griežtų valgiaraščių, lucky day ir pan. Tiesiog turi susižinoti, kokį kcal kiekį tau galima suvartoti, kiek koks maistas turi kcal ir išmokti maistą... gaminti. Pagrindinė žmonių problema, kad jie net visai nekaloringą maistą dažnai paverčia kalorijų bomba (skonio tas mažai priduoda, o kcal begalę), pvz. karbonatai (pavilgai), keptos bulvės (permirkusios aliejuje), makaronai (su krūva sūrio, kečupo ir pan.). Reikia išmokti maistą gaminti be nereikalingų priedų (džiuvesėlių, majonezų, aliejaus ir pan.). Tada gali valgyti iš esmės viską. Ir dar... Reikia vengti kvailų mitų, kurie paverčia dietą kankyne - venk prieskonių, venk druskos, negerk kavos ir t.t. ir pan. Kokybiški prieskoniai (žoleliniai) yra beveik be kcal, o maistą paverčia dievišku. Druskos perdozuoti neverta dėl sveikatos apskritai, bet saikingas jos vartojimas dietai netrukdo. O kava (be cukraus ir riebaus pieno) net greitina medžiagų apykaitą. Per 3 mėn. numečiau 9 kg. Ir žinote? Aš nesijaučiu, kad "laikaus dietos". Valgau ką noriu, beveik kiek noriu, gyvenu laisvai. Kai išmoksite teisingos mitybos, tai tas svorio metimas nebus kaip koks maratono bėgimas. Priešingai - tai turi būti natūralus pokytis VISAM GYVENIMUI. Negali būti minčių, kad "numesiu tiek ir tiek ir tada jau...". Ne. Ne. Ne. Viskas turi būti taip gerai, kad nelauktumėte pabaigos :) Kurios nebus.
2015-01-24 20:29:20
Ai... Ir kad neatrodytų, jog aš kokia melagė "fake motyvatorė", tai paminėsiu porą aspektų, kurie man iki šiol skaudūs... Yra dalykų, kuriuos, deja, tenka riboti. Man tai kiauliena (nebevalgau visiškai), saldumynai (valgau mažai ir retai) ir greitas maistas (picos, kebabai ir pan.) (valgau itin retai). Jei kiaulienos beveik nepasiilgstu, tai vat saldumynų ir picų... Kita vertus, kai vėl tampi simpatiška moterimi, tai tas poreikis "prisiryti" nėra toks egzistencinis. Greitas maistas ir saldumynai nėra maistas kūnui, tai iš esmės maistas "sielai". Mes gauname ne tiek energetinę naudą, kiek malonumą (niam niam niam...). Jei susirandi kitų malonumų (pvz. knygos, seksas, apsipirkimas ir t.t. ir pan.), tai... Poreikis "pasimaloninti tortu/pica" pasimiršta :) Iš savo patirties galiu pasakyti, kad pagrindinė motyvacija yra... veidrodis :) Kai vėl sau patinki, tai... Lengviau atsisakyti kažkokio trumpalaikio malonumo.
2015-01-24 21:29:58
Dievuliau, skaitau ir atrodo paprasta :) o realiai..labai sunku, galiu atsisakyti karbonado, mesos, bet saldumynai..esu isprotejusi del ju, pati megstu suktis virtuveje, mano dziaugsmas kepiniai..tad lipu per save savaite ir nebegaliu...siandien atsilaikiau programos, vakare taip skaniai suvalgiau lasisos su darzovem...mmmm..bet po poros valandu pradejau sienom lipti del sokolado plyteles..sakau, tik viena, juodo, tik viena..o gavosi cielos trys :( ir grauziu save be paliovos..gal pradzia sunki tik...atsisakiau kiaulienos sia savaite, bulviu, visai atrodo nesunku, net chroma pradejau gerti saldumynu troskimui mazinti...tikiu, kad siame forume gausiu daug patarimu, isgyvensiu daug geru emociju ir pradesiu sekmingai valgyti, kad kristu svoris
2015-01-24 23:22:05
edastra, pradžioje aš rytais suvalgydavau po vieną gabaliuką šokolado :)))) Vėliau kažkaip išmokau to nebedaryti :) O dėl sukimosi virtuvėje... Ir man tas patinka, bet aš gaminu ne pyragus ar bandeles, o visokius troškinius, kepsniukus, sriubas, salotas ir pan. Na, žinokit, galima eksperimentuoti ir su tokiu maistu :) O dėl bulvių... Daug kas jų nevalgo, o aš tai valgau :) Tiesiog kepu kitaip - plonai supjaustau, įtrinu įvairiais prieskoniais ir kepu orkaitėje apie 1 val (įtrynus skardą aliejumi). Būna labai skanu :) Arba verdu. Jei mirtinai norisi ko saldaus, tai galima šiek tiek "širdžiai nuraminti" :) Svarbu kasdien nevalgyti pyrago ar pan. Saldumynai, deja, daugeliui moterų yra apvalumų kaltininkai :) Bet kaip sakiau... Tai dažnai dėl to, kad mes juos naudojame kaip kažkokį malonumą, dovaną sau. Reikia dažniau praktikuoti kitokius malonumus ;)
2015-01-25 09:19:27
Aciu uz padrasinima ir paskatinima, uzmigau su gurgianciu pilvu, nes labai norejau kazko saldziai, bet uzmigau...jau geras zenklas, kad moku save sukontroliuoti, tikiuosi, kad taip bus ir toliau...siryt sveriu 300 g maziau
2015-01-25 15:13:32
Žinokit, kad gali būti, kad ilgiau pasilaikius mitybos plano saldumynų gali ir nebesinorėti. Matyt nuo daugiau baltymų turinčio maisto keičiasi ne tik įpročiai, bet kitaip reaguoja ir skonio receptoriai. Pati kavos nesaldinu, tiesa kai kada įmetu kruopytę stevijos, vakar savo nuostabai aptikau kad vyro kava pirkta degalinėje - fu, o vestuvinio torto gabaliukas - po poros kąsnių skoniui įvertinti - atiteko vyrui, keksiuką tik prakandau... na o šimtalapis pasirodė visai nieko, nelabai riebus, nepersaldus... Man vakar buvo lucky day. Pati nustebau , kaip pasikeitė skonis... Aš čia nuo gruodžio pradžios, išskyrus 2 savaites atostogų " viskas įskaičiuota".
2015-01-25 15:20:13
Iš pradžių užmigdavau labai sunkiai, gurgiančiu pilvu, o dabar neprisivalgyti vakare man - malonumas. Pamėgau tą lengvumo jausmą, saldumynus kai labai labai prispaudžia keičiu į kelis džiovintus vaisius, bet pritariu - pasilaikius kurį laiką be saldumynų jų tikrai mažiau norisi. Gali ant stalo stovėti visą dieną saldainių vaza, o man nesinori :) Taip kad kantrybės pradžioje, o paskui pamažu viskas taps įpročiu :)
2015-01-25 18:29:04
kadangi siandien mano lucky day, tai ta proga iskepiau seimynai marcipaniniu sausainiu..kad jus mane butumet mate :D pasidariau kavos, ko niekada nedarau, nemegstu...ir kokia 10 sausainuku suraitojau, bet uztad kokia esu rami dabar :D vakarienei brokoliu sriuba trinta, matyt, man iki laimes to ir reikejo, poros saldumynu..ir toliau gyventi galima :D
2015-01-26 08:43:37
Edastra, džiugu, kad keli saldumynai taip gražiai upa pakelia! Ar cinamoną mėgstate? Man bent jau padėjo sureguliuoti saldumynų poreikį, dabar dažniausiai užsinoriu jeigu nesaldintą kavą geriu :)
Rašyti atsakymą

Karščiausia vasaros nuolaida!
-75%
Akcijos laikas ribotas
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu