Motyvacija

/

Motyvacija

/

Motyvacija, kai nusileidzia rankos..

2014-10-03 17:04:56
Sveiki! Labai idomu kaip jus save motyvojate, ka darote, kad nesustotum? :)
Esu naujoke, pradejau siekti tikslo nuo sekmadienio. Atsistojau vakar(kevirtadieni) ant svarstykliu, kad atnaujinti svori kilo.lt ir nustebau, jog svoris dideja.. Turejau daug energijos, akys blizgejo, siekiau savo tikslo, bet dabar eilini karta nusiviliau savimi bei siandien suvalgiau papildomai maisto (kava+2sureliai)
Noriu numesti nei daug, nei mazai 10kg. Pasidalinkite savo patirtimi!
2014-10-03 17:15:17
Sveika, na manau, jei tu NORI TA TIKSLA pasiekti ir NORI TO LABAI - viskas yra iveikiama :) tik reikia NORETI :)
as save motyvuoju taip - arba valgau ka noriu, arba atrodau kaip noriu ;) motyvacijos manau turi, juk pasiryzai tam isukiui numesti 10 ;) tai PIRMYN :) mes visi cia ir su silpnybem, ir su kg, ir su "sugadintu" meniu :D bet stojam i vezias ir vel tolyn :)
2014-10-03 17:15:34
pergalvok, ar tikrai sąžiningai laikeisi plano. Jei laikaisi, svoris krenta;] jei svoris krenta - motyvacija didėja.
2014-10-03 17:26:41
Spulyte, stengiuosi stoti vel i vezias ir veikti toliau, todel kai pajauciau ta silpnybe, sumasciau parasyti cia, kad nenukrypciau nuo tikslo. :)
Fauvy, tiesa sakant, mitybos plano stengiuosi laikytis, kaip parase dietologe, bet sportavau tik viena karta, o ne du, galbut del to? Turiu problema su stuburu, tirpsta kojos ir negaliu vaikscioti, spalio 8 darys magnetini rezonansa ir tada jau zinosiu savo problema. Todel pastortavau viena karta, nors ir skaudejo nugara, bet antra karta atidejau, nes savijauta blogeja.
2014-10-03 21:16:48
As esu bandziusi po daug ir kasdien sportuoti, bet valgiau tik pusiau sveikai (t.y. teisingus produktus, bet nenormuodama) ir rezultatas buvo labai minimalus net per kelis menesius. Dabar vadovaujuosi viename filmuku (sitam psl) pateikta informacija, kad numesti svori 70% lemia mityba 15% sportas ir 15% genai ir visa kita.... Tad kai svoris kyla arba laikosi toks pat, pirmiausia bandau prisiminti visas 'nuodemes' arba perziuriu vlgiarasti. nes yra buve, kai uzsifiksavo kad priespieciu ir pavakariu kaloriju skaicius turi buti toks pats (nors pavakariai perpus mazesni buna) ir valgiarascio perziura padejo. be to, stengiuosi ieko nekaitalioti, nes 3 obuoliai ir 5 agurkai turi po tiek pat kaloriju, bet obuoliai saldus ir nelabai tinka pavakariams (labiau priespieciams), o agurkai kuria kaloriju deficita (kai suvirkinimui sunaudoji daugiau energijos, nei gauni).... Dar pritrukus motyvacijos pasiziuriu kitu svorio metimo istorijas, kuriose irgi yra buve svorio kitimu ir i virsu ir i apacia (pagal grafikus).... :) arba rasau ekspertams kad ka nors pakeistu, padeda panasiai kaip sukuosenos keitimas :D
2014-10-03 22:09:52
Tikriausiai supratau savo problema, kartais praleidu priespiecius, nes nespeju. Todel kartais gaunasi, jog pavakariu kaloriju skaicius truputi padideja +1 agurkas arba +1 pomidoras. :)

Dekui uz nariu atsakymus ir palaikyma :))
2014-10-04 04:13:12
Never-give-up - rekomenduoju tau pasidometi joga, yra pratimu serijos grynai stuburui. Pats turejau ties juosmeniu skausmus pora metu, bet pradejus daryti jogo parodyta programele grynai nugarai praktiskai pamirsau kur man ten tiksliai skaudejo :)) BET ispeju, kad nebandytum savarankiskai priziurejus paveiksleliu daryt, nes gali rimtai susizalot, turi specialistas pakonsultuot kaip pradet, ka po ko daryt, ko nedaryt, kad nesusizeist ir t.t.

Asmeniskai treniruotes metu megstu tampytis po kiekvienos serijos pratimu (taip ir kilo.lt rekomenduoja), kazkaip ir raumenys greiciau atsistato ir kunas geriau jauciasi.
2014-10-04 04:15:36
Dar vienas dalykas: turbut dirbi sedima darba? Jei pataikiau, rekomenduoju nusipirkti sita daikta ir kiek imanoma dazniau atsistoti prasvaikscioti, o kede ismesti pro langa ;)))

Nuoroda: http://pigu.lt/gimnastikos_kamuoliai_jogos_kilimeliai_sokdynes_aerobika/gimnastikos_kamuolys_spokey_75_cm?id=3973994
2014-10-05 19:23:56
El Homble, taip, pateikete, beveik visa diena sedziu, bet kas valanda truputi pavaikstau :))
Niekada nesidomejau joga, tad manau tai butu ir naudinga ir idomu! Aciu uz patarima, butinai isidemesiu :)
2014-10-06 07:54:29
Sveiki,

mane tai motyvuoja sv4rimasisi kasdien. Puslaypje nerekomenduoja to darytiir jei jums rankos nusvyra, pama2ius neplanuot1 kilogramą viršaus, tada tikrai nerekomenduoju to daryti, bet man tai suveikia puikiai :) Užsibrėžiu, kad iki savaitės galio noriu palengvėti nedaug, pvz, 600 g ir tada labai sukyla motyvacija, nes tikslas skamba realiai ir pasiekiamai, o tris dienos dar liko - taip ir laikausi :)
Rašyti atsakymą

Karščiausia vasaros nuolaida!
-75%
Akcijos laikas ribotas
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Narys
( m.) ką tik įsigijo
.