Apie viską

/

Apie viską

/

Ligos, peršalimai, lovos režimas

2014-06-08 16:11:36
Sveiki, po pirmos savaitės čia, net tokiu oru sugebėjau baisiai peršalti. Liūdna, nes tik įsivažiavau į režimą, treniruotes, o dabar jėgų nulis. Kaip maitinatės, kuo gydotės? Aš pusryčius valgiau pagal planą, bet priešpiečius tai jau praleidau, nes apetitas išėjęs pasivaikščiot. Pietus pagal planą, bet po jų atsikandau česnako skiltelės, bet vos ne iškart bėgau vemti. Tiesa, praėjo. Būtų ir pietūs nugarmėję..
iki pavakarių tikrai neišalksiu, bet gaila produktų, nes viską susipirkus esu. O vakarienė gardžiausia per visą laiką nuo užsiregistravimo. Kąąąąąą daryt? Svarbiau laikytis grafiko ar klausytis organizmo? Ir apskritai, kuo gydotės?
2014-06-08 16:14:48
Vienintelis pliusas, kad kosėju kaip griaustinis. Tai bent pilvo raumenys dirba..
2014-06-08 17:37:40
Manau derėtų bent kažkiek užkąsti numatytu laiku, nes kitaip organizmas pajus badą, o to pasekoje lėtės medžiagų apykaita.
2014-06-09 10:57:09
Nu jo, aš tokį malonumą ką tik pergyvenau. Mano receptas buvo toks: klausyk, ką sako kūnas. Valgiau tik jogurtus ir gėriau sultinį. nes visiškai nebuvo apetito. Rezultatas po savaitės lovoje: -2,8 kg.
Tereikia įsiklausyti į kūno signalus ir viskas bus OK. Manau, kad mitybos olanu sergant tikrai nėra prasmės sekti.
Sveik :)
2014-06-10 18:07:30
Labai nusilpau, parašiau šiandien dietologei, nes manau, kad dėl dietos (metu nuo 70 kg, po 9 sav. yra 61,8 kg). Silpnumas toks, kad nieko sunkesnio nei 15 kg pakelti negaliu, po kelionės dviračiu į darbą dar ilgai sukasi galva, sunku kartais darbe atsimerkus sėdėti, ne miego noriu, o fiziškai sunku. Po fizinio krūvio atrodo, kad tuoj nualpsiu. Ar kam yra taip buvę? Kaip greitai atsistatyti? Meniu laikausi, bet buvo ir vestuvės šį savaitgalį, tai valgiau bet ką, kartais kokį mažą saldumyną suvalgau. Mano dieta 1500 kcal.
2014-06-11 00:13:32
Artūrai, nemanau, kad teisingai darei. Bet čia tik mano nuomonė. Visokių teorijų esu girdėjusi: ir kad sergant organizmui reikia išsivalyti, taigi reikia klausytis; ir kad būtina valgyt... Šiuo atveju aš asmeniškai valgiau visų pirma dėl to, kad buvo ilgai lauktas savaitgalis, nes labai skanus pasitaikė, o ir produktai buvo supirkti ;)) nesinorėjo gadint. Bet ir vardan stiprybės, nors apetito nebuvo visai. Valgiau, aišku, mažesnėm porcijom, nes nelindo, arba vietoj pavakariams skirtų kokių nors ten salotų, ėjo pusė jogurto, bet valgiau ir režimo stengiausi laikytis. Ir ką, šeštadienį susirgus, sekmadienį pramerdėjus lovoj, aišku, visą dieną arbatų arbatų, o prieš nakti gerą dozę liepžiedžių... Tai pirmadienį ne tik kad į darbą ėjau, bet ir į treniruotę :)) žinau, rizikinga, bet jėgų buvo apsčiai! Ir šiandien dar sloguoju, bet ir vėl buvau treniruotėj (ne dėl to, kad sportuoju kasdien, bet dėl to, kad likusi savaitės dalis bus išprotėjus). Ir jaučiuosi puikiai! Tikrai manau, kad prizas visgi atitenka mitybai ir laiku išvarytiems velniams dėka arbatų, o taigi ištisinio prakaito ir t.t. Aš čia užsiregistravusi, visokiom kainom vengiu mesti svorį dėl nevalgymo, nes tiek kartų jau jis man parskridęs buvo.
Bet! Linkiu, kad neparskritų ir, aišku, visų nuomonės, įpročiai ir supratimas skirtingi. Valio už tai! :)

Lung, manau, kad kuo skubiau konsultuokis su dietologe.
2014-06-11 15:42:10
Lung, su dieta viskas yra tvarkoje, jei tikrai saziningai laikaisi. As pvz jauciuosi kaip ant sparnu, jei tik pavyksta saziningai maitintis. Beje, pas mane dienos norma 2000kcal, ne ka daugiau, ypac iskaitant tai kad mano ugis 190cm ir stengiuosi pakankamai intensyviai sportuoti. Tavo atveju gali buti trys variantai:

1) Esi alergiska kazkuriems produktams, pagalvok gal yra dalyku dietoje, kuriu anksciau nevalgydavai arba valgydavai daug maziau nei dabar. Taip pat galima bandyti nuspeti pagal tai, kada buna ypatingai silpna t.y. ko uzvalgius situacija pablogeja
2) Kitas variantas, kad pas tave organizme del kazkokiu priezasciu stipriai nukrenta cukraus kiekis, gali buti jei pvz anksciau valgydavai itin daug saldumynu. Pabandyk eksperimento tikslais isgert saldzios kavos (2-3 sauksteliai cukraus), jei pradesi skraidyt kaip ant sparnu, reiskia taip yra
3) Paskutinis variantas, tai kad sergi kazkokia liga niekaip nesusijusia su dieta
2014-06-11 15:49:27
M.M, teisingai darei. Sergant valgyt butina, net jeigu nelenda. Priesingu atveju organizmas netures jegu kovoti su infekcija. Galima atsisakyti baltyminio maisto, jei jau visai nesivalgo, bet angliavandeniai butini.
2014-06-11 16:54:53
Ačiū. Greičiausiai saldumynų badas man. Žiūrėsiu. Andrius parašė, jog su mano fiziniu krūviu (kasdien dviračiu nuvažiuoju 10 - 20 km - tai mano transportas) daugiau nereikia nieko daryti, o aš dar kartais atsilenkimų seriją, pabėgioju. Be to kartais pamažinu porcijas, nes kai kurios žvėriškai didelės, nors aš ir pratus sočiai pavalgyti. Vakar vakare leidau sau truputį nukrypti, vietoj 400 kcal suvartojau kokias 800 kcal (prie vakarienės dar ir braškės bei pora šokoladinių saldainių), tai šiandien pirmoje dienos pusėje jaučiausi gerai, o dabar vėl silpna. Labai nesinori piktnaudžiauti cukrumi, gaila pasiektų rezultatų :( valgysiu daugiau uogų :)
2014-06-11 20:47:22
Gal tiesiog angliavandenius prašykite skirstyti dietoje prieš treniruotę? Jeigu link dienos pabaigos sportuojate ir būnate jau išnaudojusi savo angliavandenių t.y. energijos atsargas, ima silpnumas ir jėgų sportuoti nėra. Kalorijų kiekis pakankamai padorus atrodo, svoris jei tolygiai krenta, bandykite tai. Arba pasitikrinkite pas gydytoją, silpnumas gali būti mažakraujystės požymis.
Rašyti atsakymą

Karščiausia vasaros nuolaida!
-75%
Akcijos laikas ribotas
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu