Sportas

/

Raumenų auginimas

/

Krūtinės raumenys

2013-12-25 10:53:40
tai daryk visus is eiles kas liecia krutines raumenu darba. O as noriu priaugti svorio, dariau programą kurią man parinko treneris, bet numečiau db pora kilu, kaip ir kodel taip nutiko gal kas zino?
2013-12-27 13:41:29
gal nedavalgai? po sporto reikia butinai spet pavalgyt per ta atvira langa, kad atstatyt raumeni.
2014-02-20 09:54:50
Edua,
Papildomai dar siūlyčiau stebėti progresą kiekvieną krūtinės treniravimo dieną. Aišku, turiu omenyje ne vizualinį progresą, o pačios treniruotės. Pvz, aš užsibrėžęs kievieną treniruotę bent vieną pratimą padaryti didesniu tempu arba didesniu svoriu, nei tai dariau prieš tai. Tokiu būdu raumenys kas kartą gauna didesnį stresą (pozityviąja prasme), todėl, natūralu, privalo augti :)

Jei matai, kad nepavyksta daryti progreso kiekvienoje treniruotėje, gali būti, kad persitreniruoji arba per mažai valgai.
2014-02-21 22:42:30
pritariu
2014-02-22 07:58:51
Prie viso to jau išvardinto pridėsiu: žiūrėk svorius ir pakartojimų kiekį. Jėgai, masei ir ryškinimui - pratimai gali būti tie patys, bet svoriai ir pakartojimai skirsis.
2014-02-26 23:24:03
Gerai Jums vyrams, o Mums moterims ka daryti?! Krūtinė tai gal ir padisės, bet rankos nuo stangos prisipumpuos, o čia jau kita bėda (kaip sumažinti rankų apimtį) :) tai ką daryti ?
2014-02-27 05:54:20
Man kilogramai tirpsta ir raumenys neauga, nors mano programa, masės auginimas. Valgau tiek kiek nurodyta , tokiomis porcijomis.
2014-02-27 09:31:44
Sabina, o, kad taip būtų paprasta rankas užsipumpuoti... Daug vyrų specialiai tuo tikslu treniruojasi ir tai būna rezultatus sunku išgauti, tad nesuk galvos, tikrai rankų neužpumpuosi, kad taptų neproprocingai storesnės kūnui :)
2014-03-01 13:12:51
Rankos prisipompuos :D Mielos moterys kurios bijote nuo štangų sporto suvyriškėti, nustokite baimintis, raumenys jums neaugs taip kaip vyrams jau vien dėl to, kad jūsų organizme daug mažiau testosterono, o testosteronas tiesiogiai atsakingas už raumenų augimą. Taigi jei darysite krūtinę, galite nesibaiminti, kad rankos prisipompuos ar kad krūtinė suvyriškės :)) Čia dažnas klaidingas moterų požiūris į štangų sportą.
2015-01-07 23:32:49
du kartai per savaite treniruote krutinei (pirmadieni ir penktadieni), sekanti savaite vienas sykis treciadieni, dar sekancia vel du kartus per savaite, geras maistas ir svarbiausia darant paskutini kiekvieno pratimo priejima krutine uzpumpuoti su nedideliu svoriu bet su max pakartojimu kartu.
bus galima ant papu kokteiline statyti ;)
Rašyti atsakymą

Karščiausia vasaros nuolaida!
-75%
Akcijos laikas ribotas
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu