Levo Chazano dieta

Latvijos gydytojo endokrinologo dietologo Levo Chazano dieta yra skirta žmonėms, turintiems didelį viršsvorį (bent +10kg) , priešingu atveju ji tiesiog neveikia. Be to, su šia dieta galima numesti tik tiek svorio, kiek bus iš jūsų ūgio atėmus 100( būtų tik +/- 2 kg). Paprasčiau tariant, jei jūsų ūgis yra 165 cm, šios dietos pagalba galite sulieknėti iki 65-67 kg. Tad, prieš pradedant laikytis šios dietos, vertėtų pasisversi ir paskaičiuoti savo kūno masės indeksą.

Levo Chazano dieta nėra pati lengviausia, ji susideda iš 5 etapų, todėl reikia nusiteikti, kad svorio metimo procesas bus ilgas. Kita vertus, per mėnesį galima numesti iki 10 kg svorio, todėl motyvacijos neturėtų pristigti.

Pagrindiniai dietos etapai ir svarbios kontraindikacijos

1 etapas trunka iki tol, kol yra numetamas trečdalis bendro viršsvorio;

2 etapas trunka iki tol, kol numetamas dar trečdalis bendro viršsvorio;

3 etapas trunka beveik apie mėnesį, kol numetamas beveik visas likęs viršsvoris;

4 etapas – stabilizacijos etapas trunka apie pusmetį, jo metu palaipsniui prieinama prie svorio palaikymo režimo;

5 etapas – svorio palaikymas.

Viršsvorio apskaičiavimas: iš savo ūgio atinkite 100 cm, gautas skaičius yra jūsų normalus svoris, tačiau, norint pasiekti estetinį svorį, iš ūgio reikia atimti 109 cm. Pavyzdžiui, jei jūsų ūgis 172, idealus svoris bus 63 kg.

Laikantis dietos, draudžiama: vartoti alkoholį, cukrų, saldiklius, silkę, daktarišką dešrą. Negalima užkandžiauti,o per dieną suvalgyti mažiau nei 1200 kcal, priešingu atveju organizmas pajus maisto stygių ir ims kaupti riebalus.

Laikantis dietos privaloma: valgyti 3 kartus per dieną visada tuo pačiu metu, paklaida gali būti tik +/- 15 min. ir tarp valgymų negali būti ilgesnės nei 5,5 val. pertraukos, be to, reikia išgerti bent 1.5 litro skysčių, neįskaičiuojant tų skysčių, kurie yra nurodyti valgiaraštyje. Būtina mankštintis ir daryti kūno masažą.

Pirmojo dietos etapo valgiaraštis

Pusryčiai: 250 ml šviežiai spaustų sulčių ir sumuštinis su sūriu arba kumpiu, dešra (keičiant kas antrą dieną, t.y. viena dieną su sūriu, kitą su kumpiu). Duona tinka bet kokia, jos riekės storis turi būti 10-11 mm, plotas – 1010 cm, galima plonu sluoksniu užtepti sviesto. Dešros arba sūrio storis turi būti 8-9 mm.

Po iškrovos dienos pusryčiams valgyti du virtus arba be riebalų keptus kiaušinius. Duonos negalima!

Pietūs: 150-160 g žuvies arba mėsos su padažu (kaitalioti kas antrą dieną), garnyras – 90 ml šviežių bent trijų rūšių daržovių salotų. Konservuoti gali būti tik žalieji žirneliai, burokėlius arba žiedinius kopūstus galima virti. Salotas galima pagardinti pamėgtais prieskoniais arba žalumynais. Desertui išgerti 250 ml šviežiai spaustų sulčių, beje, tinka ir tokios, ant kurių pakelio yra užrašyta „100 proc.“.

Vakarienė: 90 ml baltosios arba raudonosios mišrainės (kaitalioti kas antrą dieną) su tokia pačia duonos riekele, kokią valgėte pusryčiu metu ir 250 ml pieno, kefyro, pasukų ar kito nesaldaus gėrimo. Parduotuvėje parduodamos mišrainės netinka, todėl teks gamintis patiems.

  • Balta mišrainė: konservuoti žirneliai, virta bulvė, kumpis arba dešra, kiaušinis, raugintas agurkas ir 2 šaukšteliai majonezo arba grietinės.

  • Raudonoji mišrainė: burokėlis, morka, rauginti kopūstai, virta bulvė, svogūnas ir 2 šaukšteliai aliejaus. Prie šios mišrainės reikia suvalgyti 3-4 šprotų žuveles arba 1 valgomą šaukštą žuvies konservų.

Iškrovos diena. Vieną dieną per savaitę būtina padaryti iškrovos diena, jos metu galima suvalgyti: 200-250 g 9 procentų riebumo varškės, 9-10 graikiškus riešutus, 2 didelius arba 3 mažus obuolius, 2.5 valgomojo šaukto medau ir 0.5 l kefyro arba pieno.

Viską suvalgyti per 5-6 kartus. Negalima maišyti tik varškės ir obuolių, visą kitą derinkite pagal savo individualų skonį ir išgerkite iki 3 litrų vandens ir kitų nesaldžių, nekaloringų ir negazuotų skysčių. Šio dietos etapo metu galima kramtyti becukrę kramtomąją gumą ir rūkyti.

Antrasis dietos etapas

Šiame etape būtina du kartus per savaitę vietoj mišrainių suvalgyti 4 nesaldžius sausainius, 3 arbatinius šaukštelius razinų, 50 g varškės sūrelį be glaisto ir išgerti 250 ml pieno arba kefyro. Svarbu, kad tokia vakarienė nebūtų prieš ir po iškrovos dienos. Taip pat būtina sumažinti per pietus išgeriamų sulčių kiekį iki 90 ml. Vietoj jų valgomi vaisiai arba uogos pasirinktinai: 2 mandarinai, apelsinas, obuolys, kriaušė, 100 g uogų be kauliukų arba 130 g su kauliukais, 80 g vynuogių.

Prasidėjus antrajam dietos etapui, prieš miegą rekomenduojama išgerti multivataminų bei atlikti 10-12 masažo procedūrų.

Trečiasis dietos etapas

Trečiajame etape maitinamės kaip ir antrajame, tačiau dvi dienas per savaitę į pietų valgiaraštį įtraukiame 250 g mėsos sultinio arba daržovių sriubos, o žuvies arba mėsos porciją sumažiname iki 70 g, daržoves pakeičiame į 70 g ryžių arba grikių.

Sultinį verdame iš vištienos arba jautienos, pagardiname mėgstamais prieskoniais ir žalumynais. Į daržovių sriubą mėsos nededame, tačiau galima pasirinkti daržoves pagal savo skonį ir norus.

Ketvirtasis dietos etapas

Ketvirtajame etape valgome kaip ir trečiajame, tačiau darome papildomą iškrovos dieną, tai reiškia, kad per savaitę iš viso būna 2 iškrovos dienos. Jos negali eiti paeiliui, todėl iškrovos dienas galima kaitalioti ar nusistatyti iš anksto ir kiekvieną savaitę tuo pačiu metu daryti iškrovos dieną.

Galimi papildomos iškrovos dienos valgiaraščiai:

  • Per dieną reikia suvalgyti 250 g virtos mėsos ir išgerti 0.5 l natūralių sulčių;

  • Per dieną reikia išgerti 5 stiklines kefyro;

  • Per dieną galima suvalgyti 250 g mėgstamos duonos ir išgerti 0.5 l pieno arba kefyro.

Penktas dietos etapas

Tai stabilizacijos etapas, jį nustato gydytojas kiekvienam individualiai. 

Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui!

Registruotis
Karščiausia vasaros nuolaida!
-75%
Akcijos laikas ribotas
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu