Angliavandenių dieta

Angliavandenių dieta yra visiška priešingybė baltyminėms dietoms. Jos metu draudžiama valgyti daug baltymų turintį maistą: mėsą, paukštieną, žuvį, kiaušinius, sūrį ir ankštines daržoves. Angliavandenių dietos pagrindą sudaro rupi duona, daržovės, vaisai, bulvės ir skysčiai, kurių per dieną reikia išgerti iki 3 l. Gaminamas maistas negali būti riebus, todėl geriausia jį troškinti garuose, virti ar valgyti tiesiog neapdorotą. Svarbiausia, kad jūsų suvartojama dienos kalorijų norma nebūtų mažesnė nei 800 kcal.

Pavyzdinis angliavandenių dietos valgiaraštis:

Pusryčiai: grūdų košė ir puodelis nesaldintos arbatos arba kavos;

Užkandis: mėgstamas vaisius arba daržovė;

Pietūs: daržovių troškinys be pagardų;

Užkandis: mėgstamas vaisius arba daržovė;

Vakarienė: paprasti avižiniai dribsniai su sultimis.

Angliavandenių dietos pliusai:

  • Svoris krenta greitai ir užtikrintai, per savaitę gali nukristi iki 5 kg;

  • Jei nesate užkietėjęs „mėsėdis“, dietos laikytis bus išties nesudėtinga.

Angliavandenių dietos minusai:

  • Baltymai yra pagrindinis kalcio ir geležies šaltinis, jie reikalingi raumenims. Tuo tarpu, riebalai gyvybiškai svarbūs organizmo medžiagų apykaitai. Atsisakius šių maisto medžiagų, gali sutrikti medžiagų apykaita, pradėti slinkti plaukai, lūžinėti nagai;

  • Baltymai yra statybinė medžiaga raumenims,nes padeda jiems greičiau augti ir būti tvirtiems, todėl po treniruotės sportininkai dažnai geria baltyminį kokteilį, kuris atstato įtrūkusius raumenis. Taigi, be baltymų nebus ir dailių raumenų ar žavaus pilvo preso.

  • Valgant tik angliavandeniais praturtintą maistą, greičiau raukšlėjasi ir sensta oda, didėja osteoporozės rizika;

  • Gresia papildomos išlaidos, nes teks gerti vitaminus: magnio, kalcio, cinko ir vitamino D kompleksą, kuris aprūpintų organizmą šiomis medžiagomis.

  • Jei, nustoję laikytis šios dietos, greitai grįšite prie įprastos mitybos, tai grįš ir svoris.

  • Jei nemėgstate žalios arbatos su medumi, teks ją pamėgti. Specialistai rekomenduoja bent tris kartus per dieną išgerti žalios arbatos puodelį, kadangi joje yra gausu A, B, K, E ir P grupės vitaminų, tokių mineralinių medžiagų, kaip magnis, geležis, natris, jodas, fosforas, taip pat ir naudingųjų eterinių aliejų ir 17 rūšių aminorūgščių. 

Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui!

Registruotis
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS