Iškrovos dieta

Iškrovos dieta, o, tiksliau, iškrovos diena yra pagrįsta visišku maisto atsisakymu vieną dieną per savaitę. Dažniau tokių „eksperimentų“ daryti nereikėtų, nes gali sulėtėti organizmo metabolizmas. Iškrovos diena nėra skirta numesti svoriui, jos metu galite netekti apie 1 kg svorio, tačiau po poros dienų jis sėkmingai grįžta. Iškrovos diena – tai savotiška detoksikacija, kuri padeda organizmui suaktyvinti medžiagų apykaitą. Nusprendus reguliariai daryti iškrovos dieną, būtų protingiausia pasitarti su savo gydytoju, kuris, įvertinęs jūsų sveikatos būklę, nuspręs ar galite jos „laikytis“. Silpniems, ligotiems, negaluojantiems žmonėms ši dieta yra griežtai draudžiama. Be to, vienai dienai atsisakyti maisto negalima ir būsimoms mamytėms, krūtimi maitinančioms moterims, diabetikams, chroniškomis kepenų ir inkstų ligomis sergantiems žmonėms.

Jei neturite daug valios ir negalite visiškai atsisakyti maito, galite laikytis iškrovos dienų, kurios leidžia suvartoti iki 800 kcal per dieną( moterims rekomenduojama 600 kcal, o vyrams 700 kcal per parą), tačiau maistas negali būti riebus, saldus ar sūrus. Vieną savaitę per iškrovos dieną galite valgyti vaisius, kurie skatina angliavandenių apykaitą, kitą – baltymus, kurie skatina baltymų apykaitą. Jei nusprendėte reguliariai laikytis iškrovos dietos, šias dienas kas savaitę reiktų kaitalioti.

Nusprendę laikytis iškrovos dietos, turite žinoti kelis pagrindinius dalykus:

  • Iškrovos dienos metu turite suvartoti labai daug skysčių (mažiausiai 2-3 litrus), tai gali būti vanduo, nesaldinta arbata. Tokiu būdu mažiau jausite alkį ir iš organizmo greičiau pasišalins toksinai;

  • Iškrovos dieną pradėkite nuo šaukštelio augalinio aliejaus, jis neleis kepenyse kauptis tulžiai;

  • Savaitgalis – idealus metas iškrovos dienai, kadangi galėsite ilsėtis ir sunkiai nedirbti;

  • Kitą dieną negalima persivalgyti, pirmenybę teikite liesam, sveikam maistui;

  • Jei laikotės iškrovos dietos, kai per dieną leidžiama suvartoti iki 800 kcal, atminkite, kad 20 proc. energijos turi būti gauta iš riebalų, 50-60 proc. – iš angliavandenių ir apie 25 proc. iš baltymų, tačiau veiksmingiausios išlieka vieno produkto iškrovos dienos.

Keli iškrovos dienų pavyzdžiai:

Kiaušinių diena (baltymų diena): 5-6 virti kiaušiniai. Pagardintų jų druska ar majonezu negalima.

Obuolių diena (angliavandenių diena): per dieną galima suvartoki iki 1,7 kg obuolių. Tiesa, skrandžio nereiktų prikišti iš karto, valgykite su pertraukėlėmis, mažiausiai 3 kartus per dieną.

Varškės diena: per dieną galite suvalgyti iki 500 g liesos varškės.

Ir nepamirškite gerti daug skysčių!

Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui!

Registruotis
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS