Asmeninis sporto treneris ir sporto programa – kelias į tobulas kūno linijas.

Tai unikali sistema, kuri kartu su profesionalių asmeninių trenerių komanda padės susikurti norimas kūno linijas.

Kilo komanda
Priklausomai nuo Jūsų norų ir poreikių mūsų asmeninis sporto treneris pasiūlys Jums įvairių lygių treniruočių programas, skirtas atlikti tiek namuose, tiek sporto klube. Galėsite pradėti vos nuo 5 minučių rytinės mankštos arba iškart pasinerti į intensyvias treniruotes. Jūsų pasirinkimas! Svarbiausia, pradėti.
  • Galėsite pasirinkti sportuoti namuose arba sporto klube.
  • Sportuosite pagal aiškų treniruočių grafiką.
  • Kiekviena sporto programa bus sudaryta iš pratimų vaizdo klipų ir aprašymų.
  • Asmeninis treneris nuolat domėsis, kaip Jums sekasi ir atsakys į Jūsų klausimus.
  • Savo kūno pokyčius galėsite sekti grafikuose ir įkeldami nuotraukas.

Kuo greičiau pradėsite užsiimti fizine veikla, tuo greičiau pasieksite matomus rezultatus, o kad tai būtų dar paprasčiau, siūlome sportuoti sporto klube, namuose ar kitoje Jums patogioje vietoje. Sportas negali tapti kančia ar savęs žalojimu, todėl nenorintiems sportuoti pasiūlysime kitas fizinio aktyvumo veiklas.

APIE MUS RAŠO:
Delfi
Žmonės
Respublika

Kokių rezultatų galiu tikėtis su geru asmeninu treneriu internetu?

Pasiekti rezultatai priklausys nuo Jūsų užsibrėžto tikslo, laiko bei pastangų skirtų tam tikslui pasiekti. Kartu su Kilo.lt galite padidinti savo raumeninę masę, pagerinti raumenų tonusą, sumažinti riebalinį sluoksnį ir išryškinti raumenis, padailinti savo taliją, šlaunis, pilvo presą, atsikratyti nugaros skausmų, sustiprinti savo fizinę būklę. Geras asmeninis fitneso treneris taip pat nuo Jūsų neslėps, kad pasiekti rezultatai priklausys ir nuo Jūsų mitybos, todėl kartu su treniruočių programa gausite ir individualų mitybos planą.
Mitybos planas
Siekiant pradėti gyventi sveikiau taisyklinga mityba yra labai svarbi. Laikantis dietologės sudaryto subalansuoto valgiaraščio dėl su maistu gaunamų vitaminų ir mineralų jausitės žvaliai ir energingai. Sustiprės plaukai, nagai ir, svarbiausia, imunitetas, o tai leis pamiršti peršalimo ligas ir galvos skausmą


Mitybos planas
Siekiant atsikratyti svorio ir sudeginti riebalus per savaitę galima atsikratyti 1-2% kūno masės. Priklausomai nuo antsvorio, galite tikėtis atsikratyti 1,5 – 2 kg per savaitę. Pirmąją savaitę svoris kris greičiausiai. Dalis Kilo.lt narių jau pirmą savaitę atsikrato 3-5 kilogramų, tačiau daugumai po 2-3 savaičių svoris pradeda kristi kiek lėčiau, tai yra normalu, tačiau jis ir toliau krenta, jei to siekiate.


Mitybos planas
Norint priaugti raumeninės masės dažnai pirma tenka tirpdyti sukauptus riebalus. Tačiau sumažinus riebalinį sluoksnį, galėsite priaugti 300-500 gramų raumeninės masės per mėnesį. Tai nėra lengva, bet Kilo.lt narių sėkmės istorijos įrodo, kad tai tikrai įmanoma.


Sužinokite ko galite pasiekti. Įveskite savo duomenis:
Dabartinis svoris (kg):
Norimas svoris (kg):

Skaičiuoti


Norimą svorį pasiekti Jums prireiks sav.
Tapkite Kilo.lt nariu ir siekite tikslų padedami profesionalų!

Kam skirta asmeninio trenerio sudaryta treniruočių programa?

Kilo.lt asmeninio trenerio sudaryta treniruočių programa skirta vyrams ir moterims siekiantiems sustiprinti savo kūną ir padailinti kūno linijas. Jūsų dabartinė fizinė būklė ir amžius nėra svarbus. Asmeninis treneris pritaikys treniruočių programą Jums individualiai pagal Jūsų fizinio pasirengimo lygį ir pageidavimus.

Nesvarbu gyvenate Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ar užsienyje Jūsų sporto programa bus sudaryta internetu ir ją galėsite lengvai pasiekti savo kompiuteryje ar telefone. Kasdien galėsite tiesiogiai bendrauti su kvalifikuotu asmeniniu fitneso treneriu, kuris atsakys į visus Jūsų klausimus susijusius su treniruotėmis.

Asmeninis treneris
Tiesiog, pradėkite dabar - geresnio laiko nebus Registruotis
Sporto planas

Kaip sudaromas asmeninis sporto planas?

Asmeninis sporto planas sudaromas pagal Jūsų individualius poreikius ir fizinio pasirengimo būklę. Visų pirma, Jums reikės užsibrėžti tikslą, užsiregistruoti Kilo.lt sistemoje ir užpildyti klausimyną, pagal kurį asmeninis fitneso treneris sudarys Jums pradinę treniruočių programą. Registracijoje nurodysite kur pageidaujate sportuoti, kokią įrangą turite ir kiek kartų per savaitę norėtumėte treniruotis. Visą šią informaciją galėsite bet kada pakeisti, Jums tereiks parašyti savo asmeniniui treneriui ir jis pakeis Jūsų programą atitinkamai!

Jūsų treniruočių programoje bus pateiktas aiškus sporto grafikas ir visi pratimai bus pateikti su video demonstracijomis ir aiškiomis instrukcijomis kaip atlikti visus pratimus. O jei turėsite klausimų, juos galėsite užduoti savo asmeniniam sporto treneriui.

Susidomėjote KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui
Registruotis