Subalansuotos mitybos planai, sporto programos ir specialistų konsultacijos internetu

Tai unikali sistema, kuri kartu su profesionalų komanda padės susikurti norimas kūno linijas.

Kilo komanda

Koks Jūsų tikslas:

Kilo.lt narių atsiliepimai

Šimtai Kilo.lt narių sėkmės istorijų kalba pačios už save. Net 7 iš 10 Kilo.lt narių pasiekia matomų rezultatų! Pradėjus laikytis subalansuotos sveikos mitybos plano ir sportuoti pagal Jums sudarytas treniruočių programas, Jūs galėsite sumažinti kūno svorį (sulieknėti) ir apimtis, sudeginti riebalus, sutvirtinti ar išryškinti raumenis, priaugti raumeninės masės, pradėti gyventi sveikiau ir aktyviau. Kilo.lt nariai - tai įvairaus amžiaus vyrai ir moterys, merginos ir vaikinai, studentai, dirbantys ar senjorai, jaunos mamos ar į užsienį išvykę lietuviai. Kilo.lt nariai skirtingi, tačiau juos visus vienija siekis pasiekti užsibrėžtą tikslą. Kviečiame susipažinti su žemiau esančiomis Kilo.lt narių sėkmės istorijomis. Jiems pavyko, pavyks ir Jums!

Viskas internetu

Viskas internetu

Viskas vyks Kilo.lt platformoje prisijungus prie specialiai Jums sukurtos paskyros.

Pasiekiama visur

Pasiekiama visur

Kilo.lt paskyrą pasiekite visur ir visada. Tiek išmaniajame telefone, tiek kompiuteryje.

Profesionalų komanda

Profesionalų komanda

Jus nuolat stebės, analizuos ir asmeniškai konsultuos žinomi treneriai, dietologė, psichologė.

Mitybos planas

Individualus sveikos mitybos planas

Jums bus sudarytas profesionalus subalansuotos mitybos planas (programa), kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.

Sporto programa

Sporto programa

Sudarysime sporto programą nepriklausomai nuo to, ar norite sportuoti namuose, ar lankytis sporto klube.

Konsultacijos ir motyvacija

Konsultacijos ir motyvacija

Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir subalansuota mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.

Komanda
Eglė Šinkevičiūtė
Eglė Šinkevičiūtė
Sveikos mitybos specialistė
Eglė yra diplomuota mitybos specialistė, patirtį įgijusi aptarnaudama vienos iš žinomiausių medicinos įstaigų Lietuvoje, Santariškių klinikų, pacientus. Visiškai nesvarbu, koks yra Jūsų tikslas ir organizmo specifika – Eglė žino, kaip sukurti būtent Jums tobulai tinkantį valgiaraštį.
Simona Beperščaitė
Simona Beperščaitė
Sporto trenerė
Sporto trenerė, klientų aptarnavimo specialistė, kuri konsultuos Jus su sportu ir motyvacija susijusiais klausimais. Simona turi Kūno Kultūros ir Sporto departamento trenerio licenciją ir asmeninio trenerio sertifikatą bei EuroEducation užsiėmimų diplomą.
Andrejus Žardeckis
Andrejus Žardeckis
Kineziterapeutas
KILO.LT kineziterapeutas, kuris konsultuoja žmones, turinčius įvairių nugaros problemų bei sporto traumų.
Psichologė
Marija Vaštakė
Psichologė-psichoterapeutė
KILO.LT psichologė-psichoterapeutė ir konsultantė. Vilniaus universitete įgijo klinikinės psichologijos magistro laipsnį, Humanistinės-egzistencinės psichoterapijos institute psichoterapeutės kvalifikaciją. Vadovauja psichologinio konsultavimo ir psichoterapijos centrui INVITO.
Mantė Jurgaitytė
Mantė Jurgaitytė
Klientų aptarnavimo specialistė
Klientų aptarnavimo specialistė. Mantė yra Andriaus Pauliukevičiaus mokinė, dirbanti pagal jo sukurtas metodikas ir geriausias praktikas. Mantė rūpinasi Kilo.lt klientų stebėjimu ir analize, siekia parodyti individualų dėmesį kiekvienam bei nuolat motyvuoti siekti užsibrėžtų tikslų.
Greta Bučnytė
Greta Bučnytė
Sveikos mitybos specialistė
Diplomuota mitybos specialistė, įgijusi dietetikos bakalauro laipsnį, paruoš mitybos planą Jūsų norimam tikslui pasiekti ir konsultuos visais su mityba susijusiais klausimais. Greta taip pat rūpinasi Kilo.lt klientų stebėjimu ir analize, siekia parodyti individualų dėmesį kiekvienam.
Ieva Savicka
Ieva Savicka
Sveikos mitybos specialistė
Diplomuota mitybos specialistė, įgijusi dietetikos bakalauro laipsnį, paruoš mitybos planą Jūsų norimam tikslui pasiekti ir konsultuos visais su mityba susijusiais klausimais. Ieva taip pat rūpinasi Kilo.lt klientų stebėjimu ir analize, bei individualu dėmesiu kiekvienam.
Edita Burgailienė
Edita Burgailienė
Sporto konsultantė
Vyriausia ir didžiausią patirtį turinti komandos narė. Savo žinias ir įgūdžius pritaiko dirbdama būtent su brandesnio amžiaus moterimis. Edita kiekvienai Jūsų problemai visuomet turi net po keletą tinkamų sprendimo būdų. Puikiai moka motyvuoti ir išklausyti.

Vienos dienos subalansuotos mitybos planas (valgiaraštis)

Ką valgo Kilo.lt nariai? Skanų, sveiką ir sotų maistą! Pagal Jūsų norus ir pageidavimus sudaryti mitybos planai leis mėgautis maistu bei pasiekti norimų rezultatų. Galėsite rinktis iš 2000 sveikų receptų, tad sveikas maistas Jums niekad neatsibos. Mitybos planas bus sudarytas pagal Jūsų poreikius ir išsikeltą tikslą. Tiems, kurie trokšta atsikratyti nepageidaujamo svorio ir sudeginti riebalus, bus sudarytas mitybos planas lieknėjantiems, tiems, kas nori priaugti raumenų – sudaromas mitybos planas masės auginimui ir t.t. Kilo.lt sistema lanksti, o specialistai nuolat pasirengę Jums padėti, todėl bet kada galėsite pakeisti savo tikslą, mitybos planą ir meniu. Apačioje pateikiame kaip galėtų atrodyti Jūsų dienos valgiaraštis. Kaip matote, badauti tikrai nereiks!

Pirkinių krepšelis


Lašiša 200 g
Vidutinis avokadas
Žiūpsnelis krapų
Žalieji smidrai 50 g
Vištienos file 250 g
Obuolys 20 g
Romaninės salotos 30 g
Mėlynasis svogūnas 5 g
Vyšniniai pomidoriukai 60 g
Avižos 40 g
Avietės 10
Šilauogės 20 g
Linų sėmenys 5 g
Serbentų šakelė 15 g
Gervuogės 20 g
Braškės 40 g
Mango 80 g
Mėlynės 10 g
Kiaušinis mažas 1 vnt.
Burokėliai 40 g
Ananasai 15 g
Sauja špinatų

Išdidinti
Mitybos planas

Individualūs sveikos mitybos planai pagal Jūsų tikslą

Visi Kilo.lt sporto ir sveikos mitybos planai (valgiaraščiai) yra sudaromi pagal individualius poreikius, norus ir užsibrėžtą tikslą. Sudarysime mitybos planą, kuris leis mėgautis maistu, bet tuo pačiu padės siekti norimų rezultatų. Subalansuotą mitybos programą galėsite keisti ir pritaikyti prie įvairių situacijų.

Kad ir kaip keistumėte savo valgiaraštį (meniu), dienos kalorijų ir maistinės vertės normos bus išlaikytos. Tai leis jaustis laisvai ir nevaržomai.

  • Kasdien galėsite konsultuotis su sveikos mitybos specialistais.
  • Dietologė internetinėje sistemoje stebės, ką valgote.
  • Galėsite pridėti savo mėgstamus patiekalus į valgiaraštį (meniu).
  • Neprarasite galimybės valgyti kavinėse / restoranuose.
  • Galėsite atsispausdinti savo pirkinių sąrašą.
  • Vilniaus gyventojai galės užsisakyti maisto produktus į namus.
Mitybos planas
Tiesiog, pradėkite dabar - geresnio laiko nebus.

Asmeninės sporto treniruočių programos

Kilo.lt nariai gali rinktis tarp sporto namuose ar sporto klube, o norintys gali pradėti vos nuo 5 min. rytinės mankštos ir ją nuolat ilginti. Visos Kilo.lt sporto programos pritaikytos prie individualių poreikių ir yra suderintos su subalansuotu sveiku mitybos planu sportuojantiems (auginantiems raumeninę masę) ar metantiems svorį (lieknėjantiems).

  • Matysite aiškų treniruočių grafiką.
  • Kiekviena sporto programa bus sudaryta iš vaizdo klipų ir aprašymų.
  • Treneris nuolat domėsis, kaip Jums sekasi.
  • Galėsite internetu bendrauti su savo treneriu.
  • Savo kūno pokyčius galėsite sekti įkeldami nuotraukas.
Sporto programa

Mitybos planas lieknėjimui

Tiems, kurie nori sumažinti riebalinį sluoksnį, numesti svorio ir padailinti savo kūno linijas, siūlome sveikos mitybos planus tiek vyrams, tiek moterims (merginoms), subalansuotus lieknėjimui ir svorio metimui. Šio plano tikslas – sukurti kalorijų deficitą suvartojant mažiau kalorijų nei sudeginate per dieną, bet užtikrinti reikiamų maisto medžiagų, vitaminų ir mineralų kiekį. Laikydamiesi tokio dietologų sudaryto meniu galite tikėtis atsikratyti 1-2% kūno svorio per savaitę. Receptus galėsite pasirinkti iš gausybės opcijų ir valgysite 5 kartus per dieną, tad alkani tikrai neliksite!

Mitybos planas raumeninės masės auginimui

Siekiant priaugti raumeninės masės ar išryškinti raumenis, vien sporto nepakanka, todėl šalia sporto programos gausite ir individualų subalansuotą sporto mitybos planą raumenų auginimui. Norėdami priaugti raumeninės masės privalėsite su maistu gauti daugiau kalorijų negu jų sudeginsite. Tad turėsite valgyti dideles porcijas tinkamo maisto 5-6 kartus per dieną. Kas yra tas tinkamas ir geras maistas, pamatysite savo subalansuotame mitybos plane sportuojantiems. Siekiant šio tikslo neretai pirma tenka tirpdyti sukauptus riebalus, tačiau sumažinus riebalinį sluoksnį, galėsite priaugti 300-500 gramų raumeninės masės per mėnesį.