Moksliniais tyrimais yra įrodyta, kad fizinis aktyvumas skatina serotonino (laimės hormono) išsiskyrimą, fiziniai pratimai daro teigiamą įtaką žmogaus intelekto vystymuisi, didina pasitikėjimą savimi. Be to, fizinis aktyvumas stiprina imuninę sistemą.

Daugelis žino, kad fizinis aktyvumas yra naudingas, bet ne daug kas žino KIEK jis yra naudingas. Taip, fizinis aktyvumas spartina metabolizmą, kalorijų sueikvojimą, stiprina raumenis. Bet ne visi žino, kad fiziniai pratimai tiesiogiai veikia mūsų nuotaiką, darbingumą, padeda labiau pasitikėti savimi.

Jei nukreiptumėte dėmesį nuo to, kad sportuodami tik gražinate savo kūną ir labiau akcentuotumėte kitus dalykus, psichologiškai nusiteikti sportui būtų lengviau.

Kaip padeda fizinis aktyvumas?

Fizinis aktyvumas mažina nerimą, depresijos simptomus, gerina miegą. Sumažėjus šiems simptomams, žmogus pradeda daugiau bendrauti, yra labiau patenkintas savimi, todėl nekyla noro savo negatyvias emocijas “suvalgyti”, sumažėja potraukis užkandžiauti. Fiziniai pratimai – natūralus antidepresantas, tai - vaistas nuo sielos negalavimų. O sielos negalavimai – esminis barjeras, siekiant kūno transformacijos.

Mokslininkai įrodė, kad mažai judantys žmonės yra labiau linkę sirgti įvairiais psichikos, širdies – kraujagyslių sistemos ir kitomis ligomis. Neretai klaidingai manoma, kad sportuoti reikia daug ir jei negali to daryti, neverta pradėti. Tai - ydingas kertinis įsitikinimas. Kiekvienam galima priderinti savo gyvenimo būdą prie sporto ir sportą prie gyvenimo būdo. Tereikia žengti pirmą žingsnį ir netrukus šis sveikas įprotis tapts neatsiejama gyvenimo dalimi.

Fiziniai pratimai – natūralus antidepresantas, tai - vaistas nuo sielos negalavimų.

Fizinis aktyvumas ir motyvacija

Kad motyvacija sportui išliktų, labai svarbu sudaryti dienotvarkę, į kurią Jūs įtrauktumėte fizinį aktyvumą. Galima sudaryti vienos ar kelių savaičių dienotvarkę, kurioje bus tiksliai pažymėta diena ir valanda, kuomet užssimsite fiziniu aktyvumu. Labai svarbu turėti žmogų, kuriam jūs galite pasakoti apie savo pasiekimus, sunkumus. Tai gali būti šeimos narys, draugas ar treneris. Motyvacija sportui didėja, jei atsiranda pasekėjų, kurie matydami Jūsų rezultatus, norės to siekti drauge. Jūs galite tapti puikiu pavyzdžiu savo draugams, šeimos nariams.

Taigi, fizinis aktyvumas - geras vaistas. Tai - sveikatingumo receptas, gerinantis sielos ir kūno harmoniją. Kuo greičiau pradėsite užsiimti fizine veikla, tuo greičiau pasijusite geriau. O juk Jūs to taip norite! Taigi, neatidėliokite rytdienai ir pradėkite dabar!