Maistinė vertė: 100g vištienos filė yra 112 kalorijų, 23.1g baltymų, 1g angliavandenių ir 1.8 riebalų.

Vištiena - tai lengvai ir greitai paruošiama mėsa. Ji skani, neriebi ir joje gausu baltymų. Vištieną ypač tinka valgyti tiems, kurie skundžiasi virškinimo sutrikimais bei tiems, kuriuos kamuoja podagra, diabetas, artritas, ar skrandžio opos.

Vištienos mėsoje gausu vitamino B6, kuris teigiamai veikia nervų sistemą, o taip pat stiprina organizmą. Vištiena savo liesumu tinkama valgyti esant širdies ir kraujagyslių ligoms, taip yra dėl to, kad ji ne tik liesa, bet ir turi žemus blogojo cholesterolio rodiklius.

Mitas: dažnai galvojama, kad laikantis dietos galima valgyti tik vištienos krūtinėlę, nes kitos jos dalys bus labai riebios ir nenaudingos. Tiesos tame yra, kalbant dėl didesnio riebalų procento, tačiau, jei gaminsite patiekalą iš blauzdelių, petelių ir naudosite tik mėsą be odos - pasirinkimas bus taip pat tinkamas ir liesas.

Pastaba: vištienos krūtinėlė liesiausia vištienos dalisturinti didžiausią baltymų balansą, kitos vištienos dalys yra riebesnės ir kaloringumas bus didesnis bei skirsis maistinė vertė nei pateikiama čia.

 

Saldžiarūgštė vištiena su ryžiais ir kepintomis daržovėmis

Ingredientai
» Imbieras - 5 g 
» Sezamų sėklos - 10 g 
» Česnakai (vidutinio dydžio skiltelė) - 1 vnt. 
» Vištienos filė, VP - 200 g 
» Medus - 1 arbat.šaukštelis 
» Brokoliai - 50 g 
» Alyvuogių aliejus - 5 g 
» Rudi ilgagrūdžiai ryžiai - 50 g 
» Paprika, saldžioji, raudona - 70 g 

Nurodomas žalių (neapdorotų) produktų svoris. Išvirus 100 g ryžių, jie svers 250-300 g, nes sugers daug vandens. Mėsa ir žuvis po apdorojimo sveria mažiau. Bet visur nurodomas žalių produktų svoris.

Gaminimo eiga

Išvirkite ryžius pagal instrukciją. Įkaitinkite keptuvę, įpilkite šaukštą alyvuogių aliejaus, šaukštą medaus, tarkuotą česnaką ir imbierą. Sudėkite smulkiai pjaustytą vištienos file, pakepinkite, kol vištiena įgaus spalvą iš visų pusių. Sudėkite daržoves ir vartydami pakepinkite apie 5-7min. Patiekalą užbarstykite sezamo sėklomis.