Pasiryžus sudeginti riebalus ar padailinti kūno linijas dažniausiai tenka keisti mitybos įpročius ir atsisakyti produktų bei patiekalų, kuriuos buvome pripratę valgyti nuolat. Internetinės platformos KILO.LT, teikiančios svorio kontrolės paslaugas, komanda atskleidžia, kokių produktų labiausiai pasiilgsta Kilo.lt nariai, bei kuo juos galima pakeisti.

Bulvės

Sąrašo lyderiu galima tituluoti bulves, kurios yra labai kaloringos: 100 g. tenka 83 kcal.  Tai yra net 5,5 karto daugiau nei agurkuose ir beveik 4 kartus daugiau nei pomidoruose ar morkose. Kilo.lt siūlo bulves keisti į įvairias kruopas arba saldžiąsias bulves (batatas), nors jose taip pat nemažai kalorijų, tačiau įspūdingas kiekis beta karotino, vitamino C ir skaidulų jums netrukdys sėkmingai deginti riebalus.

Miltiniai patiekalai

Bandelės, batonai, šviesios duonos, miltiniai blynai ir kiti miltiniai patiekalai – tai niekuo nenaudingos kalorijos, kurios nuslopina apetitą, bet apriboja vertingo maisto poreikį.

KILO.LT specialistai pataria rinktis pilno grūdo produktus. Valgykite kuo mažiau apdorotą juodą duoną, praturtintą pilnais grūdais bei skaidulomis. Gamindami galite naudoti rūgių, ryžių ar kukurūzų miltus.

Konservuotos bei marinuotos daržovės

Atsisakyti reikia ir pramoniniu būdu pagamintų konservuotų bei marinuotų daržovių. Jei gaminate patys atsižvelkite į acto, druskos ir cukraus kiekius bei kiek laiko verdama. KILO.LT specialistai pabrėžia, kad kiekvieną dieną po pagaminimo tokių daržovių maistinė vertė mažėja, tačiau kalorijų skaičius nekinta.

Daug geriau valgyti šviežias arba šaldytas daržoves.  Šaldymo metu beveik išnyksta vitaminas C, tačiau dauguma kitų medžiagų išlieka.

Saldumynai

Tortai, sūreliai, saldainiai – visus šiuos skanėstus reikia pamiršti, nes kalorijų daug, tačiau maistinė vertė labai menka. Saldumynų poreikį reiktų mažinti, visų pirma, nebadaujant. Dažnai norime saldumynų, kaip tiesiog užkandžio. Tam daug geriau tiks daržovės, uogos,  švieži arba džiovinti vaisiai.

Grietininius padažus galima keisti į liesą jogurtą. Majonezą į šalto spaudimo aliejų. 

Padažai

Majonezas, kečiupas, garstyčios, riebi grietinė. Visus šiuos padažus tenka pamiršti maitinantis pagal Kilo.lt dietologų sudarytus mitybos planus. Grietininius padažus galima keisti į liesą jogurtą. Majonezą į šalto spaudimo aliejų. Nepamirškite ir citrinos bei įvairių prieskonių, kurie tikrai pagardins maistą.

Sėkminga diena

Visgi  net siekiant padailinti kūno linijas visiškai pamiršti mėgstamų produktų nėra būtina. Sėkminga diena - tai diena, kai KILO.LT nariai gali valgyti ką nori, kiek nori ir pamiršti savo mitybos planą. Kai ilgą laiką gaunate tokį patį kalorijų skaičių, tebūnie ir nedidelį, kūnas prie jo pripranta, medžiagų apykaita ima lėtėti ir ją reikia „užvesti“ iš naujo. Be to, tokia diena patenkina emocinį potraukį bulvėms, miltiniams patiekalams, saldžiam ir sūriam maistui.