Maistinė vertė: 100 g cukinijų yra 17 kcal, 1 g baltymų, 3 g angliavandenių ir 0 g riebalų.

Naudingos medžiagos: cukinijos turi nemažai vitamino E, jose gausu skaidulų, kalio. Vitaminas E stiprina nervų sistemą. Cukinijos aktyvina smegenų veiklą ir spartina medžiagų apykaitą. Gerina širdies raumenų veiklą ir stiprina raumenis. Cukinijos iš organizmo padeda pašalinti skysčius, o su jais ir žalingas toksines medžiagas. Tinka valgyti tiems, kurie skundžiasi padidėjusiu skrandžio rūgštingumu. Taip pat, dėl švelnių skaidulinių medžiagų cukinijos tinka mažiems vaikams, o dėl mažo cukraus kiekio – sergantiesiems cukralige.

Verta žinoti: neretai manoma, kad gaminant cukinijas odelę reikia nulupti. Tai prasta mintis, nes pašalindami jos odelę netenkame ir gausybės vitaminų, kurių yra jose. Cukinijos turėtų būti gaminamos su odele. Žinoma, tokiu atveju geriausia jei jos yra pačių užaugintos sodyboje ar kaime ir nenupurkštos nitratais.

Trūkumas: cukinijos odelė yra šiek tiek sunkiau virškinama, ypač tiems, kuriems padidėjęs skrandžio jautrumas.