Maistinė vertė: 100 g yra 74 kcal, 2 g baltymų, 16 angliavandenių ir 0,2 g riebalų.

Naudingos medžiagos: kukurūzų burbuolėse gausu vitaminų A ir C, D, B grupės vitaminų, taip pat kalio, fosforo, kalcio ir geležies. Kukurūzai yra puikus seleno šaltinis, todėl ši daržovė stabdo senėjimo procesus. Sudėtyje yra medžiagos, kuri mažina cholesterolio kiekį kraujyje bei tinka kaip prevencinė priemonė esant padidėjusiam cukraus kiekiui kraujyje.

Verta žinoti: kukurūzai naudingi tuo, kad sušvelnina neigiamą riebių ir keptų maisto produktų bei alkoholio poveikį organizmui. Jie stabdo rūgimo ir puvimo procesus žarnyne. Kukurūzų burbuolėse esančios medžiagos šiek tiek neutralizuoja menstruacijų skausmus!
Trūkumas: kukurūzuose yra nemažai krakmolo, todėl šių daržovių nerekomenduojama valgyti antroje dienos pusėje.

Šių daržovių nerekomenduojama valgyti antroje dienos pusėje.

Kaip išsirinkti gerą burbuolę?

Šviežia kukurūzų burbuolė turi būti šviesiai geltonos spalvos, o skaidulos truputį drėgnos. Nesirinkite visiškai nuvalytos burbuolės (kalbama apie lapus), nes tokios burbuolės ypač greit genda. Verdant burbuolę su lapais, patiekalas taps aromatingesnis.

Kaip virti?

Norint išsivirti sultingą, minkštą bei visus reikalingus vitaminus ir maistines medžiagas išsaugojusią burbuolę, reikėtų ją įdėti į jau verdantį vandenį kartu su keliais lapais ir virti ne ilgiau kaip 4-5 minutes. Skonis labiau atsiskleidžia, jei į vandenį įdėsime nubrauktą arbatinį šaukštelį cukraus.