Cholesterolis - gyvūnų ir žmonių ląstelėse aptinkama medžiaga, kuri reikalinga mūsų kraujyje tam, kad organizmas galėtų gaminti hormonus (ypatingai - lytinius) ir tam, kad tinkamai funkcionuotų žmogaus psichika. Problema atsiranda tuomet, kai cholesterolio lygis tampa per didelis.

Svarbiausia yra subalansuoti savo mitybą.

Kas tai sukelia?

Cholesterolio lygio didėjimą dažniausiai lemia netinkama mityba t.y., sočiųjų ir transriebalų vartojimas. Kas yra sotieji riebalai? Tai - riebi mėsa (pirmiausia - kiauliena), riebūs pieno produktai (sviestas, grietinė, riebi varškė, riebus sūris), o transriebalai tai - termiškai apdoroti riebalai, kurie naudojami kulinarijoje, konditerijoje. Sočiuosius ir transriebalus organizmas verčia į cholesterolį, kuris vėliau kaupiasi ant kraujagyslių sienelių. Cholesterolio lygį taip pat kelia žalingi įpročiai: alkoholio vartojimas, rūkymas, mažas fizinis aktyvumas.

Taigi, kaip kovoti su padidėjusiu cholesterolio lygiu? Pirmiausia ir svarbiausia yra subalansuoti savo mitybą, o čia Jums gali padėti Kilo.lt specialistai, kurie su cholesteroliu problemų turintiems KILO nariams paruošia specialius mitybos planus.

Mūsų klientų patirtis rodo, kad laikantis šių nurodymų vos per 2-3 savaites galima ženkliai sumažinti cholesterolio lygį kraujyje. Daugiau apie aukštą cholesterolio lygį kraujyje turinčių žmonių mitybos ypatumus galite sužinoti žemiau esančiame nemokamame Andriaus Pauliukevičiaus video seminare.