KILO.LT narės sėkmės istorija
KILO.LT narės rezultatai
Numetė
-29 kg
Prieš
(2015-08-30)
96 kg
Po
(2016-05-31)
67 kg
Tikslas: Sumažinti kūno svorį ir apimtis, sudeginti riebalus
Ūgis
175 cm.
Amžius
27 m.
Pasiekimų nuotraukos
Kviečiu plačiau susipažinti
SU KILO.LT
Pokyčių grafikai
Nerasta
Deja, kol kas neturime duomenų.
KILO.LT narės atsakymai į Kilo komandos klausimus

- Kiek svėrėte nuspręsdama, kad laikas imtis pokyčių? Kas paskatino?

Prieš nėštumą svėriau 78 kg. Kai pastojau priaugau apie 20 kg. Po gimdymo svoris visai man nekrito. Praėjus trims mėnesiams po gimdymo bandžiau namie sportuoti, tačiau turėjau iš karto nutraukti, kadangi dukrytė atsisakė krūtinės. Turėjau laukti dar penkis mėnesius, kol mažylė paūgėjo ir pradėjo jau ne tik mano pieną valgyti, bet ir kitą maistą, o tada aš supratau, kad tai mano laikas imtis rimtų pokyčių metant svorį. Žinoma, tada aš dar tiksliai nežinojau, kiek sveriu ir tikėjausi, kad reikės, viso labo, numesti 10-15 kg norint grįžti į pirminį svorį t.y. iki nėštumo. Užlipusi ant svarstyklių labai nustebau ir pirma mintis buvo, kad galbūt blogai jos rodo, tada paprašiau vyro, kad jis pasisvertų, žinoma, jam svorį gerą rodė. Taigi teko susitaikyt su mintimi, kad reikės numesti net 20 kg. Vien sportuodama žinojau, kad to nepasieksiu, reikėjo kažkaip susitvarkyti mitybą, o apie sveiką mitybą žinių praktiškai neturėjau.

- Ar bandėte dietos laikytis arba sportuoti savarankiškai? Kaip sekėsi? Su kokiais sunkumais susidūrėte?

Dietų yra tekę laikytis mokyklos metais ir ne kartą, nes prasidėjus brendimo laikotarpiui buvau daug priaugusi svorio. Numečiau jį vien dietų ir sporto pagalba, tačiau savijauta nebuvo gera, nes dažnai jausdavau alkį ir silpnumą. O studijų metais, manau, kaip ir daugelis studentų, valgydavau tai, ką turėdavau, tikrai nesilaikiau jokių dietų, tačiau ir nesportavau. Studijų metais priaugau keletą kilogramų, bandžiau ketvirtam kurse lankyti sporto klubą ir numesti tuos kilogramus, tačiau svoris visai nekrito ir, manau, dėl to, kad nevalgiau jokio sveiko maisto. Dėl to sporto klubą mečiau. Kitas dalykas, man nepatiko sportuoti su treniruokliais.

- Kokį tikslą norėjote pasiekti, kai prisijungėte prie Kilo.lt?

Pagrindinis tikslas buvo sumažinti kūno svorį ir apimtis, išmokti sveikai maitintis. Kilo.lt paslaugomis nusprendžiau naudotis dėl to, kad vis sekdavau kitų žmonių istorijas ir būtent jos mane paskatino čia užsiregistruoti. Kai tik užsiregistravau į Kilo.lt kitą dieną jau sulaukiau savo mitybos plano ir treniruočių plano namuose. Pradėjau visko laikytis jau sekančią dieną. Jei kildavo kokių klausimų rašydavau kilo.lt profesionalams, jie mielai padėdavo ir atsakydavo į mano klausimus. Buvau prašiusi iš naujo sudaryti mitybos ir sporto planą ir jį be problemų man pakeitė. Keldavau savo nuotraukas kas kelias savaites ir visada sulaukdavau trenerių konsultacijų ir pastebėjimų apie mano pasiektus rezultatus. Kilo. Lt nurodymų laikausi ir toliau.

- Kas skatino siekti tikslo ir nemesti programos?

Labiausiai skatino siekti tikslo toliau ir nemesti to, ką pradėjau, tai pasiekti rezultatai ir mano užsispyrimas. Niekada nenumetu pradėto darbo, o darbai ne visada būna lengvi. Be to, argi nesmagu kai gali užsidėti gražesnius mažesnių dydžių rūbelius ir sulaukti iš aplinkinių komplimentų? :)

- Ar aktyviai bendravote su Kilo.lt profesionalais? Kokie įspūdžiai?

Su kilo.lt profesionalais pačioje pradžioje bendravau aktyviau, nes kildavo daugiau ir klausimų, o vėliau natūralu, kad mažiau, bet tik dėl to, kad nesusidurdavau su jokiomis problemomis. Profesionalai šios komandos yra geri. Jeigu kreipsiesi visada tau atsakys ir padės.

Mityba:

Mityboje teko daug ką pakeisti, nes aš ištisai mėgdavau užkandžiauti. Porcijų dydžiai buvo dideli, alkana niekada nelikdavau. Labai mėgstu žuvį, o kilo.lt mityboje pateikiami receptai su žuvimi man visi yra skanūs. Mėgstamiausias patiekalas - lašišos kepsnys su citrina.

Sportas:

Sportuoju ir namuose, ir sporto studijoje pas trenerę. Sunku buvo ir yra. Vaikštau pas trenerę Jolantą Verseckaitę į kūno dizaino treniruotes, jos treniruotės iš ties nelengvos, tačiau visada labai skirtingos ir įdomios, nors lankau penkis kartus per savaitę užsiėmimus jau pusę metų, tačiau raumenys vis maloniai maudžia, treniruotės nelengvėja, bet norint akivaizdžių rezultatų reikia ir stengtis.. Kūnas iš ties labai sutvirtėjo. Turiu sporto programą sudarytą ir namuose Kilo.lt profesionalų, pagal ją irgi kartais sportuoju, bet tada kai papuola, kad negaliu nueit į treniruotę, ar tiesiog kai savaitgaliais norisi prasijudinti. Programa irgi nėra lengva, tačiau naudinga.

Rezultatas:

Šiuo metu sveriu 70 kg. Pavyko tikrai nemažai svorio numesti. Norisi dar kelis kilogramus numesti, bet jeigu ir nebekris svoris, dėl to tikrai nebesikrimsiu, nes pasiekiau savo tikslą: numečiau antsvorį, sustiprėjau fiziškai, daug daugiau jėgų atsirado įvairioms veikloms. Labiau pradėjau save mylėti. Labai džiaugiuosi, kad šią veiklą mano vyras labai palaiko. Išleidžia kiekvieną vakarą į treniruotes, pabūna su dukryte, kartais netgi padeda laikytis ir mitybos plano. Arba jeigu norisi saldumynu mane nuo jų atkalbina. :) Likusi šeima ir draugai labai džiaugiasi mano pasiekimais. Džiaugiuosi labiausiai tuo, kad svorio metimas gali būti labai sveikas ir malonus dalykas. Labiausiai bijojau, kad jausiuosi alkana ir silpna, tačiau priešingai ir tai tik Kilo.lt ir mano trenerės dėka. Esu jiems visiems labai dėkinga.

- Ką patartumėte kitiems norintiems sulieknėti, bet niekaip tam nepasiryžtantiems?

Patarčiau pradėjus nenuleisti rankų. Stengtis ir eiti pirmyn, juk rezultatai greitai pasimato, o tai tik skatina. Svarbiausia mylėti save ir tada mus mylės kiti. Jeigu labai sunku susiraskite bendraminčių ir siekite tikslo kartu, taip tik lengviau. Nereikia savęs gailėti ir nemėgti, jei jau taip yra vadinasi laikas pokyčiams. Patys mes galime labai daug, jei tik tikrai to norime ir mums to reikia. Sėkmės visiems keliaujant savo užsibrėžto tikslo link.

Kas yra KILO.LT?
Pateikiame KILO.LT narės mėgstamiausių patiekalų receptus:
Informacija
Primename, kad Kilo.lt publikuoja tik savo klientų nuotraukas. Visos nuotraukos, grafikai ir terminai yra tikri, todėl prašome gerbti šių žmonių ryžtą siekiant rezultatų. Įžeidžiantys komentarai bus trinami. Mokėkime pasidžiaugti vieni už kitus. Ačiū už supratingumą.


Narys gauna
Mitybos planas Jums bus sudarytas profesionalus mitybos planas, kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.
Sporto programa Sudarysime sporto programą nepriklausomai nuo to ar norite sportuoti namuose, ar lankysitės sporto klube.
Konsultacijos ir motyvacija Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.


Klientų atsiliepmai
Salomėja numetė 16kg

Rasa atsikratė 30 kilogramų!




Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui!
Registruotis
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS