Jurgitos sėkmės istorija
Jurgitos rezultatai
Numetė
-10 kg
Prieš
69 kg
Po
59 kg
Tikslas: Sumažinti kūno svorį ir apimtis, sudeginti riebalus
Ūgis
171 cm.
Amžius
30 m.
Pasiekimų nuotraukos
Kviečiu plačiau susipažinti
SU KILO.LT
Pokyčių grafikai
Nerasta
Deja, kol kas neturime duomenų.
Jurgitos atsakymai į Kilo komandos klausimus

Koks buvo Jūsų tikslas?

- Pirma foto daryta prieš 5 metus, 2010 rugsėjį. Tuo metu buvau pasiekusi savo svorio piką – 75-76 kg. Sėdimas darbas, stresas, miego trūkumas bei savaitgalio vakarėliai tyliai darė savo juodą darbą: svoris augo. Vis pagalvodavau, jog būtų smagu atsikratyti kokių 5 kg. Visi mėginimai užsibaigdavo stiprios motyvacijos nebuvimu. O ir pati jausdavausi apsunkusi, aptingusi, be energijos. 
Taigi 2011 metais pastojau, 2012 sausį susilaukiau pirmojo vaiko. Svoris bežindant nukrito iki 69 kg, tačiau vėl sugrįžo iki 73-74 kg. Su tokiu svorio bagažu pradėjau lauktis antrojo vaiko. Mažiukas gimė 2014 balandžio pradžioje. Pirmuosius tris mėnesius pratinomės vienas prie kito, atsigavinėjau po gimdymo, stebėjau, kaip svoris po truputį ridenosi žemyn ir vėl pasiekė 69 kg ir čia sustojo. Tuo metu galvojau sau: „Turiu patį nuostabiausią šansą bežindant lengvai ir nesunkiai atsikratyti kelių kilogramų. Trūko tik geros „meškerės“, o „žuvį“ susigausiu pati. :)
Nežinau kaip, bet tuo momentu, už akių užkliuvo Kilo.lt reklama Facebooke ir joje parodyta, kas gi slepiasi už registracijos formos: kaip meniu atrodo, kaip veikia sporto skiltis ir kiti niuansai. Prisipažinsiu, man to ir tereikėjo: nors akies krašteliu žvilgtelėti į Kilo.lt vidų. Nes anksčiau esu mačiusi Kilo.lt reklamą, tačiau viskas taip paslaptingai atrodė, bijojau išleisti veltui pinigus. :) 
Taigi, pamačiusi, kaip veikia Kilo.lt sistema, užsiregistravau ir mano tikslas buvo sąžiningai atidirbti nors vieno mėnesio prenumeratą, pažiūrėti ar tikrai viskas veikia. :) 
Šiuo metu svoris svyruoja 57-59 kg. Juk vasara, šiek tiek daugiau atsipalaidavimo, daugiau visokių švenčių, išvykų ir panašiai.

Kas buvo sunkiausia laikantis dietos? 

Kilo.lt startavau 2014 liepos pradžioje. Pačioje pradžioje sunkiausia buvo jaustis alkanai. :) Tokiais momentais gerdavau daug vandens. Taip pat sunku buvo po pietų atsisakyti „ko nors saldaus“. :) Tad tą „ko nors saldaus“ pakeičiau į kavos puodelį be kofeino. Aišku, tuo metu buvo pats vasaros įkarštis, tad sunku buvo atsispirti ledams ir jais mėgautis tik „sėkmingomis dienomis“. Nors iš kitos pusės – stoję vasaros karščiai labai padėjo, nes natūraliai, kai karšta nesinori nieko valgyti. Tad dienos normą kartais vos vos suvalgydavau. Būdavo, jog po pietų kartais pavakarių nesinorėdavo valgyti. :)

Kas buvo sunkiausia sportuojant?

Prisipažinsiu, sąžiningai sportuoti pavyko tik mėnesį. Vėliau, mano sportu tapo kasdieniai ilgi pasivaikščiojimai stumiant vežimėlį, kol mažius miegodavo bei visas rūpestis mažuoju: tai ant rankų panešioti, tai pasūpuoti, tai pakelti, tai paguldyti, tai pažaisti ir t.t. – tikrų tikriausias svarmenų kilnojimas. :) O mažius juk kasdien auga, tad ir kilnojamas svoris vis didėjo. 
Beveik kasdien stumdydama vežimėlį aplink rajoną suvaikščiodavau nuo 5 iki 10 ir daugiau kilometrų. O kodėl gi ne? Oras puikus, mažiui reikia gryno oro, o ir pati puikiai jausdavausi po tokių pasivaikščiojimų. Telefone įsijungdavau programėlę, kuri skaičiuoja žingsnius, nueitą atstumą ir sudegintas kalorijas – skaičiai džiugindavo. :) 

Kaip pasikeitė Jūsų savijauta? 

Pradėjusi dalyvauti Kilo.lt projekte, kasdien jausdavausi lengvesnė. Svoris tirpo kaip sniegas pavasarį. Žindymas irgi nė kiek nenukentėjo. O ir pirminis tikslas – 64 kg buvo pasiektas per pirmąjį mėnesį. Tad nusprendžiau laikytis toliau ir siekti daugiau. :) Nes vaizdas veidrodyje bei skaičiai svarstyklių ekranėlyje vis labiau ir labiau džiugindavo, o tai ir buvo dar didesnė motyvacija eiti į priekį. Labai pripratau prie dienos mitybos režimo. Organizmas priprato pastoviai gauti subalansuotą maistą. Pamačiau, jog jaustis sočiai ir pavalgiusiai, nereikia kimšti į skrandį tiek daug visko, kaip kad lietuviai yra įpratę. Realiai, kiek suvalgom, iš tikrųjų mums tiek nereikia. :) 

Jūsų patarimas norintiems pradėti keistis:

Pagrindinis patarimas: kiekvienas iš mūsų gali pasiekti savo tikslą, tereikia visai nedaug. Pirmiausia išmesti visas negatyvias mintis ir išankstinius nusistatymus, jog Kilo.lt projektas „neveikia“, „yra nesąmonė“ arba „man nepadės“. :) Toliau, reikia turėti šiek tiek užsispyrimo siekiant savo tikslo ir noro įrodyti aplinkiniams, jog nereikia laikytis visokiausių „stebuklingų“ kefyro, grikių, sulčių ir kitokių dietų, kad pasiektum puikią figūrą. 
Vienas žmogus, iš man artimos aplinkos, labai stebėjosi, jog valgydama tikrai daug ir normaliai, cituoju: „...šitaip sukūdau ir atrodau, kaip ne dviejų vaikų mama, bet kaip jauniklė-pacanka“. :) :) :) Puikus komplimentas, ar ne? Tikrai keliantis motyvaciją. :) 

Keli Jūsų mėgstamiausi receptai:

- Didžiausias atradimas buvo pusryčiams juoda duona ir avokadas. Keli variantai: duona, avokadas, pomidoras arba duona, avokadas, lydytas sūris. Aš taip pamėgau ir pripratau prie duonos ir avokado, kad jau nebegaliu be jų pradėti savo pusryčių. Jau metus laiko, kaip mano pusryčiai tokie yra. Kelias dienas pamėginu kažką kito pusryčiams suvalgyti, bet vėl sugrįžtu prie šio mylimuko. :) Na, niekaip negaliu aš be jų. :)

Kas yra KILO.LT?
Pateikiame Jurgitos mėgstamiausių patiekalų receptus:
Informacija
Primename, kad Kilo.lt publikuoja tik savo klientų nuotraukas. Visos nuotraukos, grafikai ir terminai yra tikri, todėl prašome gerbti šių žmonių ryžtą siekiant rezultatų. Įžeidžiantys komentarai bus trinami. Mokėkime pasidžiaugti vieni už kitus. Ačiū už supratingumą.


Narys gauna
Mitybos planas Jums bus sudarytas profesionalus mitybos planas, kurį kartu su dietologe galėsite nuolat tobulinti.
Sporto programa Sudarysime sporto programą nepriklausomai nuo to ar norite sportuoti namuose, ar lankysitės sporto klube.
Konsultacijos ir motyvacija Visuomet atsakysime į bet kokius su sveikata, sportu ir mityba susijusius klausimus asmeniškai Jums.






Susidomėjai KILO.LT? Nebeatidėliok rytojui!
Registruotis
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS