Nugaros raumenų sporto pratimai

Nugaros raumenų pratimai leidžia sustiprinti nugaros raumenis, pagerinti laikyseną, pagražinti figūrą, nes būtent platieji nugaros raumenys sukuria V formos torsą. Nugaros raumenų sporto programoje turi būti pratimai skirti ir nugaros formos dailinimui, ir jos stiprinimui. Bent vienas pratimas tiesiajam nugaros raumeniui, tai yra apatinei nugaros daliai turi būti kiekvienoje nugaros raumenų treniruotės programoje. Kokie yra efektyviausi nugaros raumenų pratimai sporto salėje? Efektyviausi nugaros sporto pratimai vaikinams būtų prisitraukimai įvairiais paėmimais ir štangos traukos. Jei dar negalite prisitraukti su savo svoriu, atlikinėkite nugaros raumenų pratimus su treniruokliais, kurie imituoja prisitraukimus, tai yra vertikalios traukos įvairiais paėmimais. Efektyviausi nugaros raumenų sporto pratimai merginoms būtų traukos treniruokliuose, atsilenkimai nugaros apačiai suolelyje, įvairūs pratimai nugaros apačiai, gulint ant pilvo ant kilimėlio, kuomet atkelinėjama krūtinė, atkelinėjamos kojos. Ar reikalingi nugaros raumenų mankštos pratimai ryte, jei vėliau dieną atliekami nugaros raumenų sporto pratimai treniruoklių salėje, arba nugaros raumenų sporto pratimai namuose? Tokiu atveju nereikalingi, nes tai būtų dvigubas krūvis, kuris pervargina raumenis. Atliekant nugaros raumenų sporto pratimus, būtina atlikinėti ir nugaros raumenų tempimo pratimus. Tik stiprūs ir tuo pačiu elastingi nugaros raumenys leidžia turėti sveiką nugarą ir išvengti jos skausmų. Skausmai yra labai opi problema. Kokie yra pratimai nugaros skausmui mažinti? Jei turite stuburo traumų, kiekvienas atvejis yra visiškai individualus ir reikalauja konsultuotis su specialistu. Tiems, kurie neturi traumų, dažniausiai reikia tuo pačiu metu ir stiprinti raumenis, ir juos ištempinėti. Nuolat įsitempę ir dėl to pervargstantys raumenys ir iššaukia skausmą.

Pratimai
Prisitraukimai plačiu paėmimu pratimas Pagrindinis raumuo: Platusis nugaros raumuo
Antriniai raumenys: Žastinis raumuo (brachialis), Trapecinis raumuo, Galinis deltinis raumuo, Dvigalvis žasto raumuo (bicepsas)
Vertikali trauka už galvos pratimas Pagrindinis raumuo: Platusis nugaros raumuo
Antriniai raumenys: Žastinis raumuo (brachialis), Trapecinis raumuo, Dvigalvis žasto raumuo (bicepsas), Galinis deltinis raumuo
Štangos trauka prie pilvo pratimas Pagrindinis raumuo: Platusis nugaros raumuo
Antriniai raumenys: Tiesusis nugaros raumuo, Žastinis raumuo (brachialis), Trapecinis raumuo, Dvigalvis žasto raumuo (bicepsas), Galinis deltinis raumuo
Atsilenkimai atgal suolelyje (hyperekstenzija) pratimas Pagrindinis raumuo: Tiesusis nugaros raumuo
Antriniai raumenys: Didysis sėdmens raumuo, Dvigalvis šlaunies raumuo


Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS