Pilvo preso raumenų sporto pratimai

Pilvo preso raumenų sporto pratimai leidžia padailinti pilvo presą. Pilvo presas yra ta raumenų grupė, kurią lengviausia treniruoti namų sąlygomis. Pilvo preso raumenų sporto pratimai treniruoklių salėje didžąja dalimi sutampa su pilvo preso raumenų sporto pratimais namuose. Pilvo preso raumenų sporto programoje turi būti pratimai viršutinei, apatinei ir šoninėms pivo preso dalims. Pilvo preso raumenų treniruotės programą galima atlikinėti 2-5 kartus per savaitę. Bent porą dieną vis tik reiktų palikti raumenų atsistatymui. Pilvo preso raumenų sporto pratimai vaikinams ir pilvo preso raumenų sporto pratimai merginoms didžiąja dalimi sutampa, nes raumenynas yra toks pat. Merginos gali daryti tik kiek mažiau nei daro vaikinai. Ar reikalingi pilvo preso raumenų mankštos pratimai ryte, jei vėliau dieną atliekami pilvo preso raumenų sporto pratimai sporto salėje, arba pilvo preso raumenų sporto pratimai namuose? Tokiu atveju nereikalingi, nes tai būtų dvigubas krūvis, kuris pervargina raumenis. Šalia pilvo preso raumenų pratimų būtina atlikinėti ir pilvo preso raumenų tempimo pratimus. Tempimai leidžia raumenims atsipalaiduoti, sumažina jų skausmą sekančią dieną po treniruotės, leidžia jiems greičiau atsistatyti ir stiprėti. Kokie yra efektyviausi pilvo preso raumenų pratimai sportui? Ar tai pilvo preso raumenų pratimai su treniruokliais, ar pilvo preso pratimai ant kilimėlio? Tiesą sakant, tėra vos keli efektyvūs ir reikalingi treniruokliai pilvo presui: lygagretės, skersinis, suolelis. Visa kita gali būt atlikta ant paprasto kilimėlio. Ar namams skirti treniruokliai pilvo presui gali padėti pasiekti gražų pilvo presą? Tai, kaip atrodo Jūsų pilvo presas pačia didžiausia dalimi priklauso nuo to kaip maitinatės, o ne tai, kokius pratimus atliekate. Iš esmės nėra superefektyvių pilvo preso treniruoklių. Atliekami ant kilimėlio dažniausiai yra patys efektyviausi pratimai pilvo presui. Pratimai pilvo presui moterims ir pratimai pilvo presui vyrams gali sutapti, nes abi lytys turi tokius pačius raumenis. Vyrai tik stipresni, tad kai kuriais atvejais gali atlikinėti sunkesnius ir sudėtingesnius pratimus. Tokie sunkūs pilvo preso pratimai vyrams būtų kojų kėlimai lygiagretėse, arba kabant ant skersinio.

Pratimai
Kojų kėlimas aplink kamuolį gulint pratimas Pagrindinis raumuo: Tiesusis pilvo raumuo (apatinė dalis)
Antriniai raumenys: Tiesusis pilvo raumuo (viršutinė dalis)
Kojų kėlimas virš kamuolio gulint pratimas Pagrindinis raumuo: Tiesusis pilvo raumuo (apatinė dalis)
Antriniai raumenys: Tiesusis pilvo raumuo (viršutinė dalis)
Kamuolio perdavimas iš rankų į kojas gulint ant nugaros pratimas Pagrindinis raumuo: Tiesusis pilvo raumuo (apatinė dalis)
Antriniai raumenys: Įstrižiniai pilvo raumenys, Tiesusis pilvo raumuo (viršutinė dalis)


Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS