Sporto pratimai | Sporto pratimai vyrams, moterims | Treniruočių pratimai

Sporto pratimai leidžia smarkiai pakeisti kūno formas, tai sustiprinti raumenis, suteikti jiems standumo, pagerinti jų formą. Vis tik, fizinis aktyvumas nėra viskas, nuo ko priklauso kūno forma. Ją lemia sportas ir dieta. Tiek deginant riebalus, tiek auginant raumenis, būtent dieta, tiksliau – mityba labiausiai lemia rezultatus. Pratimai sportui keičia raumenų formą, bet riebalus, kurie dengia raumenis, leidžia pašalinti tik tinkama mityba.

Patys efektyviausi sporto pratimai merginoms būtų pritūpimai, įtūpstai, nes labiausiai gerina šlaunų ir sėdmenų formą ir degina daugiausia kalorijų, nes yra patys sunkiausi. Jie yra kiekvienoje efektyvioje sporto programoje.

Patys efektyviausi sporto pratimai vaikinams būtų baziniai pratimai: pritūpimai su štanga ant pečių, štangos traukos, arba traukos treniruokliuose, įvairūs štangos spaudimai, prisitraukimai, kadangi jie labiausiai stimuliuoja raumenų masės ir jėgos augimą. Tai yra pratimai sporto salėje. Juos įmanoma atlikinėti tik turint tam tikrą įrangą, kuri paprastai būna sporto klubuose, arba bent jau namų sąlygomis įrengtose salėse. Kiekvienoje treniruotės programos dienoje turėtų būti bent po 1-2 bazinius pratimus. Viena dažnaiusiai raumenų masę auginančių vyrų daromų klaidų yra pamirštami raumenų tempimo pratimai. Raumenų tempimai leidžia išlaikyti raumenų elastingumą, mažina traumų tikimybę, taip pat greitina jų atsistatymą, o tai reiškia, kad ir jų augimą.

Ar atliekant sporto pratimus treniruoklių salėje, arba sporto pratimus namuose, dar reikalingi rytinės mankštos pratimai? Tokiu atveju – ne. Tai būtų tas pats, kas tepti sviestą ant abiejų duonos riekutės pusių.

Kurie raumenų pratimai yra patys efektyviausi: pratimai su treniruokliais, ar pratimai su štangomis ir hanteliais? Pratimai su štangomis ir hanteliais yra sunkesni, dėl to jie labiau skatina raumenų masės ir jėgos augimą ir taip pat labiau skatina riebalų deginimą. Tad būtų idealu, jei ir treniruotės svorio metimui didžiąja dalimi būtų sudarytos iš pratimų su štangutėmis, hanteliukais ir taip pat kardio pratimų

Dar viena labai opi problema yra nugaros skausmai. Kokie yra pratimai nugaros skausmui mažinti? Jei turite kokių nors stuburo traumų, kiekvienas atvejis yra visiškai individualus ir reikalauja konsultuotis su specialistu. Tiems, kurie neturi traumų, bet vis tiek kenčia skausmus, dažniausiai reikia tuo pačiu metu ir stiprinti raumenis, ir juos ištempinėti. Nuolat įsitempę ir dėl to pervargstantys raumenys ir iššaukia skausmą.

Pratimai
Spaudimas treniruoklyje pratimas Pagrindinis raumuo: Didysis krūtinės raumuo
Antriniai raumenys: Priekinis deltinis raumuo, Trigalvis žasto raumuo (tricepsas)
Hantelių suvedimas gulint pratimas Pagrindinis raumuo: Didysis krūtinės raumuo
Antriniai raumenys: Priekinis deltinis raumuo
Dubens kėlimas viena koja Pagrindinis raumuo: Dvigalvis šlaunies raumuo
Antriniai raumenys: Tiesusis nugaros raumuo, Didysis sėdmens raumuo
Įtūpstai pratimas Pagrindinis raumuo: Didysis sėdmens raumuo
Antriniai raumenys: Dvigalvis šlaunies raumuo, Keturgalvis šlaunies raumuo
Pritūpimai su štanga ant pečių pratimas Pagrindinis raumuo: Keturgalvis šlaunies raumuo
Antriniai raumenys: Tiesusis nugaros raumuo, Didysis sėdmens raumuo, Pritraukiamieji šlaunies raumenys, Dvigalvis šlaunies raumuo, Atitraukiamieji šlaunies raumenys
Mostai viena koja į priekį gulint pratimas Pagrindinis raumuo: Didysis sėdmens raumuo
Antriniai raumenys: Atitraukiamieji šlaunies raumenys
Tiesių rankų kėlimas gulint ant pilvo ant kilimėlio pratimas Pagrindinis raumuo: Galinis deltinis raumuo
Antriniai raumenys: Trapecinis raumuo
Hantelių spaudimas į viršų išsukant rankas pratimas Pagrindinis raumuo: Priekinis deltinis raumuo
Antriniai raumenys: Trigalvis žasto raumuo (tricepsas), Vidurinis deltinis raumuo, Trapecinis raumuo
Prisitraukimai plačiu paėmimu pratimas Pagrindinis raumuo: Platusis nugaros raumuo
Antriniai raumenys: Žastinis raumuo (brachialis), Trapecinis raumuo, Galinis deltinis raumuo, Dvigalvis žasto raumuo (bicepsas)
Vertikali trauka už galvos pratimas Pagrindinis raumuo: Platusis nugaros raumuo
Antriniai raumenys: Žastinis raumuo (brachialis), Trapecinis raumuo, Dvigalvis žasto raumuo (bicepsas), Galinis deltinis raumuo
Štangos trauka prie pilvo pratimas Pagrindinis raumuo: Platusis nugaros raumuo
Antriniai raumenys: Tiesusis nugaros raumuo, Žastinis raumuo (brachialis), Trapecinis raumuo, Dvigalvis žasto raumuo (bicepsas), Galinis deltinis raumuo
Atsilenkimai atgal suolelyje (hyperekstenzija) pratimas Pagrindinis raumuo: Tiesusis nugaros raumuo
Antriniai raumenys: Didysis sėdmens raumuo, Dvigalvis šlaunies raumuo
Kojų kėlimas aplink kamuolį gulint pratimas Pagrindinis raumuo: Tiesusis pilvo raumuo (apatinė dalis)
Antriniai raumenys: Tiesusis pilvo raumuo (viršutinė dalis)
Kojų kėlimas virš kamuolio gulint pratimas Pagrindinis raumuo: Tiesusis pilvo raumuo (apatinė dalis)
Antriniai raumenys: Tiesusis pilvo raumuo (viršutinė dalis)
Riešų lenkimas su štanga delnais į viršų pratimas Pagrindinis raumuo: Lenkiamieji dilbio raumenys
Antriniai raumenys: -
Riešų lenkimas su štanga delnais į apačią pratimas Pagrindinis raumuo: Tiesiamieji dilbio raumenys
Antriniai raumenys: -
Rankų lenkimas stovint su štanga pratimas Pagrindinis raumuo: Dvigalvis žasto raumuo (bicepsas)
Antriniai raumenys: Trigalvis žasto raumuo (tricepsas)
Vertikalūs atsispaudimai nuo lygiagrečių pratimas Pagrindinis raumuo: Trigalvis žasto raumuo (tricepsas)
Antriniai raumenys: Didysis krūtinės raumuo, Priekinis deltinis raumuo
Rankos tiesimas sėdint su hanteliu už galvos pratimas Pagrindinis raumuo: Trigalvis žasto raumuo (tricepsas)
Antriniai raumenys: -
Spaudimas pirštais treniruoklyje pratimas Pagrindinis raumuo: Dvilypis blauzdos raumuo
Antriniai raumenys: Plekšninis raumuo
Pasistiebimai spyruokliuojant pratimas Pagrindinis raumuo: Dvilypis blauzdos raumuo
Antriniai raumenys: Plekšninis raumuo
Kamuolio perdavimas iš rankų į kojas gulint ant nugaros pratimas Pagrindinis raumuo: Tiesusis pilvo raumuo (apatinė dalis)
Antriniai raumenys: Įstrižiniai pilvo raumenys, Tiesusis pilvo raumuo (viršutinė dalis)


Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS