Sportas / Traumos / Ligos / Skauda nugara
2014-09-06 13:00:18
Sveiki, Buvau apverktinos formos ir turiu virssvori. Pradejau intensyviai treniruotis, labai patenkintas buvau rezultatais. Bet matyt del neteisingu budu daromu atsilenkimu pilvo presui, ziauriai pradejo skaudeti Nugara. Skausmas buvo po truputi, jis didejo. Dabar skauda stipriai, toks jausmas, kad patempiau nugaros raumenis. Dabar jau savaite nesportuoju, duodu nugarai ilsetis, bet vis tiek dar skauda. Ka daryti dabar ir kaip treniruotis po to, kad neskaudetu nugaros?
2014-09-06 13:16:42
Vygantai, o kodėl jūs nerašote tiesiai treneriui? Ten jūsų klausimas tikrai bus perskaitytas ir į jį suteiktas profesionalo atsakymas, forume jie vis tiek tikriausiai apsilanko rečiau (:
2014-09-06 13:51:08
Pilvo presui sustiprinti nebutina daryti pilno atsilenkimo, pakanka tokio kad jaustusi raumenu presas. Skausmas gali atsirasti darant pratima neteisingai. Pirmiausia, gulint ant nugaros juosmenine dalis turi buti ne islenkta, bet prigludusi prie zemes. Jei taip nera, tai gal reiktu itraukti pilva arba pakeisti klubu padeti. Antra dazniausia klaida, tai atsilenkimas daromas is peciu, kai rieciasi nugaros virsutine dalis. Tokiu atveju galima pabandyti daryti pratima, kai rankos yra ne uz galvos, o pvz sonuose. Ir nepamirskit smakra laikyti siek tiek atkista i prieki (t.y. nelenkite galvos link kuno, bet geriau tegu galva ziuri auksciau virs keliu, o keliasi tik peciai). Jei sie dalykai nepadeda, tai galbut nugara patempet kitame pratime arba vertetu pasidaryti stuburo nuotrauka ir issiaiskinti problemines vietas :)
2014-09-07 08:14:21
Žinau konkretų atvejį, kai vienas apkūnus vyrukas bandė mest svorį darydamas atsilenkimus, tai viskas baigėsi ligoninėj, su stuburo išvarža ir keletui dienų atimtomis kojomis. Po tokios patirties dabar gali tik ant elipsinio treniruoklio treniruotis ar baseine plaukioti. Geriau nedarykit tų atsilenkimų nes nieko gero jie neduos. Judėkit kardio ir kitais būdais prakaitą liekit, o kai pasimatys raumenų masė, tada juos gražinti galima bus pereiti ir prie specifinių ryškinimo pratimų. Saugokit sveikatą.
2014-10-02 01:07:58
Tiesa, su atsilenkimais labai greit galima prisizaisti darant neteisingai... Kaip ir su bet kuriuo kitu pratimu tiesa pasakius :)) Sportuokime atsakingai...
2015-08-14 12:00:16
O gal paastrejo pasislepusios ligos, na pv isvarza? ar tyreisi?
2015-09-11 10:10:06
Sveiki,

Jei susiduriate su diskomfortu ar skausmu atliekant treniruotę, visada apie tai praneškite treneriui. Jei kelių dienų bėgyje skausmas nepraeina ar jis tik sustiprėja, būtina kreiptis pas gydytojus. Tuo laikotarpiu, kai skausmas yra jaučiamas sportuoti negalima, kad uždegimas nesuintensyvėtu.

Pagarbiai,
Kilo.lt
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS