Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Vanilės dienoraštis
2014-03-16 07:18:39
mažkokai valgai, man regis, ar taip tau surašyta, ar taip pati nutarei?
įdomu, ar čia mums visoms vienodas 'meniu:?:)
2014-03-16 07:18:55
nes bent man tai tikrai daugiau valgyti:)
2014-03-16 08:51:40
Mano valgiaraštis yra 1200 kcal, nes esu žema. Ne visada valgau pagal valgiaraštį, bet kalorijas stengiuosi daugiau mažiau sužiūrėti, nes jeigu kalorijų truks, tai irgi svoris nekris. Mano pietūs paprastai būna sočiausi ir kartais sunkiai juos suvalgau. Taip pat stengiuosi laikytis tam tikrų taisyklių - pusryčiai anksti ryte, po sporto baltyminis maistas, vakare taip pat baltyminis maistas. Rekomenduojamas kalorijas daugiau mažiau išlaikau 200/100/600/100/600
2014-03-16 09:11:55
Paskaičiau, kad Jums sudarytas 1700 kcal valgiaraštis. Nežinau, koks Jūsų ūgis, bet svoris, kaip radau, apie 90 kg.
Jeigu aš sverčiau 90 kg, tai man pagrindinei medžiagų apykaitai (tiesiog kvėpavimui, virškinimui) reikėtų apie 1500 kcal ir negalėčiau valgyti mažiau, nes kitaip organizmas pereitų į badavimo režimą ir lėtintų medžiagų apykaitą, pradėtų kaupti riebalus. Kai numesčiau 10 kg, tada jau šiek būtų galima sumažinti kaloringumą ir t.t.
Tikrai ne šiaip sau Jums duotas toks kaloringumas ir tikrai su tiek kalorijų galima mesti svorį.
Žinoma, lyginantis su kitais gali erzinti, kad kažkas valgo mažiau ar daugiau, kažkam gal svoris greičiau krenta, kažkam gal apimtys greičiau mažėja, bet kiekvienas esame individualus ir skirtingas, kas vienam gerai, tas gali būti blogai kitam. Pvz., tos populiarios dietos būna paprastai 1000-1200 kcal., bet jeigu neaukštai moteriai, kuriai tereikia numesti keletą kilogramų, jos gali tikri (jeigu toje dietoje mitybą subalansuota, o ne kokia grikių dieta), tai moteriai su didesniu anstvoriu gali išbalansuoti medžiagų apykaitą. Žinoma, laikantis tokios dietos, organizmui badaujant svoris kris, bet vėliau labai tikėtinas jo jo efektas, kai po dietos organizmas bandys atsigriebti.
O čia daugiau pratinama prie kitokio gyvenimo būdo, nes taip maitintis reikėtų visą gyvenimą, o ne tik tol, kol turime tikslą numesti svorio.
2014-03-16 19:39:26
Sekmadienis, kovo 16 d.
7:50 pabudau
8:00 2 apelsinai
9:30 Treniruotė
10:30 Raugintos pasukos
12:10 kepta lašiša su daržovėmis
16:00 Vybuogės, obuolys, 2 mandarinai
19:00 2 ryžių trapučiai + lašiša
2014-03-17 21:16:16
Pirmadienis, kovo 17 d.
5:00 Pabudau (nesimiegojo)
5:40 Keptas kiaušinis su duona
10:00 Vynuogės
12:30 daržovės su kuskusu
17:00 obuolys
Kadangi dabar galvą skaudą dėl naujo buto paieškų, tai mano mityba ir nuotaika yra šiaip sau.
2014-03-18 22:24:54
Antradienis, kovo 18 d.
6:00 pabudau
6:40 Raugintos pasukos
7:45 Treniruotė
9:30 Varškė
12:50 Daržovių kiaušinių apkepas
17:00 natūralus jogurtas
21:00 Ryžių trapučiai + lašiša
2014-03-20 21:04:27
Trečiadienis, vasario 19 d.
Kadangi ne maistas dabar galvoje, tai net nelabai prisimenu, ką valgiau vakar. Tikrai valgiau 5 kartus, pietums tikrai valgiau grikius su tunu, pomidoru ir dar pyliau natūralų pomidorų padažą, kurį sudaro 99% pomidorų, taip pat užkandžiavau vaisiais, bet ką būtent pusryčiams suvalgiau, tai išdulkėjo iš galvos.

Kovo 20 d., ketvirtadienis
7:00 pabudau
7:40 Raugintos pasukos
11:00 Kažkas
12:45 Vištos krūtinėlė, ryžiai, daržovės, sveikuoliškas traputis
17:00 Obuolys
21:00 Pasukos
2014-03-21 08:20:57
jetau, kaip tu gražiai ir taisyklingai viską darai
man labai sunku laikytis režimo
vakar pusryčiams suvalgiau du kiaušinius su juoda duona, paskui nebuvo kada valgyti visai, tai kokią 11 riešutų su razinom užkrimtau, paskui vėl nebuvo kada valgyti, tai du bananai suėjo, o va vakare grįžau allkana, tai salotų (gražgarstės, lęšiai, kiaušiniai, alyvuogės, aliejus) dubuo su juoda duona, dar dieną suvalgiau du rafaelo saldainukus:( o visai vakre obuolys, įtemptas darbas, makalai toks, nėra kada laikytis režimo, negerai, reikia keistis:) ryte pasisvėriau - užaugau beveik kg:( o juk neėdžiau, torto su vynu nakčiai nevalgiau, tik tie rafaelo nuodėmė, o daugiau viskas gi normaliai, ir še tau:( judėjau irgi kaip visada - pusvalandį ėjau su šuniu į parką, ėjau sparčiai, protarpiais bėgau:) aišku, darbas tai sėdimas, vis vien... medžiagų apykaita siaubinga, nes, pvz., mano vyras valgo dukart tiek, ir alų, ir majonezą labai mėgsta, o štai šnd ryte jis svėre puskilogramiu mažiau. vienu žodžiu, aš laikausi dietos, o jis kūdėja:)
2014-03-22 10:11:33
Aš jau įpratau laikytis 5 k. mitybos režimo. O pietus pas mane būna patys sočiausi, nepažįstantys manęs net neįtartų, kad dietos laikausi, nes lėkštė būna kupina - 100 g. kruopų, mėsos gabaliukas ir dar daug daržovių, aišku, viskas kūdai, be riebalų, bet porcija didžiulė.
Tik tiek, kad dabar ne itin seku valgiaraštį, nes ir buto ieškausi, ir šunį operuoti reikės, nieko naujo kol kas neperku, bandau ištuštinti šaldytuvą ir visokias kruopų atsargas.

Kovo 21 d., Penktadienis
7:30 Pabudau
7:45 Raugintos pasukos
9:30 Duona + varškė
12:45 Kvietinės kruopos + krūtinėlė + salotos
16:00 2 šokoladinių tortų gabaliukai, nes darbe buvo švenčiami gimtadieniai
19:00 Ryžių paplotėlis
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS