Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Martinas Progreso
2014-02-04 17:50:01
Taigi, kad jau tapau Kilo.lt nariu, tai ir savo sporto logą taipogi vesiu čia. Trumpai apie save, aš Martinas, man 22m. Sportas man nesvetimas, pradėjau sportuot prieš daugiau nei du metus. Pradėjau nes buvau jau ne juokais prastoj formoj. Svėriau 100kg, mano ūgiui tai nėra daug, bet BF buvo baisus, išgertuvės, rūkymas man nebuvo svetimi. Viena diena supratau, kad taip toli nenueisiu ir pradėjau lankytis salėje. Per 9mėnesius numečiau 21kg, bet trūko pagrindinių žinių apie sporta, todėl sudeginau ne tik lašinius bet ir raumenis. Suprates, kad nesu tuo patenkintas, bei apsirgias sportu ėmiau auginti masę. Auginu ją iki šiol, šiuo metu vėl sveriu 100kg, bet vaizdas visai kitoks nei prieš tai buvęs. Žinoma, nesu vistiek juo patenkintas. Kitaip nebūčiau čia :)) pirminiai tikslai per 10 savaičių užmesti kuo daugiau raumeninės masės, vėliau jei tenkins rezultatas eis ryškinimas, jei ne, auginsiu toliau :) Pasirinkau 4lygio 4d programą. Pirmas įspūdis buvo, kad bus per lengvą, bet po treniruotės supratau, kad esu išsunktas ;) Ždž savijauta nereali. Rytoj surašysiu apimtis, tikslų svorį. Logas skirtas sekti savo kūno bei darbinių svorių progresą/regresą ;)
2014-02-05 20:26:06
Sekmes tau ;)
2014-02-21 07:27:28
Martinai, laukiam duomenu :)
2014-03-01 00:24:06
Tai gi, pagaliau pavyko rasti laiko ne tik sportui bet ir pasidalinti įspūdžiais.
Prieš tris savaites parvykau į Lietuvą iš užsienio, parvykus per pirmas dvi savaites pakritau nuo 101 iki 95, sportavau 4 kartus per dvi savaites nes visiškai nebuvo laiko, mityba išsiderino. Ši savaitė pirmą, kai viskas grįžo į savo vėžes. Pradėjus normaliai valgyti ir sportuoti pilnu pajėgumu greitai atsistatinėja prarasta masė. Šiandien ryte svėriau 99, mažai bet geriau nei 95-96 :D
Ždž apimtys buvo tokios
Klubai 99cm
Talija 86cm
Krūtinė 108cm
Bicas 41cm
Šlaunis 66cm
2014-03-01 00:31:03
2014.02.28
1. Apšilimas 5min elipsinio.
2. Kojų kėlimas į viršų 3x20 (eina nesunkiai)
3. Štangos spaudimas kampu 12x40kg, 12x50kg, 12x60kg. (Paskutiniam priėjime reikėjo priežiūros)
4. Štangos spaudimas ant lygaus 12x50kg, 12x50kg, 12x65kg (Su priežiūra)
5. Atsispaudimai lygiagretėse: turėjo būt 3x12 gavosi: 8, 5, 5
6. Plėšimas 2x10 su 10kg ( Pajungiau papildomai, dėl nesigavusių lygiagrečių)
7. Štangos lenkimas bicepsui 3x12 su 30kg.
8. Plaktukas 12x10kg, 12x10kg, 12x12kg
Salėje užtrukau 45-50min.
Po šiokios tokios pertraukos jaučiasi, kad jėgos šiek tiek apleidusios, bet nuotaikos neblogos tikiuosi greit viską susigrąžinti.
2014-03-01 07:59:11
Slaunys pagal kitas proporcijas neblogai isvystytos!
Imesk nuotraukos linka kaip atrodai.
2014-03-01 12:32:49
Atleiskit, bet kas liečia nuotraukas liksiu prie savo nuomonės, kad nėra ko rodytis kol nėra ką rodyti :)) Čia jau nepirmas forumas, kuriame laikausi šios ideologijos. Juoką kelia visoki sportininkai kur kelia savo nuotraukas į Fb ir t.t o ten net nėra į ką žiūrėt ir ala girk juos :) Pažadu nuotraukų bus, bet kada tiksliai negaliu pasakyt, gal po 6 savaičių jei rezultatai tenkins, gal po pusės metų :))

P.s Dalinuosi gana vertingu straipsniuku apie mityba prieš treniruotę, pradedantiesiems. Tikiuosi administracija netraktuos kaip reklamos.
http://www.kulturizmas.net/4-dalykai-kuriuos-tu-turi-padaryti-pries-kiekviena-treniruote-vardan-puikiu-rezultatu-six-star-muscle/402/
2014-03-02 14:13:03
2014.02.03
1. Core visos keturios padėtys po 15-40s
2. Atsilenkimai paliečiant kojų pirštus 4x20
3. Kojų kėlimas gulint 4x15
4. Atsispaudimai 3x30
5. Atsispaudimai suplojant 3x15

Per daug jėgų liko po savaitės, reikia išsikraut.
2014-03-03 21:48:22
2014.03.03
Ankstyvą rytą 60min lėto intensyvumo kardio 7,44km.

Vakare: Pečiai/Tricas
1. Apšilimas 5min.
2. Kojų kėlimas 3x12.
3. Hantelių spaudimas pečiams 12x14kg, 12x16kg, 12x18kg.
4. Štangos trauka prie smakro 3x12x30kg.
5. Blyno kėlima prieš save 12x10kg, 12x15kg, 12x15kg
6. Prancūziškas lenkimas 3x8x30kg
7. Siauras spaudimas 12x40kg, 12x50kg, 12x55kg.
8. Rankų tiesimas 3x12x30kg.
9. Atsispaudimai tricui 3x15
10. Blauzda 3x20x35kg (Lėtai nuleidžiant)

P.s Norėjau šoko tricuj, bet sūka nepasiduoda. Kita pirmadienį bandysiu tricą dėt į priekį ir taip vis pamiksuot.
2014-03-03 21:51:12
Biškį motyvacijos:

Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS