Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Gintarės Angel dienoraštis
2014-04-28 10:58:18
Angel, gali pamėginti naudoti kuo mažiau saldaus maisto, kad ir medaus ar džiovintų vaisių,kadangi ganėtinai lengviem žmogučiam jo reikia labai mažai, kad būtų per daug, ir neleistų atsikratyt tų nereikalingų riebalų,pavyzdžiui suvalgant šaukštą medaus ir greitai pakilus insulinui, cukrus padėtų pasisavinti visą tą energiją iš angliavandenių,jo reikia labai nedaug,todėl likusi nenaudojama dalis cukraus palieka,kartu pasiima dalį angliavandenių,ir tada jau užsispiria,nenori niekur eit. Kad ir ką kasnors sakytų,medus sveika ir t.t.,bet metant svorį jį tikrai reikia labai apriboti, taip pat ir su sultimis ar vaisiais. Kiekvienas kūnas skiriasi,todėl dietologai iškart negali atrast kažko tinkamo,reikia ir pačiam viską keitinėt ir žiūrėt kas veikia. Manau moterims turėtų būt taip pat. Aš pats prieš metus svėriau 90kg, pagrinde nuo angliavandenių ir cukraus pertekliaus,t.y. cukrus neleisdavo visko išjudint,nors atrodydavo, kad jo naudoju nedaug. Be kilo.lt nuo praeitų metų iki dabar buvo 84kg,bet vistiek per daug.Per paskutines porą sav. beveik visiškai atsisakiau kažko saldaus,dabar jau 79kg. :) Iš pradžių buvo tas pats,atrodo visko griežtai laikausi, bet nekrenta ir daryk ką nori,ir mažiau valgiau,vistiek niekas nesikeitė. Dabar valgau tikrai daug,visada sotus,ir su draugais savaitgalį išvažiuot išsikept šašlykų visiškai netrukdo. Pradžioje tikrai sunku be kažko saldesnio,bet šiaip ne taip iškenčiau,ir dabar kelių obuolių per akis. Ir užtenka vos 40min. sporto salėje, ir pabėgiot kokius 3 ar 4km vakare, bent kas porą dienų,svoris krenta,ir pakankamai greit, dėl to savijauta labai gera.
P.S. Šaunuolė,neprarask motyvacijos!
2014-04-28 13:33:41
Ačiū, Tomai, už patarimus :) Peržvelgsiu savo mitybą ir pažiūrėsiu ką galiu išbraukti :)
Saldaus iš tikrųjų labai mažai valgau :) Medaus nebent 1-2 a.š. per savaitę, jei jo įsidedu į liesą varškę :) Tai mėginsiu jo atsisakyti :)
Iš vaisių priešpiečiams valgau bananą ir psuryčiams į avižinių dribsnių košę įsimetu 40 g obuolio, džiovintų vaisių nevalgau :) Pamėginsiu į košę obuolio nedėti :)
O dėl bananų net nežinau ką daryti... Pamėginsiu gal rasti jiems alternatyvą iš nesaldžių angliavandenių :)

Man kas labai saldu, tai baltymų kokteilis :) Kartais jo užsimaišau, kai visiškai nesiori liesos varškės :) Įdomu kiek pas jį cukraus, nes kol išgeriu tai kartais vos ne supykina, nes nu tikrai labai saldus jo skonis, o aš nesu saldumynų mėgėja :) Turbūt ir jo atsisakysiu :))))

Dar kartelį ačiū tau, Tomai :) Pasiūlei išmėginti kažką naujo :) Labai tikiuosi, kad tai suveiks :)
2014-04-28 13:35:00
Atsiprašau už klaidas - per skubėjimą matau nemažai jų pridariau :D Minusas šios svetainės, kad neleidžia koreguoti žinutės :)
2014-04-28 16:37:24
Na nebūtina visiškai atsisakyti kažko saldaus,nes taip nesijausi patenkinta savo dieta,turi būt visko, bent po truputį, Pavyzdžiui aš, su avižinių dribsnių koše suvalgau viena obuolį, kurią valgau 2 ar 3 dienas pusryčiams, priklausomai nuo to kiek turiu laiko, ir vieną kart porą obuolių priešpiečiams. Taip pat porą kartų geriu baltimų išrūgų kokteilį su pienu, bet tas dienas nieko saldesnio kaip ir nevalgau, todel man taip išeina, kad kažko saldaus labai mažai suvartoju,nes man būtent tai padeda. Negeriu sulčių ir arbatos ar kavos su cukrum. Tiesiog vieną savaitę gali mėgint valgyt maistą su mažiau cukraus, pabaigoje savaitės matysi, yra kažkokie rezultatai ar ne,jei nesiseks, sekančią savaite gali mėginti valgyti mažiau angliavandenių, ar išvis truputi kitokių, pavyzdžiui grūdėta duona geresnė todėl, kad reikia energijos virškinant tuos visus grūdus,ir atsimeta dalis kalorijų,tai valgant kažką panašaus gali žiūrėt, kad tas maistas būtų kuo mažiau perdirbtas, ar sunaudot mažiau riebalų,kurių didžioji dalis mėsoje,todėl dar kartais jei turiu galimybę, vištieną pakeičiu į lašišą ar jautieną,kurie jų turi mažiau. Ir taip iki kol galiausiai rasi kas veikia tavo kūnui,nėra prasmės valgyti vis ta patį,ir tikėtis,kad ateinančią savaitę kažkas pasikeis,todėl eksperimentuok. :)
Didžiausios sekmės! :)
2014-04-28 18:58:50
Angel, stebiuosi ir geriuosi tavo valia tiek sportuoti. Prieš 10 metų ir aš beveik kasdien kaip mašina dirbau: sporto kulbas kasdien po 2 val, dviračiu visur ir visada (mažiausiai 20 km, gyvenau labai dideliam mieste), krosiukas 3 - 4 kartus per savaitę, bet dabar su mažu vaiku, tai daug sudėtingiau, kai dar buvo vežimėlyje, porą kartų bandžiau bėgti su ja, bet verkdavo, per greitai būdavo... Dabar stengiuosi ištrūkti kartą per savaitę krosui ir šiaip pratimai namuose, lauke šuoliukai šokdyne, bet tikrai mažai. Guodžiu save tuo, kad važinėju visur dviračiu, bet Vilniuje atstumai maži. O tu labai daug darai. Neabejoju, kad formos keičiasi, net jei ir svoris nekinta, juk pati sakai,kad rūbai krenta, o jie skalbiami labiau linkę trauktis nei plėstis :D Pati jau pastebėjau, kad tik pirmą savaitę greitai svoris krenta, o paskui tenka pasitenkinti ne tokiais įspūdingais skaičiais, bet juk tvirtas, sportuojančio žmogaus kūnas visada yra daug gražiau ir maloniau, pačiai ir kitiems, o kiek tos svarstyklės rodo, tai niekieno reikalas.
2014-04-29 10:07:10
Supratau, Tomai :) Ačiū dar kartą už patarimus :)
Su saldumynais tuomet net neturiu ko atsisakyti, nes beveik nieko nevartoju saldaus apart poros šaukštelių medaus per savaitę, truputuko obuolio ir baltyminio kokteilio.
Mėginsiu angliavandenius mažinti :)

Lung, visiškai tau pritariu, kad tvirtas kūnas yra daug svarbiau, nei kg.
2014-04-29 10:10:28
Šiandien svoris vėl padidėjęs - 69,8 kg.

Tačiau apimtys toliau mažėja - klubai, liemuo, šlaunis ir blauzda per paskutinę savaitę sumažėjo lygiai po 1 cm :) Ranka tokios pat apimties, o krūtinė deja net 2 cm sumažėjo :(

Na bet važiuojame toliau :) Kitaip ir nebūna su krūtine metant svorį.
2014-04-29 10:15:57
Šaunuolė, Angel. Matai, net po 1 cm nuo visur. Juk jėga! žinoma, būtų dar geriau, jei visi tie cm iš visur ne šiaip sau dingtų, o užliptų ir liktų ant krūtinės :D
2014-04-29 10:34:13
Oi, čia tai būtų visai liuks :)))) Belieka tik pasvajoti apie tokius dalykus :)
2014-05-02 17:02:51
Grįžtant prie senos temos apie porcijos dydį. Štai kokį atsakymą gavau iš dietologės, kai paklausiau, ar tikrai normali porcija, kai į patiekalą įeina 150 g makaronų. Juk tai gerokai viršija kcal skaičių.
Atsakymas:
"taip, žinoma, makaronai skaičiuojami virti, kaip ir visos kitos kruopos :)"
Kaip Jums tai patinka? O juk visur parašyta, kad skaičiuojamas nevirtų kruopų svoris... Keista, kad mums išvis dar svoris krenta.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS