Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Gintarės Angel dienoraštis
2014-04-10 16:49:24
Datą suklydau :( Rytojaus, tai 2014-04-11
2014-04-10 16:51:22
Malune44, o kiek maždaug per dieną angliavandenių suvartoji?
2014-04-10 19:54:27
Aš žiūriu į patiekalo angliavandenius, tad konkrečiai net nežinau ,tik matau skalėje ties dienos norma kad angliavandenių juostelė būtų mažiausia.
2014-04-10 20:10:36
Sveikos, naujoke as čia, vis skaitineju visu dienorascius ir pastebiu, kad visos rašo, jog pusryčius valgo 7h. Išsigandau, nes mano pusryčiai buna 10-11h. Ar tai nėra blogai?
2014-04-10 23:23:10
Sveikutes,as cia tik antra diena,galima sakyti,kad kaip ir pirma nes valgiarasti tik siandien gavau.Bet ir pastebejau ,kad daug anglavandeniu.O kaip cia su gerimais tokiais kaip kava ?Nieko nerasoma.tai galima?:-)
2014-04-11 08:38:01
Sveikos. Joana, pusryčius rekomenduoja suvalgyti per 30min nuo pabudimo, tai jeigu keliesi vėlai, tai ir pusryčiauji atitinkamai :)
Akka, kavą galima, bet saikingai ir geriau nesaldinta. Ir be to, kava neisiskaičiuoja į suvartoto vandens kiekį, jeigu geriat kavą, tai atitinkamai reikėtų ir vandens padidinti, nes kava dehidratuoja. Angliavandenių atsisakyti neverta, bet geriausia juos vagyti pirmoje dienos pusėje ir rinktis daržoves, mažai apdorotas grūdines kultūras ir pan.
2014-04-11 08:38:10
Joana, nemanau, kad blogai pusryčius valgyti vėliau nei 7 :) TIk reikia išlaikyti mitybos plane nurodytus tarpus tarp valgymų. Galbūt tu miegot eini labai vėlai? Jeigu taip, tai manau viskas gerai pusryčius valgyti 10 val :)

2014-04-11 08:39:36
Erika, o kaip su daržovėm po pietų?
Aš vakar ir taip, ir anaip dėliojausi, kad būtų kuo mažiau angliavandenių, bet daržovių nesinori atsisakyti, o jos juk irgi angliavandeniai. Kaip tu maitiniesi? Gal trumpai gali aprašyti kokas pas tave baltymų, riebalų ir angliavandenių kiekis?
2014-04-11 08:40:24
malune44, o pas tave tuomet didžiąją dalį sudaro baltymai? Gal galėtum aprašyti, kokį maistą valgai? Kokio maisto būna didžiausias kiekis?
2014-04-11 10:05:26
Angel, aš daržovių neriboju, valgau ir vakare, tik bulvių privengiu :) be to, daržovės dažniausiai būna tik garnyras prie kruopų/makaronų ar mėsos/žuvies. Beje, daržovės yra mažai kaloringos ir turi daug skaidulų, tad jų tikrai neverta riboti. Ir jos dažniausiai nebūna pagrindinis patiekalas, vistiek pagrinde valgom kruopas, mėsą, žuvį, o daržoves tik šalia. Užkandžiams irgi labai tinka daržovės - pvz, morka, paprika, agurkas su varške, kad nebūtų per silpnai :)
Aš stengiuosi išlaikyti panašias medžiagų proporcijas, kaip kad nurodo ir šiame puslapyje - daugiausia visgi gaunasi angliavandenių, nes pusryčiams dažniausiai valgau avižinę košę, pietums dažnai įvairias kruopas (grikius/ryžius/pilno grūdo makaronus+kokios nors daržovės), o liesą mėsą/žuvį/kiaušinius/varškę/avinžirnius/lęšius stengiuosi palikti vakarui. Nemanau, kad yra gerai nuvažiuoti į kraštutinumus, visur reikia balanso.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS