Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Gretchen dienoraštis
2014-02-08 19:48:52
Narimantai, bet o ką daryti dirbančiam žmogui? Jeigu darbas nuo iki, tai gali arba ryte, arba vakare.
2014-02-08 20:31:37
Supratau, ačiū, Narimantai. :)
10/70:
9:40 kėliausi
10:15 2 virti kiaušiniai
12:20 didelis kavos puodelis su pienu
16:00 trinta daržovių sriuba, batono riekė, 2 lietiniai su vištienos, daržovių įdaru
19:00 kava su pienu
Visiškai nenoriu valgyti, tai neprievartausiu savęs ir nevalgysiu, atsigersiu arbatos, apie 22h eisiu miegoti. Šiandien sporto nebuvo, bet jau grįžau į Vilnių, tai nuo rytojaus vėl į salę :)
Labanaktis.
2014-02-09 08:35:06
Labas rytas :)
Na, mano pirmasis dešimties dienų etapas jau yra baigtas. Rezultatai:
- 4,3kg(97kg-92.7kg)
- 5cm nuo liemens
- 3cm nuo krūtinės
-2cm nuo šlaunų
-užpakaliuko duomenys nepasikeitė, bet kadangi daug pratimų darau skirtų jam, tikiuosi, jog tai dėl to, kad jis stangrėja :D

Bendrai rezultatais esu patenkinta, kito etapo tikslas - pasiekti 8 ant svarstyklių.
Na, o dabar:
11/70: LUCKY DAY :D
Gražaus visiems likusio savaitgalio ;)
2014-02-09 10:51:15
Puikūs rezultatai!
2014-02-10 15:50:51
Toks gyvenimas ir yra,kad kartais nepasirinksi.Turi rinktis,visa gyvenima turi is kasko rinktis,kaska aukot.Tik paskui gyvenimas tau pateikti a saskaita ir matai ar tu teisingai darei sprendimus.Mes kartais Norim gyvent patogiai,bet paskui aimanuojam.tavo vietoi jei nori patarimo sportuok kaip leidzia galymybes tik ryte daug nesiplesyk))svarbu,kad teiktu malonuma,tai labai svarbu.Greit pavasaris isejai kur daugiau gamtos pasimankstinai,praejai greitu zingsniu gryzus po kontrastiniu dusu matysi kiek energijos.beje ejimas 120 zingsniu I minute geriau uz begima.japonai turi gudru aparata kuris matuoja biologini amziu tai po begimo zmogus pasensta po ejimo atjauneja.sekmes))
2014-02-10 22:01:15
Ačiū, Vanile ;)
12/70:
8:00 kėliausi
9:00 kava su pienu
9:45 grikių košė(100g)
10:30 treniruotė(kardio tik 10min)
12:15 baltyminis kokteilis
17:15 ryžių makaronai su daržovėm, grybais, sojos padažu
20:00 trinta salierų sriuba

Peržiūrėjau visas dienas nuo pradžios ir jau matau kai kurių dalykų dėsningumą, todėl šiame 10 dienų etape stengsiuosi mažinti suvartojamą kavos kiekį(ne daugiau nei 10 puodelių nuo rytojaus iki trečio etapo) ir įtrauksiu kasdienį 5 minučių masažą kojoms, sėdmenims, pilvui. Nepakenks papildomas stangrinimas :)
Labanaktis.
2014-02-13 00:06:38
Ir štai BOOOOOM.
13/70, 14/70 dienos buvo visiškas fail'as. Net negaliu pavadinti tai persivalgymu. Baisiau. Priepuolis kažkoks.
Dalyvavau vienam konkurse, kuris buvo mano pagrindinė motyvacija lieknėti. Vakar sužinojau, jog pašalino mane ir štai. Pasileidau... plaukus :D
GANA mitybos planams, draudimams, lucky days ir t.t. Sakoma, kad dieta turi būti tokia, kokios galėtum laikytis visą gyvenimą. Taip, kaip maitinausi, galėčiau maitintis visą gyvenimą, tačiau negaliu kiekvieną kartą užplūdus neigiamoms emocijoms persivalgyti ir siekti draudžiamo maisto kaip išprotėjusi. Negaliu jaustis kalta valgydama mėgstamą maistą ar stovėdama prie kasos su traškučių pakeliu.
Žinau, kad šią savaitę susigrąžinsiu savo svorį, kurį numečiau, bet I DON'T CARE. Nuo šios minutės mano pagrindinis tikslas bus valgyti ką noriu ir kada reikia t.y. bandysiu tapti intuityvia valgytoja(tokia, kokia yra jūsų kaimynė, sesuo ar kita visiškai svorio problemomis nesiskundžianti moteris).
BAIGIAU su visomis dietomis, mitybos planais ir kitomis nesąmonėmis, kurias siūlo dietų industrija. Pirma reikia išmokti maitintis, tada rinktis ką valgyti.
Nuo šios minutės keičiu savo dienoraščio pildymą: vietoj meniu rašysiu tik emocinius išgyvenimus, susijusius su maistu, pasiekimus ir pastebėjimus.
Labanaktis :)
2014-02-13 00:26:05
Gretchen, tai reiškia pasiduodi ? gaila.. :(
pradžioje puikiai laikeisi :) Be pastangų - nebus ir rezultato.
Neverta nuleist rankas ištikus pirmoms silpnumo akimirkoms. Žmogus klumpa, atsistoja ir toliau gyvena.
2014-02-13 02:24:56
Eina sau, galbut tikrai npelnytai tu čia viską dėl kažkokio konkurso, na nebent tavo tikslas ir buvo padidint šansus konkurse, o šiaip jei nematai daugiau tikslų ir jauties gerai tada aišku kam to reikia save prievartaut :) Aš visgi manau, kad pagalvojus surastum priežasčių ir naujų tikslų. Truputi aišku tektų suimti save į rankas, bet jei yra kažkoki rezultatai tai mest visko neapsimoka. Jei trūksta maisto tai tiesiog pasididink porcijas ir daugiau judek, manau vistiek rezultatai matysis, o judėt ne vien aktyviai sportuot, galima užsirašyt i šokius ar dar kažkur, susipažinsi su naujais žmonėm ... Daug galima prisigalvoti, kaip tuos visus nemalonumus paverst maloniais dalykais. O šiaip jei valgymas ir buvo didelis malonumas, tikrai rastum malonesniu dalyku. Na bet vistiek turetum pirma isitikinti ar tau tikrai to reikia, nes jei kiekvieną dieną jausies labai nelaiminga matydama save veidrodyje, ir jausies bejėgė, tai pati pagalvok....
Na žodžiu čia tokia mano nuomonė, gali į ja nekreipt dėmesio, nes kiek žmonių tiek nuomonių :) Bet vistiek, manon uomone, pagalvok dar kartą ir įsitikink ar esi patenkinta savo gyvenimu tokiu kokį gyveni, ne vien dėl išvaizdos, jei myli save tokia kokia esi tada kam to reikia, nes jei sportuoji ir sveikai maitinies tik del to " ką kiti pagalvos" tai žinai.... dauguma žmonių tavęs tikrai nevertina pagal išvaizdą turi savo šimtus problemų ir tikrai niekam nerūpi kaiptu atrodai. Labanakt:)
2014-02-13 07:37:12
Kažkada man viena moteris pasakė, kad antsvoris žmogui irgi turi savo prasmę, tai yra apsauga. Psichologiškai antsvoris yra apsauga nuo tam tikrų žmogui nemalonių dalykų. Tad manyčiau, kad svarbu sau atsakyti į klausimą, ką bandai užkimšti maistu, kam reikia to antsvorio. Aš sau esu atsakiusi į šiuos klausimus ir supratau, kad šiuo metu esu psichologiškai daug stipresnė negu buvau kažkada, todėl man tas svoris jau nėra tokia reikalinga apsauga, o kažkada buvau ir 70 kg. Pasiekusi su savo žemu ūgiu. Kilo.lt komandoje yra psichologė ir dar kažkokia moteris, kuri turėtų išklausyti ir motyvuoti. Kadangi mes esame čia, tai galima išbandyti visas galimybes ir pabandyti susisiekti su jomis. Aišku, jeigu atsakymas bus koks nors standartinis bla bla bla, tai gali ir labiau nuvilti.
Tikslas lieknėti iki kokio nors įvykio (konkurso, vestuvių ir t.t.) man neatrodo pas geriausias, nes įvykis ateis ir praeis, o kas paskui? Arba štai dingsta įvykis, dingsta ir motyvas.
Aš nepažįstu intuityviai besimaitinančių moterų, kurios buvo daug priaugę svorio, o paskui tokiu būdu numetė. Iš mano lieknų draugių/pažįstamų, kai kurios turi tokią genetiką, netgi yra linkusios į pernelyg didelį lieknumą, kitos lieknos be galo mėgsta sportuoti ir sportuoja N metų. Manyčiau, kad be tam tikros savikontrolės numesti svorio neįmanoma. Nes yra ne tik dietų industrija, bet yra ir traškučių, šokoladų ir dar visokių biesų industrija. Vis išleidžiami naujų skonių traškučiai, šokoladai arba jie tiesiog perpakuojami į naujas pakuotes, kad žmonės susigundytų paragauti. Tie intuityvieji turi tą savikontrolę automatiškai. Pvz., turiu vieną liekną draugą (tokia genetika), bet jis nesupranta, kaip galima valgyti nenorint valgyti ar suvalgyti visą šokoladą, ką aš galiu be vargo padaryti - valgyti nes nerimauju, valgyti, nes skanu, na ir kas, kad jau soti, bet skanu! Aš nelaikau namuose jokių sausainių ir saldainių, nes žinau, kad atėjus liūdnesnei dienai galiu iš karto viską sunaikinti. O štai tas lieknasis draugas sakė, kad kažkada vasarą užsipirko per akciją saldainių ir jų vis dar turi. Kartais prie arbatos suvalgo 2-3 saldainius ir jam daugiau nesinori.
Bet kuriuo atveju linkiu tau sėkmės!
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS