Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Gretchen dienoraštis
2014-02-05 10:29:25
o kiek laiko treniruojies?
2014-02-05 23:04:06
Jėgos treniruotė trunka 1h10min-1h30min(priklausomai nuo dienos) ir tada 30-50 min kardio :) Iš viso šiek tiek daugiau nei 2val :)
7/70:
7:30 kėliausi
8:00 treniruotė(be kardio, nebeliko laiko, pramiegojau)
9:30 baltyminis kokteilis
10:00 kava su pienu
12:00 vištienos maltinis su žaliom salotom
21:00 apkepti baklažanai su daržovėm ir padažu(Soya Fusion valgėm, rinkausi kaip daržoves, bet jei atvirai, tai daugiau riebalų buvo...)

Sveikos gyvensenos atžvilgiu - šita diena tiesiog katastrofa. Vienintelis džiaugsmas, kad neprisiryju, kai jaučiu įtampą... kol kas.
Va kas būna kai po mėnesio atostogų grįžti į mokslus ir darbus :D sunku laiku keltis, ir šiaip paroj dar poros valandų trūksta. Bet, tikėkimės, taip tik šią savaitę :)
Labanaktis.
2014-02-06 15:16:52
ogogo kiek ilgai treniruojies saunuole,
2014-02-07 00:11:10
8/70:
8:00 kėliausi
8:30 kava su pienu
9:30 miežinių kruopų košė(100gr) su šlakeliu pieno
16:00 grikių blynas su meksikietiškomis daržovėmis ir sūrio padažu(La Crepe)
19:00 kava su pienu

šiandien vėl buvo situacijos "nespėju pavalgyt" ir "nėra tinkamo maisto", tai pasirinkau alternatyvą nieko nevalgyti.
Labanaktis :)
2014-02-07 00:11:10
8/70:
8:00 kėliausi
8:30 kava su pienu
9:30 miežinių kruopų košė(100gr) su šlakeliu pieno
16:00 grikių blynas su meksikietiškomis daržovėmis ir sūrio padažu(La Crepe)
19:00 kava su pienu

šiandien vėl buvo situacijos "nespėju pavalgyt" ir "nėra tinkamo maisto", tai pasirinkau alternatyvą nieko nevalgyti.
Labanaktis :)
2014-02-07 00:25:14
Na nieko nevalgyt nėra gerai, aišku dabar madoj, kai kartą per savaitę daroma iškrovos diena ar kitokių panašių alternatyvų, bet jei jau sportuoji tai tokios dienos kaip "nusprendžiau nieko nevalgyt" būt negali.. Ir širdį suvarysi ir apalpsi dar sporto salėj
2014-02-07 21:03:54
Čia kad 2 dienas nepavalgiau, tai dar ne mada. Greičiau bandymas grįžti į vėžias po labai ilgų atostogų ;) tik nelabai suprantu, kodėl geriau valgyti greitą maistą, negu išvis atsisakyti papietauti ? P.S. ačiū už pastebėjimą. :)
9/70:
8:15 kėliausi
8:40 du sumuštiniai su pomidoru(tie patys kaip visada)
13:30 kava su pienu
15:00 2 kotletai(jautienos faršas + varškė), 2 rauginti agurkai
16:30 Pomelo greipfrutas(~500gr)
20:30 virta menkė, 2 pomidorai

Kadangi esu išvykusi iš miesto, nebuvau ir sporto salėje, gavosi antra poilsio diena. Bet fizinis aktyvumas šiandien buvo pakankamas.
Labanaktis ;)
2014-02-08 13:24:01
Rytas stipriai treniruotis nera labai gerai,tik lengva mankstele o po piety kiek nori.Nes tik pabudus sirdis dirba lengvai,kraujagysles susitraukusios,kraujas sutirstejes ir Davus iskart kruvi gaunasi kaip norint per si aura vamzdi paleist stipria strove ir sirdies raumuo persitempia.taip galima usidirbt sirdies aritmija.Taip buvo perspetas amerikos presidentas meges rytais begiot.Taip pat nepatartina begiot ar vazinetis dviraciu mieste gatvem nes plauciu kapiliarai isiplete ,deguonies poreikis didziulis o Oras gatveje nuo automobiliu ismetamu duju aisku koks .gaunasi,kaip dumtraukio vamzdi apsiziojes ar cigareciu pakeli surukes:))sekmes.
2014-02-08 13:49:57
Ačiū už pastebėjimus. O jeigu po atsikėlimo daugiau nei valanda praėjusi, vis tiek yra blogai ?
2014-02-08 14:20:33
Jei lengva mankstele,lengvas prabegimas gal ne o siaip kaskur apie 11 val jau gerai.labai stiprus sportas nera gerai,nebent is to usdirbi pinigus,Jis turi teikt malonuma.musu laikais daug marketingo is visko daromi pinigai o zmonem mazai kas paaiskina.zmogaus kunas,kaip automobilis turi savo resursus ir kuo intensyviau naudojamas tuo greiciau susinesioja.jaunysteje man to niekas neaiskino,dabar problemos su stuburu,sanariais.sprtuot reikia,bet su protu,ieskotis informacijos interneta,pazystamu gydytoju pabreziu pazystamu ,nes jie ir nesuinteresuoti ,kad but unmet sveiki))sekmes!
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS